Gaat mijn vriend vreemd?

30-10-2013 20:46 222 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste allemaal,

Ik zit met het volgende: ik heb een vriend, we hebben 4 jaar een relatie. We wonen niet samen, maar hebben best een goed relatie. Nu zit het zo: zijn beste vriend is ongeneselijk ziek. Hij is getrouwd en heeft 2 kinderen. Mijn vriend wil graag zijn vriend en gezien helpen waar mogelijk. Hij heeft veel contact met zijn vrouw, veel bellen, komt daar vaak over de vloer, brengt haar aar het ziekenhuis etc.

Dit gaat ook ten koste van onze afspraken, dat gezin heeft voorrang. Ik probeer dat te begrijpen maar heb er onwijs veel moeite mee dit vanwege het close contact met die vrouw omdat ik het gevoel heb dat er meer speelt. Wat denken jullie? Ben ik gewoon jaloers en hoort hij er gewoon voor hun te zijn? We heb en vaak erover gesproken en hij zegt dat er niets is behalve dat dit allemaal doet voor zijn vriend, hij kent hem zijn leven lang. Hij zegt dat hij van mij houdt. Wat denken jullie?

Hoop op jullie reacties!
Ja, daar zal haar hoofd nu wel naar staan, naar een affaire met jouw vriend. Wat denk je zelf?
You know how I know? Because I reeaally think so!
Ik val bijna van mijn stoel. Waar ben je jaloers op? Dat die vrouw een man heeft die ongeneeslijk ziek is? Ik denk dat jij heel erg egoïstisch bent!
Allemachtig! Praat gewoon met hem! Vraag het hem desnoods.
O wacht, dat heb je gedaan. Sorry. Kap dan met je gezeur en laat je vriend zijn stervende vriend en gezin helpen.
Ik denk dat je aardig bezig bent je relatie te verzieken.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Huh?
Ik denk dat de vrouw van die man wel andere dingen aan haar hoofd heeft en waarschijnlijk gewoon steun zoekt bij jouw vriend
.
Sorry? Ga jij je eens heel diep zitten schamen. Hoe kom je daarbij? Echt ben je wel wijs alsof die vrouw daar zin in heeft of haar hoofd ernaar staat. Egoïstisch van je om daar nu over te beginnen.

Haha wowww. Zijn beste vriend gaat dood dus hij zal zijn vrouw wel neuken...

Denk dat ze wel andere dingen aan hun hoofd hebben, jij niet?
dubbel
Nee in deze situatie kan ik me niet voorstellen dat je vriend vreemdgaat.

Wel kan ik me voorstellen dat je hem mist. Misschien kunnen jullie in ieder geval 1 vaste avond voor jullie inplannen?
Nu ik erover nadenk en jullie reacties lees schaam ik mij ontzettend Ik ben vreselijk en moet ook eerlijk toegeven dat ik een ontzettend jaloerse type ben. Ik ga eraan werken en mijn gedrag veranderen. Mijn de vriend de ruimte geven om hen te helpen waar nodig. Mijn vriend zegt zelf ook dat ik bezig ben onze relatie te verzieken. Ik ben een vreselijk mens, sorry mensen! Voel me wel erg kut door mijn bericht :-((
Schaam je! Alsof die vrouw daar nu mee bezig is... Bah je bent echt een egoïst.
Jeetje mineetje zeg.....
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Nee, jouw vriend gaat niet vreemd want zijn vriend is aan het dood gaan.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:anoniemtje5 schreef op 30 oktober 2013 @ 21:05:

Nu ik erover nadenk en jullie reacties lees schaam ik mij ontzettend Ik ben vreselijk en moet ook eerlijk toegeven dat ik een ontzettend jaloerse type ben. Ik ga eraan werken en mijn gedrag veranderen. Mijn de vriend de ruimte geven om hen te helpen waar nodig. Mijn vriend zegt zelf ook dat ik bezig ben onze relatie te verzieken. Ik ben een vreselijk mens, sorry mensen! Voel me wel erg kut door mijn bericht :-((Misschien kun je zelf ook wat betekenen voor dit gezin; een keer op de kinderen passen, een lekkere pan soep brengen, een keer de was wegstrijken....
Je bent niet vreselijk, alleen heeeeel erg jaloers.

Ik snap het wel dat je wat van zijn aandacht en tijd wil
Frankly my dear, I don"t give a damn
quote:blijfgewoonbianca schreef op 30 oktober 2013 @ 21:07:

[...]

Misschien kun je zelf ook wat betekenen voor dit gezin; een keer op de kinderen passen, een lekkere pan soep brengen, een keer de was wegstrijken....Dit. Zo ben je ook weer betrokken bij je vriend en zijn vrienden
even olie op t vuur: lees of kijk"komt een vrouw bij de dokter"...
quote:deeleen schreef op 30 oktober 2013 @ 21:12:

even olie op t vuur:
Nou, je kunt het natuurlijk niet uitsluiten. Ik ken een geval waarbij de partner van de zieke bij een ander kreeg wat hij bij zijn zieke partner niet meer kon krijgen. Zeker bij een lang ziekbed, waarbij de partner zich op de achtergrond stelt, kunnen er natuurlijk toch behoeftes zijn, waar de zieke niet meer aan kan/wil voldoen. Ik heb het niet alleen over sex, maar alle dingen die je normaal met je partner deed.

Het zal vaker niet als wel voorkomen, maar nogmaals helemaal uitsluiten kun je natuurlijk niet.
quote:Koettie schreef op 30 oktober 2013 @ 21:02:

Haha wowww. Zijn beste vriend gaat dood dus hij zal zijn vrouw wel neuken...

Denk dat ze wel andere dingen aan hun hoofd hebben, jij niet?Het zou niet de eerste keer zijn hoor, zal echt wel voorkomen.
Als iemand met jou over anderen praat, dan zal diegene ook met anderen over jou praten!
Ik denk inderdaad dat je je vriend beter kunt steunen in deze zware tijd. Ipv hem te beschuldigen van iets vreselijks.....
Ik vind iedereen wel erg kort door de bocht!

Tuurlijk is haar vriend/man erg met zijn vriend bezig. Dat is ook heel normaal als er zoiets afschuwelijks aan de hand is. Maar hij heeft ook zijn leven met zijn vrouw.

Ik snap jou wel anoniempje! Ik wil je niet onzeker maken en misschien zit je er ook wel helemaal naast maar luister goed naar je gevoel.

Sterkte met alles

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven