TTC Herfst 2013

20-10-2013 15:16 1156 berichten
Alle reacties Link kopieren
Jaaaa, hier ons eigen (en laten we hopen: zeer vruchtbare) kletstopic!

NaamLeeftijdDDOKindjeStartBijzonderh.Jemida342eJuni 2013 Chocolade-

letter34 4eAugustus 2013 Elsy251eJuni 2013 Liesje34 1eApril 2013UD 29 juni 2014, 3 januari 3e echo Tijgerprintje27 ? 1eJanuari 2013 Groenegeiten-

sok28 1eAugustus 2013Suikerklontje241eMei 2013 UD is 19 juli. Begin jan alweer 3e echo en tevens nekplooimeting ivm diabetesForestfruit32 1eJuni 2012UD eind dec, goede echo 10 weken gehadMar-lou23 1eMei 2013Cupcakegirl343eJuli 20138 november echo Lady261eAugustus 2013UD 17 juli 2014Brianne281eJuni 2013UD 1 mei 2014, jongenMousi29februari1eOktober 2013Zwanger worden dmv inseminatie donorzaad

In onze tabel is Kroos altijd van harte welkom.

Herfst_2013
@elsy; dank je wel! Dat is lief.

Idd moeilijk om het gewoon af te wachten en ik denk dat ik na deze menstruatie m'n ovu testen voor de dag ga halen om een beetje beeld te krijgen.

Ik ben in juli gestopt met de pil. Eerste cyclus zonder pil was 28 dagen, daarna 32 en de laatste 26. Dus niet heel onregelmatig of zo
Summer wat vervelend! Geen idee wat het kan zijn... Al dat wachten is al zo vervelend en als je dan ook nog dit krijgt. Zou ik ook van balen hoor. Waarom bel je de huisarts niet even, alleen om te vragen of dit evt naweeën van het pilgebruik kunnen zijn?

Ik ben echt megadruk deze week voor het nieuwe huis. Probeer vanmiddag weer even op iedereen te reageren!

Liesje, hoe zit jij op bankje? Nog beetje relaxed? Morgen NOD toch? Voel je iets bijzonders?

Elsy, wat jij zegt met niesen en hoesten heb ik vaker gehoord bij dames die zo merkten dat ze zwanger waren! Ik duim voor je!!
Mijn zoon (4) gisteren: mama, waarom komt er niet nog een baby? 4 kinderen is veel gezelliger en dan hoeft zus ook niet meer alleen te slapen
Summer, mss komt je eigen cyclus nu pas op gang. Hoe was je menstr vergeleken met voor je pilgebruik?
@jemida; de huisarts gaf aan dat na een maand de pil uit je lichaam is en dat je lichaam het dan zonder invloed van de pil doet. Dit kan wel wat opstartproblemen geven. Maar dat had het bij mij gelukkig niet gedaan.

@chocoladeletter; ahh wat lief van je zoontje. Ze kunnen ook van die heerlijke dingen zeggen op die leeftijd

Ik ben sinds ik met de pil gestopt ben redelijk regelmatig geweest. Dat vond ik wel fijn.

Voor ik stopte met de pil werd ik niet ongesteld van de pil. Vroeger wel maar de laatste jaren niet meer. Ik ben hiervoor ook al onderzocht bij de gynaecoloog meerdere malen en het blijkt dat ik gewoon snel reageer op die hormonen. Eigenlijk doet die pil prima z'n werk en de ontrekkingsbloeding is ook niet perse nodig (kijk maar naar een spiraaltje, menstrueren maar 20% van de vrouwen mee)

Dus ik was ook erg blij toen ik stopte ik na 28 dagen gewoon weer netjes mn menstruatie had

Dus het is denk ik weer even afwachten..
Sorry meiden, hier even een "ikleefnog"-berichtje! Beetje druk nu, dus geen tijd om te lezen laat staan om te reageren... Ik hoop dat ik later op de avond wel even tijd heb! Anders sowieso morgen. Misschien dan ook wel met een testuitslag, als ik dan nog niet ongesteld ben. Fijne avond, hopelijk tot snel!
Spannend liejse!!
Duim voor je liesje!!
Spannend Liesje, ik duim ook mee!!

Elsy, bij jou is het ook spannend zeg! Lastig dat je nog een week moet wachten...

Chocoladeletter, wat ontzettend lief van je zoontje!

Van hoeveel kinderen dromen jullie?

Ik zou er graag 4 willen, dat is een gevoel, zit geen enkele gedachte achter Maar vriend wil er maximaal 3 dus daar blijft het bij denk ik. Of hij moet het zo leuk vinden dat hij nog van gedachten verandert
@ Liesje en en en ? Is er al iets zichtbaar ? Al getest?

Duim duim duim duim!

@ _lady_ de wens is hier 2 kinderen dat is wat m'n man wil. Ik speel met misschien 3 kinderen, maarja daar heb je er twee voor nodig een man en een vrouw :P
Zooo, daar ben ik weer. Allereerst de tabel aangepast, ik hoop dat deze weer up to date is nu? Zo niet, dan roep maar even!

@Lotus: Leuk dat je hier mee blijft schrijven, je staat nu ook in de tabel! We gaan maandag naar Turkije, heb gehoord dat het daar nu rond de dertig graden is. Kijk er erg naar uit! Echt zo klote voor je, kan me heel goed voorstellen dat de teleurstelling nu extra groot is. Het is ook superlastig om te wachten met testen tot je NOD. Je wilt gewoon graag weten waar je aan toe bent. Maar dat weet je na een test eigenlijk nog steeds niet: vroeg positief en er kan nog van alles misgaan, vroeg negatief en je zou toch zwanger kunnen zijn. Dat maakt het voor mij makkelijker om te wachten tot mijn NOD of mijn menstruatie. Fijn dat je je vragen hebt kunnen stellen aan de dokter en dat zij er de tijd voor nam deze te beantwoorden. Super dat er toch uitstrijkjes gemaakt kunnen worden als je zwanger bent! Dat geeft toch wat meer rust op dat gebied.

@Forestfruit: Haha, ik slik het nu al zo’n vier maanden en het heeft me tot nu toe alleen maar geld gekost. Maar ach, er zitten ook geen nadelen aan en stoppen met de capsules durf ik dus niet…

@Mousi: Wat fijn dat de donor een kennis is! Dat lijkt me voor jezelf en voor je kind(eren) ook veel fijner. Daar moet je inderdaad wel geluk bij hebben, fijn dat het bij jullie zo goed gaat. Het is zeker een ingewikkelde weg die jullie bewandelen maar des te groter zal het geluk zijn als het straks zover is! Ik hoop dat “straks” heel snel is!!

@Summer: Wat klote voor je meid… Je mag hier best “zeuren” hoor, het is gewoon ook heel erg balen dat je nu niet weet waar je aan toe bent. Het lijkt me zo vervelend om maar af te moeten wachten. Ik zou tegen de muren omhoog lopen geloof ik. Nogmaals een dikke

@Tijgerprintje: Heerlijk, geniet maar lekker van die roes!! Snap dat het allemaal nog erg onwerkelijk is, al voel je wel dat je lichaam volop bezig is. Heb je last van kwaaltjes of valt het mee tot nu toe? Heb je de verloskundige al gebeld?

@Elsy: Ooeeeh, wat spannend zeg! Dat gevoel wat je beschrijft, soort van druk op je onderbuik, dat had ik de vorige ronde ook. Ik denk dat het toen wel raak geweest is maar dat het misgegaan is. Weet ik dus echt niet zeker maar dat gevoel heb ik. Ik hoop zoooo voor je dat het bij jou raak is en dat het goed blijft gaan! Zit je nog een beetje lekker? Vind het wel echt heel erg spannend bij je! Duim voor je!

@Jemida: Klinkt erg druk inderdaad! Doe maar rustig aan en reageer maar als je daar tijd voor hebt/zin in hebt. Het is geen verplichting he!! Het moet ook leuk blijven…

@Chocoladeletter: Aaah, wat superschattig van je zoontje! Haha, je hebt dus in elk geval “toestemming” van hem! Dank je wel voor het duimen, lief!

@Lady: Leuk, vier kinderen!! Wie weet draait je vriend wel bij… Je hoort het niet veel tegenwoordig, zo’n groot gezin. En nu in dit topic al 2 die vier kinderen willen. Van man mag het wel bij 1 kindje blijven (als dat ons gegeven is), ik neig naar twee. Maar goed, we zijn natuurlijk wel wat ouder dus of we daar genoeg tijd voor hebben is nog maar de vraag. We wachten af!

Bedankt voor het duimen allemaal, lief van jullie! Er is nog geen menstruatie, dus ik denk dat ik morgenochtend kan gaan testen. Ik voel eigenlijk niets, al had ik straks wel iets vreemds. Ik zat op de bank en toen ik opstond kreeg ik hevige kramp in mijn onderbuik. Zo hevig dat ik dubbelklapte. Het was ook heel snel weer weg, alsof het er niet geweest was. Ik verwacht niet veel van die test, denk dat deze Omowit zal zijn. Maar toch ga ik testen, omdat het kan
Jaaaa, tabel aangepast! Kan het nog niet geloven. Test was dus niet Omo-wit Zag op de test van de Hema een heel licht streepje. Man wakker gemaakt en die zag het gelukkig ook. Had mijn urine bewaard en er maar meteen een digitale test van Clearblue achteraan gedaan. Ja! Zwanger!!
Liesje te gek! Gefeliciteerd meid! Wauw wat goed!!! En deze ronde had je geen kwaaltjes toch? Wat een heerlijk weekend zullen jullie hebben! Geniet ervan.
Liesje wat goed! Gefeliciteerd!!
Dank jullie wel!! Jullie duimen heeft geholpen dus!
@Jemida: Nee, niet echt kwaaltjes. Wel wat last van mijn borsten maar dat heb ik ook weleens voordat ik ongesteld word. En af en toe wat vlagen van misselijkheid maar dat kon ik me ook inbeelden. Had wel al eerder het idee dat mijn haren en huid er gezonder uitzien maar verder niet het idee dat het wel eens raak kon zijn. Wel dus! Wat onwerkelijk zeg...
En welke " tactiek" hadden jullie deze ronde gebruikt? Haha, ben ik wel benieuwd naar.

Fijn dat je nog geen kwaaltjes hebt, hopelijk blijft dat zo! Wanneer ben je ongeveer uitgerekend? Ben zo blij voor je!! En geeft mij, als mede-oudje weer wat hoop. Vanaf april is nog mooi vlot hoor. Hoe voel je je, is het nieuws al een beetje tot je doorgedrongen?
@Jemida: Hihi, mede-oudje Tuurlijk moet je hoop houden, we zijn echt nog niet te oud om zwanger te worden! Het komt bij jou ook vast goed, daar ga ik heel hard voor duimen. Ik vind het inderdaad ook behoorlijk snel gegaan, had echt niet verwacht dat het nu al raak zou zijn. Deze ronde eigenlijk geen speciale tactiek gebruikt: vanaf mijn menstruatie zo ongeveer om de dag gevreeën en dat was het! Geen ovulatietesten gebruikt, niet getemperatuurd maar het gewoon laten gebeuren. Wel tarwekiemolie-capsules geslikt maar of dat nu echt geholpen heeft...?
Oh ja, ik ben rond 4 juli uitgerekend (volgens berekeningen op internet ).
Waaaahooeee Liesje! Van harte gefeliciteerd meid! Wat ontzettend fijn goed leuk en tof! Het is je zo gegund!!

Nu kun je je bij brianne gaan aansluiten! Blijf zo van ons drieeen wel een beetje achter :P
@Elsy: Thanks!! Ik krijg helemaal kippenvel van je reactie, superlief! Volgens mij blijf jij niet zo ver achter hoor, ik ga heel hard voor je duimen dat jij over een week ook een positieve test vasthoudt! Hoe voel je je nu? Nog steeds last van die druk op je buik?
Die tarwekiemolie capsules wil ik ook gaan slikken, waar heb jij ze vandaag? Was gisteren bij de Etos en die had ze niet.

Ben echt zo blij voor je! Elsy, jij bent de volgende hoor!
Ik heb ze eerst bij Kruidvat gekocht, die moest je drie keer per dag slikken. Meestal slikte ik ze maar twee keer (bij de lunch op het werk deed ik dat nooit om vragen te voorkomen). Nu heb ik de capsules van A. Vogel. die hoef je maar twee keer per dag in te nemen. Die heb ik online besteld bij drogisterijplein.
Thanks! Die ga ik ook scoren denk ik.

Ben helemaal in een jubel stemming voor jou! Echt gaaf bericht zo op de vroege morgen!!
Liesje, woehoeeeeee gefeliciteerd! Echt superrr, wat zal jij blij zijn Het is je zoooo gegund!

Lekker genieten met je man van dit goede nieuws.

Lotus, ik begrijp helemaal wat je bedoeld, als je dan eenmaal aan je kinderwens begonnen bent, wordt je alleen maar ongeduldiger en wil je het liefst dat het a la minute raak is.

Voor jou is het extra balen, omdat je eerst een positieve test hebt gedaan.

Ik test ook niet meer dan 4 dagen voor mijn nod en dan moet je eigenlijk nog in je achterhoofd houden dat het mis kan gaan.

Summer, ik heb die ovulatietesten ook wel eens gebruikt.

De laatste paar rondes temperatuur ik en dan kan ik heel duidelijk zien dat ik een tem dipheb voor mijn eisprong en dat de temp daarna stijgt.

Maar bij jou zou dat inderdaad lastig worden met die wisselende diensten.

Om na 16 dagen ongesteld te worden is inderdaad heel snel, wat balen zeg dat je nu toch ongesteld bent geworden bah.

Elsy, spanned, nog een weekje volhouden en lekker volplannen, zodat je niet teveel na kunt denken.

Laten we hopen dat je voorspellende dromen hebt haha, dat zou leuk zijn

Chocoladeletter, wat liefff dat je zoontje dat zegt!Smelt..

Lady, ik droomde altijd van 3 kinderen, maar dat is nu niet meer zo realistisch, ben inmiddels 32.

En je weet maar nooit of hij nog van gedachten veranderd in de toekomst

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven