maak me zo gek...
maandag 28 oktober 2013 om 12:21
Gadver..Ik voel me zo vies en ik moet nog tot vijf uur in college zitten. Liep net naar de bus en moest n klein stukje op de weg lopen ivm werkzaamheden. Precies reed er een vrachtwagen met varkens erin naast mij toen er een windvlaag kwam opzetten. Ik weet niet wat er allemaal rond me oren vloog maar ik voelde vanalles tegen me aan. Mijn ogen doen hartstikke pijn omdat ik soort zand in mij ogen kreeg..Maar ik voel me nu zo vies, het zijn van die open kooien en die lucht stok zo erg..Ik maak me nu zorgen dat ik er ziek om kan worden, voor mijn gevoel zijn mijn jas en spullen nu helemaal vies met allerlei bacteriën aangezien varkens niet de schoonste beesten zijn. ik kan niet wachten totdat ik na mijn colleges een douche kan nemen
bah..mijn angsten om ziek te worden komen weer heeel erg boven
maandag 28 oktober 2013 om 12:34
Butterfly, jammer genoeg hebben varkens niet meer de gelegenheid om lekker vies te zijn. En wat die bacteriën betreft, ook dat helaas, ze krijgen niet eens kans om zelf van een bacteriële infectie te genezen. Direct aan de antibiotica. Je kan sneller iets krijgen van dat collegebankje als van die varkens. Als ze iets onder de leden hadden zaten ze sowieso echt niet in die wagen. Ziek vee mag niet eens worden vervoerd.
maandag 28 oktober 2013 om 12:44
maandag 28 oktober 2013 om 13:32
maandag 28 oktober 2013 om 13:41
maandag 28 oktober 2013 om 13:59
quote:buttttterfly schreef op 28 oktober 2013 @ 12:44:
Ja nou ga ik dus ook betwijfelen of het uberhaupt wel zand is... als ik me van die beelden van die varkens in die hokken zie gaat mijn hoofd alweer malen dat ik weet ik veel wat van -poep, plas modder of iets dergelijks tegen en in me oog heb gekregen..Ja, je hebt gewoon in een strontstorm gestaan. Dat ga je niet overleven vrees ik
Ja nou ga ik dus ook betwijfelen of het uberhaupt wel zand is... als ik me van die beelden van die varkens in die hokken zie gaat mijn hoofd alweer malen dat ik weet ik veel wat van -poep, plas modder of iets dergelijks tegen en in me oog heb gekregen..Ja, je hebt gewoon in een strontstorm gestaan. Dat ga je niet overleven vrees ik