Minnaartopic, deel 21.

31-07-2013 15:24 3002 berichten
Al 20 delen schrijven we over onze minnaars en alle heftige gevoelens die meespelen of juist niet. Hier mogen we schoftig genieten, mijmeren, zeuren over wel of geen contact en aftellen tot de volgende date.

Met andere woorden:

Kan jij een minnaar hebben zonder verliefd op hem te worden? Blijf jij met het grootste gemak hangen in het verlust stadium of liggen heftige gevoelens constant op de loer?

Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden maar natuurlijk mag iedereen zich in de discussie mengen. Dit kan trouwens ook op een ander topic genaamd: "vind jij een SV ook zo vervelend?"

Kanttekening van mij: Ik zie graag dat de (vaste) schrijvers een avatar naast hun nick plakken. Zo houden we iedereen goed uit elkaar en blijven we lekker kleurrijk!
Alle reacties Link kopieren
Heidi, het is prettig iemand te hebben die geen toelichting nodig heeft en met wie ik iets anders doe dan zorgen. Dat de geilheid nu op de achtergrond staat sluit niet uit dat we toch regelmatig onder elkaars ondergoed voelen hoor.
volg je verstand, gebruik je gevoel
quote:dymo9 schreef op 21 oktober 2013 @ 09:24:

[...]

Ik geloof dat de ellende meevalt, maar ik heb niet veel gehoord nog, moet even afwachten.

Het is dat dit echt een ontzettend leuke vent is, maar eigenlijk denk ik het hele weekend alweer 'waarom begin ik dan ook wat met een bezette man, ik moet echt een vrijgezel aan de haak slaan'...Hehehehe als "bezette man" denk ik daar natuurlijk fundamenteel anders over *grinnik*
Haha ja sorry Innote, maar ik doe t niet meer (nja, deze minnaar laat ik niet lopen hoor, maar ooit wil ik wel eens een echte relatie, geen geheime, en dus is mijn volgende lover een vrijgezel. Punt.)
Ik kort door de bocht? Dat valt wel een beetje mee denk ik. Ik weet niet waar mijn verschil minnaars/sv's vandaan komt. Ik zie een minnaarrelatie als iets intens, meer dan just seks, niet per sé met verliefdheid of gevoelens. Ik kan trouwens wel een hartsprongetje krijgen zonder nou direct verliefd te zijn, dat heb ik bij trio man wel maar bij deze man dus niet.

Heidi, ik kom eran!! En ik neem het 3 kilo wegende cursusboek mee! O ja en een Madame O.
Jaaaa!!! De wijn staat koud al, want wat is nou een cursus zonder wijn! en anders komen we nooit door die 3 kg cursusstof heen - mijn hemel, het is toch geen universitaire studie!

SV vind ik ook anders hoor, dan een minnaar. Een minnaar vind ik ook niet voor eenmalig, eigenlijk, die blijft langer plakken, zeg maar.

Een SV gaat prima voor af en toe een wip.

Met FB staat er keurig een korte-termijn-PAK, hij mag weer terug in het assortiment, maar nu als SV. Ranzig geile seks, geen gedoe. Mjam!

Het leven heeft soms grappige wendingen in petto!

Bij mij komen er ook geen nieuwe bezette, vreemdgaande mannen meer bij, ben daar wel helemaal klaar mee. Al was er wel een potentieeltje.. ik laat het even bij flirten .
Heidi, Heidi, Deine Welt sind die Berge - Heidi, Heidi, denn hier oben bist Du zu Haus'
LD is ook best een schatje.. Is nu een weekje op vakantie, ik ging er echt van uit niets te horen, daar ben ik dan ook zeker niet teleurgesteld over.. Toch dagelijks een berichtje..

Het is duidelijk dat hij behoefte heeft om het contact te behouden. . Ik zet mijn muurtje nog steeds een stukje hoger. Het prikkeldraad moet weer aangebracht worden. Maar wel deel blijven van iemands leven is wel fijn
veroordeel wat je ziet, maar wat jij ziet .... ben ik niet
Vraagje .... Waar spreken jullie af ? En Hoe boeken jullie een hotel? Kamer? Hotel is dat mogelijk zo 3-4u ? Geen ervaring ...

Hij wil bij mij thuis ... Ik ben al 2 x bij

hem geweest ... Helemaal verkeerd i know ,

Heb hem steeds gezegd not done ... Maar de zin was weer sterker ... Maar bij mij heb ik geen goed gevoel ...

In de zomer gezellig de bosjes in of in de auto .... Maar hier vinden wij ook niet altijd de goei auto plekjes ....
Fijn, Sense! En dat muurtje - een laagje zelfbescherming is ook niet verkeerd. Alles heeft tijd nodig, de hele relatie is veranderd en moet een nieuwe vorm krijgen. Dat is zoeken naar een nieuw evenwicht.
Heidi, Heidi, Deine Welt sind die Berge - Heidi, Heidi, denn hier oben bist Du zu Haus'
Grietjes, maar als het bij hem thuis wel kan, waarom zou je dan niet bij jou thuis? Het is jouw keuze, maakt niet uit wat wie dan ook er van vindt. Als jij dat een goed idee vindt, is dat aan jou.

Ik zou opdrogen van angst dat zijn vrouw eerder thuis zou komen.. Ik wil het niet en kan het ook niet.

Hotel, weet ik niet, heb ik nooit gedaan en ik woon niet in NL.

Auto, ja, wij doen dat wel, gaat prima, maar we hebben allebei een ruime auto. Stille plekjes zijn er wel, al rijden er soms ook wel eens auto's langs. Maar bij mij thuis kan natuurlijk altijd, ik ben single.
Heidi ik ben ook niet van nl ik ben een be :D

Wel bij mij ... Is zo van mij ... Ik kan niet bij het idee lekker in de zetel te zitten terwijl je dan met hem ... Je begrijpt wel :D

Bij hem heb ik geen last ... Hij ook niet ... Alles op slot ...

Maar bij mij is bij mij ...

Daarom liever op kamer ... :D
Grietje, het schijnt dat je juist in BE hotels met dagkamers hebt. Hier in NL vraag ik gewoon of we vanaf 11 uur (of zo) op een kamer kunnen. We betalen contant bij aankomst, en we lopen gewoon weg als we naar huis moeten dan.
quote:dymo9 schreef op 22 oktober 2013 @ 20:23:

Grietje, het schijnt dat je juist in BE hotels met dagkamers hebt. Hier in NL vraag ik gewoon of we vanaf 11 uur (of zo) op een kamer kunnen. We betalen contant bij aankomst, en we lopen gewoon weg als we naar huis moeten dan.

Ja zo gaan wij dat ook doen.Ik heb binnenkort mijn eerste hoteldate met minnaar,Ik heb nog nooit in een hotel met hem afgesproken, word dus de eerste keer,Maar mennnnnn wat heb ik er zin in zeg,die auto word je ook zo zat iedere keer.

Dus nu in een hotel,de hele dag mijn minnaar voor mezelf,alleen de voorpret is al leuk
Dagkamers ... Ja doen we soms , ... Maar nu zo na zijn vraag ... Bij mij ... Hmmmm

Maar of er veel en propere Dagkamers zijn :D niet dus ... Of dan zijn ze heel duur !

Hebben jullie dat in NL niet ?
Ik zocht gewoon een betaalbare hotelkamer (60-70 euro), en dat was proper genoeg. Niet luxe, maar meer dan een bed en een douche en schone lakens en handdoeken heb je niet nodig toch?
Damn! Ben ernstig toe aan een date met mijn heerlijke minnaar! En gelukkig is het vrijdag zover!

Misschien blijf ik ook wel slapen daar, dat heb ik bij mijn man in de week gelegd. Die wilde er even over nadenken dus dat zal ik nog wel horen dan...
Ja maar die kamer was toch nogal " sletterig"

Alle spiegels ... De lakens op bed :D

Tja mss ligt dit aan mij :D

Kijk ook zo uit naar enkele uurtjes met hem ...

De laatste dates waren kort :( door tijdsgebrek ....

We horen elkaar wel vaak ik denk dat hij er ook dringend nood aan heeft !
*
Het geheel is toch een beetje sletterig ook. In de auto is het niet sletterig? In zijn huis ook niet?? Dat is toch ook allemaal behoorlijk dubieus. En dan zou zo'n hotelkamer niet chique genoeg zijn? Beetje krom allemaal.

Je gaat een middag neuken, dan boeit die kamer toch niet? Dat is toch bijzaak?

En als je een luxe kamer wilt, dan boek je toch gewoon een hotelkamer in een luxer hotel? Ik snap het probleem werkelijk niet.
In NL zijn trouwens ook, he bah, waarom weet ik zulke dingen, particulieren die kamers verhuren. Ik ken iemand die via Marktplaats wel eens zulke adresjes zoekt, en die schijnen te bestaan.
helemaal mee eens Heeeidi,

goedemorgen overigens,

er zijn trouwens tal van opties om in stijl van je minnaar/minares te genieten. Een privesauna bijvoorbeeld... ongestoord, hygiënisch, romantisch, ...

alleen wel alles even hygiënisch achterlaten als bij toekomen
Grietje

Wij gaan altijd privé wellnessen of kameren.

De meeste hotelletjes zijn echt wel proper hoor

Voor 50eur voor 3uur kan je echt iet deftig vinden
Precies Alexia. En Grietje, heb je nog oog voor iets anders dan voor je minnaar dan
Persoonlijk zou ik nooit of te nooit bij mij thuis afspreken bij mijn minnaar ook al moet dat wel spannend zijn misschien dat risico zou ik nooit nemen
Mijn minnaar en ik zijn nogal gesteld op netheid :D ( zoals iedereen denk ik ! en ja ik heb maar oog voor hem dan !!! Wat een vent )

de laatste x zeiden we samen niet meer hier !!! :D

de muren waren ook niet echt dik dus ja we konden geil meeluisteren met de buren :D

we hebben al verschillende kamers gedaan hoor de eerste viel reuze mee , maar iedere x naar dezelfde gaan is geen optie ...trouwens Is niet ver van waar hij woont dus is nogal gevaarlijk

Alexia je mag steeds het adresje es geven ;)

In privé bericht ofzo :D

Die sauna zie ik ook wel zitten maar dat is echt reserveren , en hier is het meestal onverwacht daten , niet simpel !

Genoten van deze morgen !!! In de auto ;)

Maar nu eerst wat "rust" ! Bijna vakantie family time
Grietje

geniet nog na van je auto date :-)

Sauna moet je inderdaad best reserveren op voorhand

Ik wil je de twee adressen wel geven waar wij meestal gaan

is wel in o-vl?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven