The Never Ending Question Deel 87
zondag 13 januari 2013 om 19:33
donderdag 10 oktober 2013 om 23:26
Nou ik ben niet zo van de grote feesten eigenlijk. zelfs mijn huwelijk was een klein feestje. Ik heb liever dat het rustig is, dat er een paar mensen zijn die me nabij staan en dat ik iedereen spreek, dan een zaal vol kennissen waarvan ik de helft niet of vluchtig spreek.
Kan me niet heugen dat ik ooit een echt groot feest met meer dan 20 man heb gegeven.
Vraag, blijft dan maar...
Kan me niet heugen dat ik ooit een echt groot feest met meer dan 20 man heb gegeven.
Vraag, blijft dan maar...
vrijdag 11 oktober 2013 om 08:03
Nee, nog nooit echt heel groot. Ik heb n keer mijn verjaardag mogen vieren bij n vriend. Die heeft n behoorlijk huis met in de kelder een bar, veel ruimte enz. Toen waren er wel veel mensen en hartstikke gezellig! Groot succes! Maar ik hou t ook liever wat kleiner, kan mijn chaoshoofd het wat beter overzien
Ben jij weleens naar zo'n Oktoberfeest geweest?
Ben jij weleens naar zo'n Oktoberfeest geweest?
vrijdag 11 oktober 2013 om 22:18
zondag 13 oktober 2013 om 22:42
Oke dan. Nu moet ik denken aan de vraag van laatst: 'denk je dat er veel sociaal wenselijke antwoorden worden gegeven?'
Ik heb namelijk geen maximaal budget Wij gaan denk ik 2 keer per jaar een weekendje weg en dan ben ik niet echt bezig met het budget, ik regel gewoon iets leuks, en de ene keer is dat een luxe hotel van 350 euro voor 2 personen 2 nachten en de andere keer een hutje op de hei met alleen een wc voor 80 euro... net waar mijn pet naar staat, eigenlijk.
En hoeveel ik dan uit geef aan kopjes koffie of uit eten ben ik al helemaal niet mee bezig. Dat kan ook verschillen van potje ravioli van 2 euro tot uitgebreid 4 gangen diner van meer dan honderd euro
Wat is het meest decadente wat je ooit gedaan hebt?
Ik heb namelijk geen maximaal budget Wij gaan denk ik 2 keer per jaar een weekendje weg en dan ben ik niet echt bezig met het budget, ik regel gewoon iets leuks, en de ene keer is dat een luxe hotel van 350 euro voor 2 personen 2 nachten en de andere keer een hutje op de hei met alleen een wc voor 80 euro... net waar mijn pet naar staat, eigenlijk.
En hoeveel ik dan uit geef aan kopjes koffie of uit eten ben ik al helemaal niet mee bezig. Dat kan ook verschillen van potje ravioli van 2 euro tot uitgebreid 4 gangen diner van meer dan honderd euro
Wat is het meest decadente wat je ooit gedaan hebt?
donderdag 17 oktober 2013 om 08:00