Minnaartopic, deel 21.

woensdag 31 juli 2013 om 15:24
Al 20 delen schrijven we over onze minnaars en alle heftige gevoelens die meespelen of juist niet. Hier mogen we schoftig genieten, mijmeren, zeuren over wel of geen contact en aftellen tot de volgende date.
Met andere woorden:
Kan jij een minnaar hebben zonder verliefd op hem te worden? Blijf jij met het grootste gemak hangen in het verlust stadium of liggen heftige gevoelens constant op de loer?
Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden maar natuurlijk mag iedereen zich in de discussie mengen. Dit kan trouwens ook op een ander topic genaamd: "vind jij een SV ook zo vervelend?"
Kanttekening van mij: Ik zie graag dat de (vaste) schrijvers een avatar naast hun nick plakken. Zo houden we iedereen goed uit elkaar en blijven we lekker kleurrijk!
Met andere woorden:
Kan jij een minnaar hebben zonder verliefd op hem te worden? Blijf jij met het grootste gemak hangen in het verlust stadium of liggen heftige gevoelens constant op de loer?
Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden maar natuurlijk mag iedereen zich in de discussie mengen. Dit kan trouwens ook op een ander topic genaamd: "vind jij een SV ook zo vervelend?"
Kanttekening van mij: Ik zie graag dat de (vaste) schrijvers een avatar naast hun nick plakken. Zo houden we iedereen goed uit elkaar en blijven we lekker kleurrijk!
woensdag 23 oktober 2013 om 22:05
Met minnaar in eigen huis is voor mij echt een no-go..
Je treedt ofwel het territorium van een ander binnen, je laat iemand toe (indien geheim) tot het territorium van jouw nr1..
Ik heb mijn minnaar wel in huis gehad, maar toen woonde ik niet bij nr1.. En toen ik weer bij nr1 woonde heb ik het behoorlijk moeilijk mee gehad dat het bed wat vele maanden lang het bed van mij en LD was, beslapen werd door nr1.. dat voelde echt niet goed naar nr1 toe..
Ik ben dan ook nog nooit bij LD thuis geweest, ik heb wat foto's gezien, ik weet waar het staat.. Hij is hier wel thuis geweest, waar mijn nr1 ook bij was.. brrr wat had ik het daar moeilijk mee.. Maar beiden stonden er op..
Je treedt ofwel het territorium van een ander binnen, je laat iemand toe (indien geheim) tot het territorium van jouw nr1..
Ik heb mijn minnaar wel in huis gehad, maar toen woonde ik niet bij nr1.. En toen ik weer bij nr1 woonde heb ik het behoorlijk moeilijk mee gehad dat het bed wat vele maanden lang het bed van mij en LD was, beslapen werd door nr1.. dat voelde echt niet goed naar nr1 toe..
Ik ben dan ook nog nooit bij LD thuis geweest, ik heb wat foto's gezien, ik weet waar het staat.. Hij is hier wel thuis geweest, waar mijn nr1 ook bij was.. brrr wat had ik het daar moeilijk mee.. Maar beiden stonden er op..
veroordeel wat je ziet, maar wat jij ziet .... ben ik niet

donderdag 24 oktober 2013 om 11:10
Joehoe! Morgen mag ik weer heerlijk genieten van mijn fantastische minnaar! En ik blijf dan ook slapen, ik kijk er zo naar uit!
Feit dat mijn geweldige man hier okay mee is (hoewel hij het best lastig vind) maakt dat ik alleen nog maar meer van hem hou.
Tegelijk voor ik me ergens ook wel schuldig, omdat ik weet dat ik veel van hem vraag.
Feit dat mijn geweldige man hier okay mee is (hoewel hij het best lastig vind) maakt dat ik alleen nog maar meer van hem hou.
Tegelijk voor ik me ergens ook wel schuldig, omdat ik weet dat ik veel van hem vraag.

donderdag 24 oktober 2013 om 11:11
Nr 2 is hard aan het nadenken over wat hij gaat doen. We hebben erg weinig contact want zijn werk is druk en thuis zit zijn vrouw nogal op zijn nek. Het contact dat we hebben is fijn, en ik heb wel een gevoel welke kant het opgaat, maar hij laat het nog even in het midden, hij wil niets overhaast doen. Ik wacht het nog even een weekje af denk ik. Ik heb wel voor mezelf besloten wat ik ga doen bij de ene of de andere keuze van hem.

donderdag 24 oktober 2013 om 13:20
Jeetje! Waar komen ineens als die lekkere mannen vandaan? Terwijl ik er zwaar over dacht om sf op een laag pitje te zetten, stromen ze ineens binnen. Lekkere veertigers, heel lekkere veertigers.
Dymo, een mantraatje meer of minder....
Bergkristal: geniet!
Ik heb geen bezwaren tegen thuis ontvangen. Maar de echtelijke sponde is voor man en mij. Als ik thuis ontvang, dan op de logeerkamer (of de keukentafel, of het vloerkleed voor de open haard). Oh jemig, ik snak naar een date!
Dymo, een mantraatje meer of minder....
Bergkristal: geniet!
Ik heb geen bezwaren tegen thuis ontvangen. Maar de echtelijke sponde is voor man en mij. Als ik thuis ontvang, dan op de logeerkamer (of de keukentafel, of het vloerkleed voor de open haard). Oh jemig, ik snak naar een date!
donderdag 24 oktober 2013 om 13:20
@Rooss; ga ik ook zeker doen hoor. De blijdschap en dankbaarheid overheerst, maar die schuldgevoelens steken af en toe de kop op. Volkomen nutteloos, inderdaad. Ik gooi het er maar op dat het nog erg wennen is allemaal.
Maar DAMN wat heb ik een zin in die vent! Hij is gewoon zo lekker dat het bijna intimiderend is. Het is gewoon objectief gezien een enorm goed gelukt exemplaar. Lang, gespierd, mooie kop met krullen, prachtige ogen....
En nog superleuk ook. Inhoud, intelligentie, goed gesprek, stem waar je spontaan weke knieën van krijgt, charmant accent enzovoorts.
En dan vind hij MIJ de allerleukste en allerlekkerste. En ik voel dat hij het nog meent ook.....
Maar DAMN wat heb ik een zin in die vent! Hij is gewoon zo lekker dat het bijna intimiderend is. Het is gewoon objectief gezien een enorm goed gelukt exemplaar. Lang, gespierd, mooie kop met krullen, prachtige ogen....
En nog superleuk ook. Inhoud, intelligentie, goed gesprek, stem waar je spontaan weke knieën van krijgt, charmant accent enzovoorts.
En dan vind hij MIJ de allerleukste en allerlekkerste. En ik voel dat hij het nog meent ook.....
donderdag 24 oktober 2013 om 19:36
Hoi! Ben er ook weer even. Heb alles meegelezen. Voor hen die het niet weten, meer willen, het wachten zat zijn. Veel sterkte. En voor hen die genieten, doe het met volle overgave. Ik heb ook een aantal heerlijke exemplaren via SF ontmoet. Het is even selecteren en geduld hebben maar er zitten leukerds tussen. Ik heb een date gehad met mijn sportschool vlam. Was heftig maar heerlijke seks....ik ga proberen hem wat langer te houden. Hij maakt vreselijk veel werk van me en zit erg flexibel in zijn tijd. Mentale klik is iets minder, maar ja je kan niet alles hebben. Hij heeft een prachtig lijf en heel veel energie....ik snap echt niet dat er thuis ontvangen wordt, lijkt mij erg gevaarlijk...en niet chique naar partner...hotelletje kost 70 euries daar ga je toch geen risico voor lopen???
donderdag 24 oktober 2013 om 22:03
vrijdag 25 oktober 2013 om 08:56
Vanuit de vreemdganger snap ik thuis afspreken echt helemaal niet. Daarmee haal je een vreemde in de omgeving van je nr 1, om mee van bil te gaan, zonder dat nr 1 dat weet. Dan gaat het niet eens om het vreemdgaan, want daarin kun je het volgens mij niet erger of minder erg maken, maar om het respectloze ten opzichte van het privéleven van nr 1. Een nr 2 hoort niet tussen de spullen van een nr 1 en als je als partner daar geen enkel respect voor hebt, dan poep je gewoon op je nr 1. Boeit het je helemaal niks.
Het is het huis van nr 1, de plek waar hij/zij zich thuis voelt. Vreemdgaan is niet chique, maar ook nog de plek waar een nr 1 zich het meest thuis voelt daarvoor gebruiken, nee.. Daar begrijp ik niets van.
Het is het huis van nr 1, de plek waar hij/zij zich thuis voelt. Vreemdgaan is niet chique, maar ook nog de plek waar een nr 1 zich het meest thuis voelt daarvoor gebruiken, nee.. Daar begrijp ik niets van.
Heidi, Heidi, Deine Welt sind die Berge - Heidi, Heidi, denn hier oben bist Du zu Haus'