Thailand Topic 2
donderdag 31 oktober 2013 om 10:36
Dat is op zich een heel goed idee Yasmijn, alleen zijn we maar 2 nachten in Bangkok en om dan in 3 verschillende hotels te verblijven is ook net niks. Voor een volgende keer wel iets om rekening mee te houden.
Ik las dat jij op Railay bent geweest? Vind je het een aanrader? En waar verbleef jij toen?
Ik las dat jij op Railay bent geweest? Vind je het een aanrader? En waar verbleef jij toen?
donderdag 31 oktober 2013 om 11:23
Ik vind Railay erg relaxed.
Wij verbleven op het allerlaatste resort daar, helemaal aan het eind:
http://nl.hotels.com/ho27 ... t-and-spa-krabi-thailand/
Wel wat duur maar echt super! We zijn er 3 nachten gebleven.
Wij verbleven op het allerlaatste resort daar, helemaal aan het eind:
http://nl.hotels.com/ho27 ... t-and-spa-krabi-thailand/
Wel wat duur maar echt super! We zijn er 3 nachten gebleven.
donderdag 31 oktober 2013 om 11:44
Wat wij niet wisten toen we aankwamen (gewoon 'smorgens op de telefoon/internet geboekt) dat je er met de boot heen kon.
Wij kwamen dus met de boot vanuit Ao Nang aan. We zijn aan land gegaan en hebben dat hele eind gelopen, de berg op!
Dat was erg heftig Helemaal naar het allerlaatste resort.
We hadden gewoon op een ander bootje moeten overstappen. Een bootje van het resort notabene, helemaal niet gezien. Die lag daar gewoon op ons te wachten
Voordeel was wel dat we heel Railay hebben gezien tijdens die wandeltocht. Ingecheckt (we hadden een prachtige kamer op palen) en toen direct plat bij het zwembad pal aan de zee.
Ik vond het er heerlijk!
Zalige rust en de massagemevrouw was super!
Wij kwamen dus met de boot vanuit Ao Nang aan. We zijn aan land gegaan en hebben dat hele eind gelopen, de berg op!
Dat was erg heftig Helemaal naar het allerlaatste resort.
We hadden gewoon op een ander bootje moeten overstappen. Een bootje van het resort notabene, helemaal niet gezien. Die lag daar gewoon op ons te wachten
Voordeel was wel dat we heel Railay hebben gezien tijdens die wandeltocht. Ingecheckt (we hadden een prachtige kamer op palen) en toen direct plat bij het zwembad pal aan de zee.
Ik vond het er heerlijk!
Zalige rust en de massagemevrouw was super!
donderdag 31 oktober 2013 om 19:36
quote:yasmijn schreef op 27 oktober 2013 @ 19:18:
Ik zit al uren rond te struinen om de 1e 2 nachten BKK te boeken.
Ik zie door de bomen het bos niet meer
En nog niks geboekt dus ik stop weer met struinen voor vandaag.
Wij hebben eens in Villa Cha cha gezeten. Erg mooi en lekker centraal.
www.villachacha.com
Ik zit al uren rond te struinen om de 1e 2 nachten BKK te boeken.
Ik zie door de bomen het bos niet meer
En nog niks geboekt dus ik stop weer met struinen voor vandaag.
Wij hebben eens in Villa Cha cha gezeten. Erg mooi en lekker centraal.
www.villachacha.com
zondag 3 november 2013 om 10:25
Spannend... in afwachting van mijn treinreservering Chiang Mai - BKK in de nacht van 1 op 2 januari... Heb begrepen dat dit echt de drukste dagen van het jaar zijn qua reizen. Boekingsbureau betaald, maar die mogen pas 60 dagen van tevoren een bedje boeken in de trein. Gisteren gingen de 60 dagen in, maar ze zijn morgen natuurlijk pas weer open...
Verder moet ik dan 2 januari overdag van BKK naar Ko Chang zien te komen. Ik ga er vanuit dat een busticket ter plekke nog te regelen moet zijn, ook al is het druk. Iemand ervaring met reizen in Thailand de eerste dagen van het nieuwe jaar? Is het echt zo'n gekkenhuis?
Verder moet ik dan 2 januari overdag van BKK naar Ko Chang zien te komen. Ik ga er vanuit dat een busticket ter plekke nog te regelen moet zijn, ook al is het druk. Iemand ervaring met reizen in Thailand de eerste dagen van het nieuwe jaar? Is het echt zo'n gekkenhuis?