Madeleine Mccan

15-10-2013 16:56 2278 berichten
Alle reacties Link kopieren
De zaak Madeleine McCann is weer geopend en lijkt nieuw leven ingeblazen. Zal er nu eindelijk duidelijkheid komen? Zou het meisje ooit nog gevonden worden? Op de een of andere manier houdt deze zaak me altijd erg bezig. Misschien fijn om met elkaar hier de ontwikkelingen te volgen omtrent Maddie MccCann..
Of de Lance Armstrong-bracelet, daar wil ik vanaf zijn.
't Is al met al een heel gedoe
Ja hier geloof ik ook helemaal niks van, dat verhaal van die medewerker.
Kan er trouwens niks over vinden in het PT nieuws, maar dat kan nog komen...
Kan er trouwens niks over vinden in het PT nieuws, maar dat kan nog komen...
quote:Pingu schreef op 30 oktober 2013 @ 17:10:

Nog even over die handschoenen: we zien toch gewoon de gele Find Madeleine- armbandjes? Het lijkt de rand van latex handschoenen, maar volgens mij is dat gezichtsbedrog. Als je het filmpje op Youtube bekijkt, zie je in een eerder shot dat Gerry die armbandjes draagt.Nee hoor, want een paar seconden eerder zie je hem een doosje in de achterbak zetten en daar liggen ook handschoenen in.
Mmmm, okee. Heel vreemd.
De Portugese politie mag tijdens het onderzoek niets naar buiten brengen.
Dus dit zijn alleen pure roddels die nu naar buiten komen? Hoe komen ze hier dan bij over die medewerker?
quote:Star schreef op 30 oktober 2013 @ 17:22:

[...]

Nee hoor, want een paar seconden eerder zie je hem een doosje in de achterbak zetten en daar liggen ook handschoenen in.

En je ziet gewoon ook duidelijk dat hij handschoenen aan heeft.

Ik ken echt NIEMAND die met het inpakken van een auto latex handschoenen draagt.
http://www.ad.nl/ad/nl/10 ... emer-in-zaak-Maddie.dhtml

Té vaag toch dit verhaal....
O, jullie hebben het er al over gehad, zie ik Misschien dat ik aan tunnelvisie lijd, maar de McCanns hebben zóveel verdenkingen tegen zich dat ik niet snap dat er kennelijk nu wordt gefocust op zoiets vaags...
een-tweetje tussen PJ en Scotland Yard om hun gezicht te redden? Poging om de McCanns alsnog in de val te lokken?

Feit is dat er geen hond is die dit verhaal gelooft.
Denk dat de Portugese politie met heel andere dingen bezig is.

Hoop dat we binnenkort verrast wirden.
quote:Pingu schreef op 30 oktober 2013 @ 17:10:

Nog even over die handschoenen: we zien toch gewoon de gele Find Madeleine- armbandjes? Het lijkt de rand van latex handschoenen, maar volgens mij is dat gezichtsbedrog. Als je het filmpje op Youtube bekijkt, zie je in een eerder shot dat Gerry die armbandjes draagt.

Ik heb nog eens goed gekeken en volgens mij heb je gelijk hoor. Hij heeft twee van die gele armbandjes om zijn rechterhand, en die zie je. Geen handschoenen dus.

Dat zou ook niet logisch zijn, de beelden dat hij de auto inpakt zijn gemaakt door een bevriende filmer. Die was daar een week en heeft de camera steeds laten draaien en heel veel materiaal is daarvan niet naar buiten gebracht. Je denkt toch niet dat ze exact wel beelden zouden laten zien waarin iets raars te zien is?
Zeg maar Spijker.
Met een beetje ongelukkige lichtval waardoor de hand gelig lijkt. Op groot scherm zijn het absoluut armbandjes, geen handschoen.

Zou ook onlogisch zijn om met twee handen de auto in te pakken en een handschoen aan te trekken!
Zeg maar Spijker.
quote:Spijk-er schreef op 30 oktober 2013 @ 18:40:

[...]

Ik heb nog eens goed gekeken en volgens mij heb je gelijk hoor. Hij heeft twee van die gele armbandjes om zijn rechterhand, en die zie je. Geen handschoenen dus.

Dat zou ook niet logisch zijn, de beelden dat hij de auto inpakt zijn gemaakt door een bevriende filmer. Die was daar een week en heeft de camera steeds laten draaien en heel veel materiaal is daarvan niet naar buiten gebracht. Je denkt toch niet dat ze exact wel beelden zouden laten zien waarin iets raars te zien is?Volgens mij ziet je toch echt wel handschoenen aan zijn handen hoor, kijk maar goed. Als je de bandjes wegdenkt, zit er toch echt wel iets. Maar ik vind het ook raar hoor, dat hij dat doet terwijl er camaramensen lopen.
quote:Spijk-er schreef op 30 oktober 2013 @ 18:40:

[...]

Dat zou ook niet logisch zijn, de beelden dat hij de auto inpakt zijn gemaakt door een bevriende filmer. Die was daar een week en heeft de camera steeds laten draaien en heel veel materiaal is daarvan niet naar buiten gebracht. Je denkt toch niet dat ze exact wel beelden zouden laten zien waarin iets raars te zien is?Eindelijk iemand die er nog wel met een open mind naar kan kijken.
Misschien is het wel allemaal nep en zijn het acteurs, dat zou wat zijn Net zoiets als de Blair witch project waarvan iedereen moest denken dat het echt was
quote:sabbaticalmeds schreef op 29 oktober 2013 @ 22:45:

Ook is de port. politie lang op zoek geweest naar een blauwe tennistas van Gerry. Maar de Mccanns ontkennen dat deze tas verdwenen is. volgens hen hadden ze de tas thuisgelaten.o ja, de befaamde tas waarvan David Payne zei dat je er een tennisracket in kunt verstoppen

Het zou komisch zijn als het niet zo intriest was
quote:copacabana schreef op 30 oktober 2013 @ 18:48:

[...]

o ja, de befaamde tas waarvan David Payne zei dat je er een tennisracket in kunt verstoppen

Het zou komisch zijn als het niet zo intriest wasInderdaad. En als de Maccans hem thuisgelaten zouden hebben, zouden ze dat terug in Engeland toch aan hebben moeten tonen. Erg raar dat ze geen enkel feit kunnen weerleggen.
quote:Scamp schreef op 30 oktober 2013 @ 18:44:

[...]

Eindelijk iemand die er nog wel met een open mind naar kan kijken.Ik heb ook nog een aantal keren gekeken en het zou eventueel wel kunnen komen doordat het beeld slecht is. Maar de politie zou dat wel moeten kunnen zien. Zeggen die er iets over?
Nu staat het notabene ook op nu.nl als feit....
quote:aaquamarine schreef op 30 oktober 2013 @ 18:51:

[...]

Inderdaad. En als de Maccans hem thuisgelaten zouden hebben, zouden ze dat terug in Engeland toch aan hebben moeten tonen. Erg raar dat ze geen enkel feit kunnen weerleggen.

een blauwe sporttas in de kast?

quote:Emma95 schreef op 30 oktober 2013 @ 18:53:

Nu staat het notabene ook op nu.nl als feit....Niet als feit, want het staat tussen aanhalingstekens en er staat vermoedelijke ontvoerder.
quote:copacabana schreef op 30 oktober 2013 @ 19:01:

[...]

een blauwe sporttas in de kast?

[img]https://encrypted-tbn0.gstatic.com/imag ... n-Dqk7UZlP[/img]Dat zie ik echt niet hoor Wat is dat voor foto?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven