TTC Herfst 2013

20-10-2013 15:16 1156 berichten
Alle reacties Link kopieren
Jaaaa, hier ons eigen (en laten we hopen: zeer vruchtbare) kletstopic!

NaamLeeftijdDDOKindjeStartBijzonderh.Jemida342eJuni 2013 Chocolade-

letter34 4eAugustus 2013 Elsy251eJuni 2013 Liesje34 1eApril 2013UD 29 juni 2014, 3 januari 3e echo Tijgerprintje27 ? 1eJanuari 2013 Groenegeiten-

sok28 1eAugustus 2013Suikerklontje241eMei 2013 UD is 19 juli. Begin jan alweer 3e echo en tevens nekplooimeting ivm diabetesForestfruit32 1eJuni 2012UD eind dec, goede echo 10 weken gehadMar-lou23 1eMei 2013Cupcakegirl343eJuli 20138 november echo Lady261eAugustus 2013UD 17 juli 2014Brianne281eJuni 2013UD 1 mei 2014, jongenMousi29februari1eOktober 2013Zwanger worden dmv inseminatie donorzaad

In onze tabel is Kroos altijd van harte welkom.

Herfst_2013
Wat goed!! Ons eigen topic! Echt gezellig meiden. Liesje, jij hebt m gemaakt of niet? Toppie gedaan!
Klopt! Thanks! Kloppen de gegevens een beetje? Zo niet, dan laat het me maar weten!
Ja het klopt ik ben 25 en verder heb ik weinig bijzonderheden :P
@Elsy: Ik heb je leeftijd toegevoegd!
Hoi!

Ik ben nieuw hier, maar mag ik ook meeschrijven?

Ik heb vandaag de laatste pil genomen, dus het is allemaal nog erg nieuw en spannend!

We willen het nog aan niemand vertellen in onze omgeving, dus ik vind het wel fijn om hier ervaringen te kunnen delen.

Groetjes!
Mag ik meedoen? Leeftijd: 26. Vriend: 45. We hebben allebei geen kinderen. We starten 'voor het echie' 1 januari 2014, maar oefenen nu alvast af en toe zonder condoom. Zonder al te hoge verwachtingen...
Liesje, wat goed!! Leeftijd klopt. Mijn MBD is 15 november. Mijn Mirena is op 1 augustus verwijderd.

Poisson en Mayolijn: Wat mij betreft mogen jullie natuurlijk meeschrijven. Wij zijn een groepje wat begonnen is op het wachtbankjes topic maar buiten het wachtbankje in een diep gat vielen ( ) en nu dus hier verder kletsen.

Heb het hier mooi voor elkaar, was met de swiffer bezig en alle kids wilden ook meedoen, dus iedereen is aan het poetsen met de swiffer en de dweil
Ik wil ook graag mee doen, kan dat nog? Ben 26, man 36, vanaf januari bezig, eerste kindje.
Hoi Mayolijn en Poisson,

Sorry, het is niet duidelijk in de openingspost (zal deze even aanpassen). De meiden die in dit topic mee gaan schrijven, schrijven ook al samen in een ander topic (Het wachtbankje). Er is toch behoefte aan een eigen topic om in de weken tijdens de menstruatie en de vruchtbare dagen nog met elkaar te kunnen kletsen. Het is voor jullie misschien leuker aan te sluiten bij een "zwanger worden vanaf oktober-topic" of een eigen topic te maken. Ik wens jullie veel succes met zwanger worden!!
Check! Duidelijk :o)
Haha, oke, als de rest het ermee eens is dat Mayolijn en Poisson meeschrijven vind ik het ook goed!

Ik zal de tabel aanpassen Chocoladeletter en Tijgerprintje!
Misschien een domme vraag, wat betekend MBD?
Nee joh! Ik zoek een ander groepje! Komt goed. Succes dames! Joop jullie snel in een maandtopic te zien.
Het maakt mij niet uit. Wij hebben natuurlijk al een paar maanden samen geschreven dus weet niet of het voor de nieuwe meeschrijvers wel leuk is, maar goed, daar komen we vanzelf achter

Ze beginnen hier te muiten, had net de duster in mijn neus en de kaarsen zijn van tafel gemaaid (gelukkig niet aan)

Dilema: de cb ovulatietesten gaan bij onze etos uit het assortiment. Zijn nu 20 testen voor 25 euro. Probleem is alleen dat ik daar vaste klant ben en niet wil dat ze weten dat we voor een 4e bezig zijn (ook contact op het schoolplein) maarja, het is wel goedkoop.... Wat zouden jullie doen. Wil eigenlijk nog niet aan de ovulatietesten maar mss denk ik daar de volgende ronde wel anders over....
@Poisson: Jij ook heel veel succes! Zou inderdaad leuk zijn elkaar later tegen te komen in een "uitgerekend in..."-topic.

@Tijgerprintje: Ik wilde net komen vragen of we er MBD (MaybeBabyDay), NOD (NietOngesteldheidsdsdag) of DDO (DagDesOordeels) van maken. Of zijn er nog andere leuke suggesties?
Dag des oordeels hahaha of wasdag (wie was dat ook al weer met de was hangt buiten?
Dat van die was is vast van vroeger dat je wasbaar maandverband had
Hey! Maakt mij niet uit hoor! Voor jullie misschien inderdaad wel leuker om met bekenden te schrijven en misschien moet ik er toch maar iets minder mee bezig zijn en gebruik ik de "wachtbank" in de dagen dat het er om spant :-D

Succes allemaal!
@Chocoladeletter: Hmm...dat is een lastige inderdaad! Iemand anders vragen om ze te halen is geen optie, dan verraad je het alsnog... Het is wel een koopje! Misschien toch doen en maar hopen dat er niemand is die je kent??
Ja, ik heb het ook gevonden! Als ik mee mag doen met deze

27 , eerste kindje en bezig vanaf augustus 2013. Weet alleen even niet wat er met mbd word bedoeld...
Mss mijn man laten halen, die komt daar nooit!
@Mayolijn: Jij ook veel succes!! Hopelijk is het snel raak bij je!

@Chocoladeletter: Dan wordt het DDO! Haha, wasdag ja, ik had er ook nog nooit van gehoord. Daar moet je inderdaad maar niet verder over na gaan denken
Heb de tabel weer bijgewerkt!

@Groenegeitensok: MBD staat voor MaybeBabyDay maar heb dit aangepast naar DDO (Dag des oordeels). Betekent dus hetzelfde als NOD.
Haha dag des oordeels. Ik dacht eerst mogelijke bevruchtings datum, haha.

Maar dan was de MBD volgens mij 19 oktober bij mij. Kan niet wachten tot de winkels morgen open zijn. Gelijk testje halen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven