The Never Ending Question Deel 87
zondag 13 januari 2013 om 19:33
maandag 21 oktober 2013 om 14:49
Ja, eigenlijk wel! Ik vind 't fijn om aardig gevonden te worden (zwakt langzaam af, klaar met pleasen). En daarom vind ik het rot als iemand boos op me is. Maarr.. het hangt er natuurlijk wel vanaf wie en waarom. Ik lig ervan wakker als ik iemand onbewust heb gekwetst.
Wat deed jij voorheen vaak maar doe je nu uit principe niet meer? (Bijv. Aardig doen tegen snotcollega, schoonzus uitnodigen, sokken van vriend rechttrekken en opruimen enz)
Wat deed jij voorheen vaak maar doe je nu uit principe niet meer? (Bijv. Aardig doen tegen snotcollega, schoonzus uitnodigen, sokken van vriend rechttrekken en opruimen enz)
dinsdag 22 oktober 2013 om 21:41
donderdag 24 oktober 2013 om 22:15
Het laatste wat ik me kan herinneren was toen ik 12 was. Ik had zo'n plaatjes beugel. Ik ben nogal een kauwer een een peutereaar. Dat ik geen appels mocht afbijten kon ik nog wel onthouden, maar dan zat ik op een potlood te bijten, hoppa! weer een plaatje eraf. Tot de beugelboer boos werd en riep dat als er nog een keer iets stuk ging ik (mijn moeder dus) dat zelf moest betalen. Dat vond ik zo erg dat toen er daarna weer een plaatje sneuvelde ik niets zei. Dus ook niet eerder een afspraak maakte om het weer vast te plakken. Toen hij bij de volgende controle vroeg of alles goed was zei ik ja. Hij zag natuurlijk direct dat er iets los zat. Waarop ik reageerde: oh, goh: is dat zo? helemaal niets van gemerkt
Oh en nu herinner ik me nu nog 1, 8 jaar geleden ofzo? Ga ik niet vertellen
Welke droom heb je nog?
Oh en nu herinner ik me nu nog 1, 8 jaar geleden ofzo? Ga ik niet vertellen
Welke droom heb je nog?
vrijdag 25 oktober 2013 om 17:13
vrijdag 25 oktober 2013 om 17:46
zondag 27 oktober 2013 om 19:03
zondag 27 oktober 2013 om 19:23
Nou last, dat is een groot woord, ik heb geen lichamelijke klachten ofzo maar ik moet wel wennen, omdat het ligt anders is. Was het eerst donker om zeven uur, is het opeens donker om zes uur. En ik vind het onzin dat verzetten van de tijd. Het is ooit ingevoerd met het idee dat het milieu vriendelijker was. Het is bewezen dat dat niet zo is. Het is wel bewezen dat veel mensen er last van hebben. Dus het is mij echt een raadsel waarom het nog niet afgeschaft is.
Waar kun jij je over opwinden?
Waar kun jij je over opwinden?