Mode & Beauty alle pijlers

Microdermabrasie

27-10-2013 17:15 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie heeft hier ervaring mee?
Wat wil je weten? en waarom?

Ik heb het weleens laten doen.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Ik wil weten of het resultaat mooi is. Wil namelijk ook zo een kuur nemen voor lichte frons rimpels en een gavere huid. Was jij tevreden viva-amber?
Je krijgt wel een gavere huid, ik vind het resultaat tav rimpels niet groot. Ik had acne en het afschuren van de bovenste huidlaag blijkt niet goed bij deze kwaal te passen. Dat heeft een dermatoloog mij verteld. Ik vind zelf het resultaat mooi van een milde laser behandeling dat is over het algemeen wel duurder.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Je krijgt een wat frissere uitstraling! Doet niks voor rimpels.
Het oogt wat frisser je huid, maar daar heb je het ook meegezegd.

Je kan zelf net zo goed een exfoliant 2 keer in de week gebruiken

zelfde effect , maar stukken goedkoper.
Superhuisvrouw wat is een exfoliant?
@Vlindertje, Een exfoliant is een chemische peeling in de vorm van een gel/toner en weekt d.m.v. bijvoorbeeld glycolzuur of salicylzuur een laagje van de huid. Met eigenlijk, zoals superhuisvrouw al zegt, hetzelfde resultaat als microdermabrasie (wat een mechanische peeling is).

Ik vond microdermabrasie niet veel doen voor m'n huid, maar heb nooit meerdere behandelingen achter elkaar gehad.
Ik heb het wel eens laten doen. Kreeg er een gladde huid van. Gebruik nu thuis de Microdelivery Peel van Philosophy, is net zo fijn.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven