Emotioneel tijdens / na vrijen normaal?
dinsdag 22 oktober 2013 om 15:41
Ben 30 en heb nu ruim een jaar een relatie met een fantastische man. Hiervoor 1 lange relatie gehad van ruim 11 jaar en wat korte "verkerings". Vanaf het begin heb ik met mijn huidige vriend dat ik enorm emotioneel kan worden als we vrijen. Soms tijdens, maar meestal na. In het begin dacht ik dat het wel over zou gaan, maar ik heb het nu dus nog.
Ik voel me zo ontzettend fijn bij hem en geniet enorm van alles wat we samen doen. Bij de seks komen daar dus zelfs tranen bij. Ik ken dit helemaal niet van mezelf en vind het eigenlijk heel raar. Hebben meerdere mensen dat (gehad)? Is het over gegaan of minder geworden?
Ik voel me zo ontzettend fijn bij hem en geniet enorm van alles wat we samen doen. Bij de seks komen daar dus zelfs tranen bij. Ik ken dit helemaal niet van mezelf en vind het eigenlijk heel raar. Hebben meerdere mensen dat (gehad)? Is het over gegaan of minder geworden?
dinsdag 22 oktober 2013 om 15:48
dinsdag 22 oktober 2013 om 16:56
quote:goldendelicious schreef op 22 oktober 2013 @ 16:48:
Kan dit misschien worden ondergebracht onder de noemer......liefde??????????
Mooi!!
Ik vind van wel en herken het ook wel.
Soms na een hele geile e/o heftige vrijpartij met knetterend orgasme, soms in een periode van verliefdheid in de relatie en daarmee een speciale klik dan weer.
Kan dit misschien worden ondergebracht onder de noemer......liefde??????????
Mooi!!
Ik vind van wel en herken het ook wel.
Soms na een hele geile e/o heftige vrijpartij met knetterend orgasme, soms in een periode van verliefdheid in de relatie en daarmee een speciale klik dan weer.
Je bent zelf een theepot
dinsdag 22 oktober 2013 om 17:04
quote:goldendelicious schreef op 22 oktober 2013 @ 16:48:
Kan dit misschien worden ondergebracht onder de noemer......liefde??????????Ik denk niet echt alleen onder de noemer liefde, ik herken het ook wel en het is mij een aantal keer overkomen na een hele intense vrijpartij.
Ik denk dat het meer te maken heeft met een combinatie van emotie, spanning en de ontlading die daar op volgt.
Kan dit misschien worden ondergebracht onder de noemer......liefde??????????Ik denk niet echt alleen onder de noemer liefde, ik herken het ook wel en het is mij een aantal keer overkomen na een hele intense vrijpartij.
Ik denk dat het meer te maken heeft met een combinatie van emotie, spanning en de ontlading die daar op volgt.
dinsdag 22 oktober 2013 om 18:30
dinsdag 22 oktober 2013 om 18:45
Ik heb het maar een paar keer gehad, nadat ik klaargekomen was. Dat was dan zo'n ontlading dat de tranen kwamen. Bij mijn huidige vriend word ik weleens emotioneel, vooral als het dan heel fijn en intiem is en ik besef hoe veel ik van hem hou. Een lichamelijke ontlading door fijne seks kan dus ook tranen losmaken, dat is niet zo gek.
dinsdag 22 oktober 2013 om 19:22
Hier ook: huilen. Ging vanzelf. Uit mooiigheid. Onwillekeurig, en vanuit een gevoel van woordeloos blij zijn. Is en voelt anders dan verdrietig huilen, en daar gaat het om .
Until you have stood in another woman’s stilettos, you will never begin to know the year of pain she felt breaking them in. (S. L. Alder)
dinsdag 22 oktober 2013 om 19:23
Trouwens: eerst voelde het wel ongemakkelijk, omdat hij (nu ex) dacht dat ik verdriet had; hij schrok wel even. Dat het dat niet is, zou ik dus wel even communiceren .
Until you have stood in another woman’s stilettos, you will never begin to know the year of pain she felt breaking them in. (S. L. Alder)
dinsdag 22 oktober 2013 om 19:41
Mijn vriend reageert er heel goed op en begrijpt dat het tranen van geluk en fijne emoties zijn. De eerste keer schrok ik er enorm van. Hij niet want zijn ex heeft het ook eens gehad vertelde hij. Ik heb het alleen echt heel vaak. We zijn er allebei nu wel aan gewend en hij kust mijn tranen dan heel lief weg. Vaak moeten we daarna allebei lachen. Het blijft voor mij wel raar voelen.
dinsdag 22 oktober 2013 om 23:23
"Het blijft voor mij wel raar voelen."
Waardoor blijft het voor jou raar voelen? Kun je daar wat meer achter komen?
Denk je dat het een kwestie is van wennen voor jezelf? Dat het nou eenmaal bij je hoort/en jouw manier is? Wat is er voor nodig denk je, dat je het kan accepteren voor jezelf?
Je vriend doet dit al, zo te lezen. Wij vinden het ook niet raar, velen hebben het ook: huilen van een soort mengeling van van alles.
Nu jij nog ...
Waardoor blijft het voor jou raar voelen? Kun je daar wat meer achter komen?
Denk je dat het een kwestie is van wennen voor jezelf? Dat het nou eenmaal bij je hoort/en jouw manier is? Wat is er voor nodig denk je, dat je het kan accepteren voor jezelf?
Je vriend doet dit al, zo te lezen. Wij vinden het ook niet raar, velen hebben het ook: huilen van een soort mengeling van van alles.
Nu jij nog ...