Seksklets 50!
zaterdag 26 oktober 2013 om 14:50
Wie maakt zijn massageolie wel eens zelf? Heb hier wel het recept gekregen maar nog niet uitgeprobeerd. Misschien zijn er mensen die lekkere tips hebben qua toevoegingen.
Trouwens condooms van latex kunnen dus niet tegen welke massage olie dan ook! Je ziet dus niets aan de condoom maar ze beschermen dan niet tegen zwangerschap en eventuele "ziektes" zegt ook bv Durex
Trouwens condooms van latex kunnen dus niet tegen welke massage olie dan ook! Je ziet dus niets aan de condoom maar ze beschermen dan niet tegen zwangerschap en eventuele "ziektes" zegt ook bv Durex
Delen doe je samen
zaterdag 26 oktober 2013 om 20:01
zaterdag 26 oktober 2013 om 22:05
zondag 27 oktober 2013 om 09:52
Goedemorgen!
Ik kan weer een beetje lopen...ik had spierpijn, gewoon niet normaal!
Ik draag het met trots hoor, maar dit was heel erg lang geleden
Vannacht genoten van het uurtje extra...ik lag er om half 9 (nw tijd) in tot vanochtend 9 uur.
Vandaag een vies weertje helaas, had het bos in gewild.
Maybibi op glijmiddel/massagemiddelen staat vaak of het condoomvriendelijk is. Daar moet je idd goed op letten. Enkel is het bij mij bekend dat het condoom dan eerder kan scheuren.
Dat het niet beschermd tegen ziektes of zwangerschap vind ik een vreemde zin. Staat dat op het pakje?
Een condoom beschermd alleen niet als hij is gescheurd tegen zwangerschap en ziektes volgens mij.
Ik kan weer een beetje lopen...ik had spierpijn, gewoon niet normaal!
Ik draag het met trots hoor, maar dit was heel erg lang geleden
Vannacht genoten van het uurtje extra...ik lag er om half 9 (nw tijd) in tot vanochtend 9 uur.
Vandaag een vies weertje helaas, had het bos in gewild.
Maybibi op glijmiddel/massagemiddelen staat vaak of het condoomvriendelijk is. Daar moet je idd goed op letten. Enkel is het bij mij bekend dat het condoom dan eerder kan scheuren.
Dat het niet beschermd tegen ziektes of zwangerschap vind ik een vreemde zin. Staat dat op het pakje?
Een condoom beschermd alleen niet als hij is gescheurd tegen zwangerschap en ziektes volgens mij.
zondag 27 oktober 2013 om 10:07
maandag 28 oktober 2013 om 08:27
Goedemorgen allemaal. Kom ook weer eens kijken.
In tegenstelling tot sommigen van jullie (He, Enjoy, jij loeder! ) lig ik ook in de kreukels, maar helaas niet door de seks..... zucht...voel me net een oud wijf.
Fysio heeft het alleen maar verergert.
Verder wens ik iedereen hier heerlijke stormachtige seks bij een behaaglijke open haard
In tegenstelling tot sommigen van jullie (He, Enjoy, jij loeder! ) lig ik ook in de kreukels, maar helaas niet door de seks..... zucht...voel me net een oud wijf.
Fysio heeft het alleen maar verergert.
Verder wens ik iedereen hier heerlijke stormachtige seks bij een behaaglijke open haard