Weekendje Maastricht
zondag 20 oktober 2013 om 14:39
zondag 20 oktober 2013 om 14:52
Wij hebben tijdens en weekendje Maastricht een stadswandeling gemaakt, die vooral door de enthousiaste gids, met al zijn anekdotes, heel erg leuk was. En we zijn de mergelgrotten & vestingwal (?) in geweest. Ook erg interessant.
Qua winkels is de boekhandel die in een kerk gevestigd is een aanrader.
Qua winkels is de boekhandel die in een kerk gevestigd is een aanrader.
zondag 20 oktober 2013 om 14:54
VVV (centrum) heeft een paar leuk beschreven wandelingen door de stad.
Ik vind: Saté bij de Oude Lantaern op het Onze Lieve Vrouwenplein
Biertje drinken bij de Vogelstruis (mss is spelling niet helemaal goed) op de hoek de Vrijthof . Op en top Maastrichts.
Als je van wandelen houdt: route lopen (google) op de St.Pietersberg.
Ik vind: Saté bij de Oude Lantaern op het Onze Lieve Vrouwenplein
Biertje drinken bij de Vogelstruis (mss is spelling niet helemaal goed) op de hoek de Vrijthof . Op en top Maastrichts.
Als je van wandelen houdt: route lopen (google) op de St.Pietersberg.
zondag 20 oktober 2013 om 20:25
quote:blueeyes*3 schreef op 20 oktober 2013 @ 17:10:
Bonbons van Leonidas, die moesten wij altijd meenemen voor oma
En volgens mij heeft de Hotelschool daar een soort oefenrestaurant, waar ze voor een zeer betaalbare prijs een zeer goed diner op tafel zetten
Hehe, ik ben Vlaamse, dus het heeft weinig zin om Belgische pralines in Nederland te kopen (en dan zeker geen Leonidas)
Maar iedereen al bedankt voor de andere tips.
Bonbons van Leonidas, die moesten wij altijd meenemen voor oma
En volgens mij heeft de Hotelschool daar een soort oefenrestaurant, waar ze voor een zeer betaalbare prijs een zeer goed diner op tafel zetten
Hehe, ik ben Vlaamse, dus het heeft weinig zin om Belgische pralines in Nederland te kopen (en dan zeker geen Leonidas)
Maar iedereen al bedankt voor de andere tips.
dinsdag 12 november 2013 om 20:14
Echt lekkere bonbons koop je bij de winkel in de Stationsstraat bij Friandises. Genoeg goede restaurants in Maastricht, het hangt een beetje van je smaak en je budget af. Heerlijk ijs kun je bij Luna Rossa, zowel in Wyck als bij het Onze Lieve Vrouwe plein. Het Kruisherenhotel is geweldig om even te gaan kijken en wat te drinken. Het museum aan het Vrijthof is interessant, evenals Centre Céramique, ook interessante tentoonstellingen.
Freedom is just another word for nothing left to lose - Janis Joplin