Centraal Moderatortopic
zondag 13 oktober 2013 om 10:56
Beste forummers,
In dit topic kun je terecht met je verzoekjes voor de moderators.
Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de linkerbovenkant van een topic, of aan de rechterbovenkant van een posting.
Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl
Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.
Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.
Handig om te weten:
Hier zijn onze algemene voorwaarden en de huisregels van het Viva forum terug te vinden.
Hier zijn de mededelingen van het Viva forum terug te vinden.
Hier kun je bugs die je op het forum tegenkomt melden.
Hier kun je de beleidsmededelingen terugvinden.
Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.
*update 11-3-2014: Mochten er problemen zijn met banners, dan willen we je graag vriendelijk verzoeken om even een mailtje te sturen naar forum@viva.nl, zodat we hier zo adequaat mogelijk op kunnen reageren en het forummen voor iedereen even prettig kan verlopen.
Met vriendelijke groet,
Moderators Viva forum
In dit topic kun je terecht met je verzoekjes voor de moderators.
Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de linkerbovenkant van een topic, of aan de rechterbovenkant van een posting.
Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl
Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.
Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.
Handig om te weten:
Hier zijn onze algemene voorwaarden en de huisregels van het Viva forum terug te vinden.
Hier zijn de mededelingen van het Viva forum terug te vinden.
Hier kun je bugs die je op het forum tegenkomt melden.
Hier kun je de beleidsmededelingen terugvinden.
Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.
*update 11-3-2014: Mochten er problemen zijn met banners, dan willen we je graag vriendelijk verzoeken om even een mailtje te sturen naar forum@viva.nl, zodat we hier zo adequaat mogelijk op kunnen reageren en het forummen voor iedereen even prettig kan verlopen.
Met vriendelijke groet,
Moderators Viva forum
maandag 21 oktober 2013 om 15:48
quote:Anyco schreef op 21 oktober 2013 @ 15:29:
[...]
Ik heb twee keer gestaft en moet nu gaan mailen?
En de koekoek die zegt koekoek
Beste Anyco,
Als je graag de exacte reden wilt weten waarom het desbetreffende stafje niet heeft geleid tot de verwijdering van een topic kun je deze vraag altijd via email stellen. Het is helaas geen doen om de afwikkeling van ieder stafje aan de staffer toe te lichten. Maar als je er specifiek via de email naar vraagt wordt dit uiteraard graag even uitgelegd.
Met vriendelijke groet,
JuniorModeratorViva
[...]
Ik heb twee keer gestaft en moet nu gaan mailen?
En de koekoek die zegt koekoek
Beste Anyco,
Als je graag de exacte reden wilt weten waarom het desbetreffende stafje niet heeft geleid tot de verwijdering van een topic kun je deze vraag altijd via email stellen. Het is helaas geen doen om de afwikkeling van ieder stafje aan de staffer toe te lichten. Maar als je er specifiek via de email naar vraagt wordt dit uiteraard graag even uitgelegd.
Met vriendelijke groet,
JuniorModeratorViva
maandag 21 oktober 2013 om 16:01
quote:Anyco schreef op 21 oktober 2013 @ 14:19:
Nou ik heb een topic gestaft wat overduidelijk in strijd is met de heilige huisregels maar mooi dat het gewoon blijft staan.
Dus ja, jullie kijken inderdaad maar daar blijft het bij
TO is 14 of 15 maar dat mag tegenwoordig begrijp ik?Volgens de regels zoals ze worden geïnterpreteerd door de mods mogen alle kinderen die een letter kunnen typen hier posten muv de sekspijler.
Nou ik heb een topic gestaft wat overduidelijk in strijd is met de heilige huisregels maar mooi dat het gewoon blijft staan.
Dus ja, jullie kijken inderdaad maar daar blijft het bij
TO is 14 of 15 maar dat mag tegenwoordig begrijp ik?Volgens de regels zoals ze worden geïnterpreteerd door de mods mogen alle kinderen die een letter kunnen typen hier posten muv de sekspijler.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
maandag 21 oktober 2013 om 16:29
quote:Fame schreef op 21 oktober 2013 @ 16:01:
[...]
Volgens de regels zoals ze worden geïnterpreteerd door de mods mogen alle kinderen die een letter kunnen typen hier posten muv de sekspijler.
Ach zo! Dank voor de opheldering.
Zal eens vragen of mijn zoon zich al verveeld deze vakantie, mag ie gezellig mee forummen.
[...]
Volgens de regels zoals ze worden geïnterpreteerd door de mods mogen alle kinderen die een letter kunnen typen hier posten muv de sekspijler.
Ach zo! Dank voor de opheldering.
Zal eens vragen of mijn zoon zich al verveeld deze vakantie, mag ie gezellig mee forummen.
maandag 21 oktober 2013 om 16:49
quote:JuniorModeratorViva schreef op 21 oktober 2013 @ 15:56:
De topics Oline boodschappen doen.....zijn verwijderd ivm niet toegestane enquêtes.
met vriendelijke groet,
JuniorModeratorVivaAls topics worden verwijderd door jullie, kunnen ze dan ook niet uit het rijtje " nieuwe topics" worden gehaald? Laat maar, was al gedaan inmiddels, ik dacht dat ze bleven staan.
De topics Oline boodschappen doen.....zijn verwijderd ivm niet toegestane enquêtes.
met vriendelijke groet,
JuniorModeratorVivaAls topics worden verwijderd door jullie, kunnen ze dan ook niet uit het rijtje " nieuwe topics" worden gehaald? Laat maar, was al gedaan inmiddels, ik dacht dat ze bleven staan.
maandag 21 oktober 2013 om 17:43
quote:JuniorModeratorViva schreef op 21 oktober 2013 @ 15:56:
met vriendelijke groet,
*** die kolom loopt altijd iets achter weet ik.
met vriendelijke groet,
*** die kolom loopt altijd iets achter weet ik.
Je bent zelf een theepot
maandag 21 oktober 2013 om 18:30
quote:bankje schreef op 21 oktober 2013 @ 11:54:
Ik krijg de melding dat ik een privebericht ontvangen heb. maar als ik bij berichten kijk staan er 2 oude berichten die ik niet kan verwijderen.
Ah....nog iemand met dezelfde klacht
Is daar ondertussen al een oplossing voor Mods?
Ik krijg de melding dat ik een privebericht ontvangen heb. maar als ik bij berichten kijk staan er 2 oude berichten die ik niet kan verwijderen.
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
maandag 21 oktober 2013 om 20:53
quote:Summerdance schreef op 21 oktober 2013 @ 18:30:
[...]
We komen hier nog op terug! Bedankt voor de reminder!
Met vriendelijke groeten,
Moderator Viva forum
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
[...]
We komen hier nog op terug! Bedankt voor de reminder!
Met vriendelijke groeten,
Moderator Viva forum
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
woensdag 23 oktober 2013 om 09:00
In
Een dubbeltje op zijn kant #4
zijn er veel berichten achter elkaar van mij (ik heb het eerste bericht van die reeks daarom gestaft). Kunnen ze worden samengevoegd tot één bericht. Een andere optie is zelf alles in één bericht stoppen en dan in de overige berichten de tekst vervangen door "(Weg)". Maar het verwijderen van berichten kan ikzelf niet.
Geen handige actie van mij in eerste instantie. Ik zal dat in vervolg anders doen.
zijn er veel berichten achter elkaar van mij (ik heb het eerste bericht van die reeks daarom gestaft). Kunnen ze worden samengevoegd tot één bericht. Een andere optie is zelf alles in één bericht stoppen en dan in de overige berichten de tekst vervangen door "(Weg)". Maar het verwijderen van berichten kan ikzelf niet.
Geen handige actie van mij in eerste instantie. Ik zal dat in vervolg anders doen.
World of Warcraft: Legion
woensdag 23 oktober 2013 om 09:02
quote:hans66 schreef op 23 oktober 2013 @ 09:00:
In
Goedemorgen Hans,
Ik ga even voor je kijken!
Met vriendelijke groet,
JuniorModeratorViva
In
Goedemorgen Hans,
Ik ga even voor je kijken!
Met vriendelijke groet,
JuniorModeratorViva
woensdag 23 oktober 2013 om 09:17
quote:hans66 schreef op 23 oktober 2013 @ 09:00:
In
Geen handige actie van mij in eerste instantie. Ik zal dat in vervolg anders doen.Ik heb alle berichten even samengevoegd
In
Geen handige actie van mij in eerste instantie. Ik zal dat in vervolg anders doen.Ik heb alle berichten even samengevoegd