Gestopt met de pil in februari,spannend! Deel 2!

20-05-2008 20:56 3591 berichten
Alle reacties Link kopieren
Daar zijn we weer dames!!! Lipa, ik durf het bijna niet te vragen.... Wil jij een opzet maken voor het schema? Dat kun jij zo goed . Beloof ik dat ik hem weer braaf bij zal houden .

Atheena 15 mrt. 27 okt. Boepie 21 nov. Claudiajoy Cuore Drew20-23 nov. Estherz 31 mrt.26 nov.23 nov. Fennah 03 feb.jongenLente7 dec. Lieselotje3 dec. Lipa26 15 feb.11 nov. meisje/trouwen 17 nov.Marmira2 dec. Nikiet 07 jan. jongenSchrijvertje 22 apr.24 okt. Vliet11 nov. Zina72 23 mrt.
@Fennah, veel plezier bij je echo meis! Duimen dat je het hartje al hoort kloppen!

@Drew, hoe was het bij de huisarts?
Hee dames,

Ben ik weer even v.a. mijn werk…

Vindt het toch wel eng om op mijn werk te forummen… Maar ja ik kan nu eenmaal niet meer zonder ….haha….

Fennah. Als je dit nog leest hoe laat is je echo? Ben heel erg benieuwd. Aangezien je al zo misselijk en moe bent denk ik wel dat je al over de 6 weken zit… Bij mij begon althans de misselijkheid ‘pas’ rond de 6 weken op te zetten….

En nu bijna 11 weken en nog steeds erg misselijk…. Khoop ook echt dat die 12 wekengrens klopt maar helaas geldt dit ook niet voor iedereen…

Drew… Wat spannend allemaal… Vervelend ook dat je zoveel pijn hebt en voelt…

Wellicht is het ‘gewoon’ de innesteling of reageer je heftig op de hormonen die je spieren kunnen verslappen… Morgen heb je weer een echo toch???

Gisteren was redelijk gelaxed… na het heftige telefoongesprek is hij wel iets bijgedraaid… We hebben er eigenlijk niet meer echt over gesproken… Samen ons zoontje in bed gedaan en daarna hebben we in bed voetbal gekeken…

Wel weer wat geknuffeld samen… En zelfs weer gevreeën… Zo gek! Had ik nog niet durven doen ook omdat ik dus net zwanger was. Maar nu de echo goed was durfde ik het wel aan… Hadden we ook weer even nodig die warmte…

Maar of het genoeg is om zijn twijfel weg te nemen?

Iemand van jullie schreef ook (of een aantal van jullie), dat ik vooral niet aan hem moet trekken… Dat is ook zo.. Daar gaat hij nog harder van afstand nemen… Ik probeer nu vooral lief te zijn tegen hem en gezellig… De gezelligheid was nl. ver te zoeken de laatste weken… Komt bij mij ook door de hormonen. Dan reageer ik ook heftiger op hem… Dat is voor hem natuurlijk ook niet leuk… Maar daarbij is hij ook hard en afstandelijk geweest….

Ik hoop op het beste… Ook voor dit 2e kindje… Er zijn genoeg gescheiden ouders, waar het goed gaat. Dat sterkt hem juist ook in zijn keuze om evt. weg te gaan omdat hij denkt dat het zijn zoontje niet schaadt… Maar dat vind ik dus wel. Vooral als ze zo klein zijn is de meest ideale situatie toch een gezinssituatie vind ik.

Later meer! Liefs,

Nikiet
Pluk de dag!
hmm, ik kwam even gluren of Fennah al echo-nieuws had, en hoe het met Drew gaat en of Nikiet gisteravond er een beetje wijzer van is geworden.

Ik loop met het zweet op mn voorhoofd het huis op te ruimen, en her-in te richten. Dr komt weer visite en de visitekamer heb ik nu helemaal omgegooid. Er is wel iets meer ruimte gecreeerd, das wel fijn maar pff wat een werk.

En dan is morgen Charlotte jarig, 3 jaar alweer. En ik kan niet eens een leuk cadeau verzinnen. Ik koop waarsch iets kleins want eigenlijk vind ik dat ze wel genoeg heeft. Het loopt zo snel op en ik vind speelgoed leuk, maar aan het eind vd dag moet je weer zo'n spoor opruimen haha. Ik heb ook overal manden en oude kisten.

Verder is mn temp nog redelijk hoog, voel me wel goed, denk dat ik me af en toe misselijk voel maar das gewoon omdat je jezelf zo voor de gek kan houden. Ik hink echt zo tussen, hmm negatieve test gister, en nog een sprankje hoop... maar goed, morgenochtend test ik gewoon nog een keer haha. Ben nogal hardleers en heb nog 5 testen liggen dus eh...
Estherz, je mag het verhaal van je collega wel vertellen hoor, maar dan liever na half 4 dan heb ik namelijk mijn echo en durf ik anders niet meer.

Schrijvertje, heel veel plezier op schoolkamp!! Ging je nou vandaag al? Want nu is de zon lekker aan het schijnen (wat doe ik binnen?) dus hoop het eigenlijk wel voor je. Geniet er lekker van!

Heb je je tent echt in de woonkamer proef opgezet?

Drew, hoe was het bij de huisarts? En hoe is nu met je klachten?

Boepie, bedankt voor je gelukwensing, hopelijk helpt het!

Nikiet, dan klinkt inderdaad wel hoopgevend, maar hoop dat het dan ook wel zo blijft en niet dat ie opeens weer omdraait.

Hoop wel dat je je niet teveel aanpast aan hem. Mijn ouders zijn ook pas op mijn 15e gescheiden en mijn moeder heeft zich jarenlang aangepast, maar het mocht niet baten. Je moet alleen vechten als het weer een harmonieuze gelijkwaardige relatie kan worden. Dat verdien je gewoon.

Had in het begin ook moeite om te typen op mijn werk. Nu wacht ik gewoon tot mijn baas visites gaat rijden, heb ik het rijk voor mij alleen. En hij is zo a-technisch, ziet toch niet meteen wat ik aan het doen ben.

Lente, lief dat je even kwam gluren, maar ik hoef pas om half 4. Zou het liever in de ochtend hebben, maar de tijd zal hopelijk snel zijn.

Snap dat vele testen van jou wel hoor. Ik heb er 2 negatieve achter de rug en 4 positieve, en ik weet niet of ik nou echt niet meer ga testen haha. Ach, als je ze toch in huis hebt...

Leuk dat je meis morgen jarig is. Wat gaan de jaren snel he.

Doe je wel een beetje rustig aan met die koorts?

Nou, ik ga me effe aankleden en dan rondje met de hond maken. Sinds ik zwanger ben geen hooikoorts (en geen hoofdpijn!!) meer, dus kan weer gerust langs grasvelden lopen.
37 weken zwanger!
Nikiet...wat een verrassende avond moet dat geweest zijn voor je....wel fijn, geeft toch weer een beetje hoop.

Drew, al vanaf je 18de grijs haar?? Pfff das ook wat. Gelukkig is het voor vrouwen de normaalste zaak van de wereld om je haar te verven.

Kan volgens mij geen kwaad tijdens je zwangerschap....maar dat hoor je vast wel bij de kappert.

Ik heb een vriendin die heel weinig haar heeft bovenop d'r hoofd, niet helemaal kaal maar je kijkt wel zo op haar hoofdhuid...dat lijkt me wel echt supererg....

Fennah....leuk he, vanmiddag voor je echo.....echt spannend hoor. Zou wel te gek zijn als je het hartje zou horen. Je vriend gaat toch zeker mee he?

Lente....gewoon al die testen er doorheen jassen joh! haha Nee hoor, voel je je wel een beetje zwanger dan? hebbie zere boobies enzo? Zou wel gaaf zijn dan hebben we toch nog een zwangere deze maand erbij....

Ben het trouwens al niet meer zo heftig hoor....Merk wel dat mijn menstruatie echt anders is nu ik de pil niet meer slik.

Jeeee voelde me echt k*t gisteren. Had mega hoofdpijn en buikpijn....veel meer dan normaal. Zondagavond was ik gigadraaierig....

Maar...ik heb het idee dat ik het deze niet zo lang ben...

Lieselotje...hoest met jou rode vegen? Zijn ze ook al minder aan het worden?

Wanneer ga je nou weg? En ga je daar helemaal alleen naartoe of nam je nou een vriendin mee....?
@Nikiet, Fijn dat het toch weer wat beter lijkt te gaan. Klamp je er alleen nog niet te veel aan vast. Rekening houden met hem is goed, maar je moet ook wel jezelf kunnen blijven. Maar niet de teveel toegeven aan je zwangerschapshormonen is misschien wel een goed idee. Ik zeg nu ook altijd nog heel nuchter dat je dat niet moet doen, maar ik weet niet hoe vreselijk ik ga doen tegen mijn man als ik zwanger ben. Is het trouwens zo dat het beter is om niet te vrijen als je net zwanger bent? Ik dacht dat het niet uitmaakte en dat je eigenlijk tot aan de bevalling aan toe kon blijven vrijen,

@Fennah, je hoeft niet bang te zijn voor je echo van vanmiddag als ik het verhaal van mijn collega opschrijf, het heeft met veel later te maken. Maar als ik het al schrijf zal ik het in een heel licht kleurtje schrijven, zodat mensen die het niet willen lezen, het gemakkelijk kunnen overslaan.

@Lente, alvast gefeliciteerd met je dochtertje. Moeilijk he cadeautje kopen, ik herken dat, het zoontje van mijn man wordt over twee weken 9, ze hebben al zo veel en er is ook zoveel rotzooi te koop.
hai,

Eshter... je kan wel vrijen hoor. Maar als je eerder een miskraam hebt gehad bijvoorbeeld dan beter niet. Is bij mij niet het geval maar zit meer tussen de oren... Wat als het net aan het innestelen is en het raakt los ofzo...haha...

En bij de eerste had ik bloedverlies en raden ze het ook even af...

Hartje heb ik niet gehoord. Kan wel technisch bij een echo zijn de verloskundig maar neemt een risico mee. Deze hoor ik over een week of 3.. Dat ik het zag kloppen vond ik belangrijker....

Doei!
Pluk de dag!
Het is deze namiddag dat ik naar de dokter ga. Had gisteren al een afspraak maar heb deze afgezegd. Vroeg me gisteren ineens af wat ik daar moest gaan doen. Maar nu heb ik besloten om deze namiddag (17u) toch 's langs te gaan. Bloed prikken en een echo doen ze donderdagnamiddag opnieuw in het ziekenhuis. Ik zou ook mijn bloed kunnen laten prikken deze namiddag bij de dokter om te zien of mijn hcg is gestegen maar ik moet nu niet al te gek gaan doen. Trouwens dat kost ook telkens 13¤ die je later via overschrijving in je brievenbus krijgt. Blijf een beetje bang, wat als ik echt 5 weken en die hcg die zo laag is, geen vruchtje te zien,.. Ik hoop echt dat ik pas 4 weken was, vreemd dat ik vorige week maandag al positief testte. Maar dat kon volgens de dokter in het ziekenhuis. (Vooral bruin) bloedverlies gehad op vrijdag de 13de (klotedag!!!) die enkele dagen heeft aangehouden, nu nog lichtjes kleurverschil. Buikpijn was deze morgen weer even hevig maar is nu weer wat verzacht. Ben wel een kilo afgevallen, omdat ik niet veel durf te eten omdat ik mijn buik niet overstuur wil maken (in geval het mijn darmen zijn). TOch denk ik dat mijn darmen er iets beter aan toe zijn. Deze morgen opnieuw naar het toilet kunnen gaan, moet wel harder mijn best doen (persen) maar geen krampen meer zoals enkele weken geleden. Denk dat de probioticum zijn werk doet. Gisteren had ik enorm pijn in mijn rechterbil na lang op een stoel zitten. Gaan liggen helpt enorm (gelukkig maar, want zo kan ik tenminste wat slapen). Maar je hoort me niet klagen, de pijn is heel miniem nu, hopelijk blijft het zo. Het is de eerste dag dat ik wat energie lijk te hebben en me vrij durf te bewegen. Een hele week deed alles zo'n pijn dat ik mijn lichaam bijna krampachtig stil hield en dat zal ook niet bevordelijk zijn voor het lichaam. Ben er weer vandoor. Reageer later wel op jullie mailtjes maar ben nu niet alleen op het werk. Liefs

Drew
Estherz, je hebt het zeker met wit geschreven? haha.

Is rot maar inderdaad, ook laat in een zwangerschap of bij de bevalling kan er nog altijd was misgaan. Het blijft allemaal even spannend.

Cuore, fijn dat je menstruatie al bijna op zijn einde is. Hoor ik wel vaker dat het heftiger is als je eenmaal met de pil bent gestopt. Maar toch, ik ben niet van plan om ooit nog aan de pil te gaan. Mijn vriend laat er maar een knoopie inleggen.

Drew, fijn dat jullie zo vaak het HCG controleren via bloedonderzoek. Dat wordt in Nederland volgens mij niet zo vaak gedaan. Bij mij tot nu toe helemaal niet zelfs. Maar kan ook best zijn dat de gynaecoloog straks toch even bloed wil laten prikken. Hoop ook heel erg voor je dat je korter zwanger bent, dan dat je eerst dacht. Dan is het normaal dat ze nog weinig kunnen zien. Ik ga er straks ook vanuit dat ze nog maar weinig kunnen vertellen.
37 weken zwanger!
Fennah, ik denk wel dat ze jouw bloed gaan prikken straks. Hier bij ons gebeurt het toch. We leven hier allemaal met je mee en ik duim voor je dat je misschien al een hartje ziet kloppen. Het is ook voor iedere vrouw verschillend, bij de ene zie je snel iets, bij de ander duurt het wat langer. hCG zal nu niet twee keer per week worden gecontroleerd maar in mijn geval wil ze het persé op donderdag opnieuw doen, om te zien of het stijgt of daalt waarschijnlijk.

Ik ben hier steeds maar aan het rekenen en hoop dat de eisprong of bevruchting later heeft plaatsgevonden dan ik eerst heb gedacht. Las daarnet dat je vanaf 5 weken kans hebt om iets te zien, laat me nu net geen 5 weken geweest zijn, ja dan is nog alles mogelijk. Ik ben er veel te veel mee bezig, echt waar. Iedere kans die ik zie ga ik weer lezen op internet en dat is echt niet goed.

Om hoe laat moet je precies gaan? Ik kijk uit naar je posting!
Trouwens, hoeveel tijd na de eisprong kan de bevruchting plaatsvinden? Toch maar 48 u dacht ik?
quote:drew schreef op 17 juni 2008 @ 13:56:

Trouwens, hoeveel tijd na de eisprong kan de bevruchting plaatsvinden? Toch maar 48 u dacht ik?Ja klopt. Maar het bevruchte eitje kan ook nog rondzwerven voordat het innestelt. Dit kan soms 5 dagen duren.
Drew, wat vervelend die onzekerheid bij jou... Ik zit alleen maar te hopen voor je.

Ik moet om half 4, wat lijkt het nog lang te duren. Ben niet zenuwachtig hoor, maar gewoon ontzettend nieuwsgierig of ze al iets kunnen zien. Misschien alleen een stipje, maar dan heb ik toch een beetje zekerheid dat er iets zit, en geen windei haha. Ik laat jullie meteen hier weten hoe het was gegaan, ziekenhuis is toch maar 5 minuten bij mij vandaan.
37 weken zwanger!
@ Drew: jij hebt dezelfde uitgerekende datum als ik toch? Wanneer begon jou laatste menstruatie dan?

De mijne was namelijk 15 mei, en dat betekent dat ik vandaag pas 5 weken ben bij een cyclus van 26 dagen. Het kan dus ook pas eind van de week zijn als mijn cyclus langer was.

Dus misschien heb je toch een week verkeerd gerekend...ligt ook aan je ELM. (eerste dag laatste menstruatie...voor Fennah een normale afkorting, dokterstaal...haha)

Ik hoop in ieder geval dat alles goed is.

@ Fennah: veel plezier straks! Hopelijk wat zekerheid !!

@ Nikiet: toch nog een aparte avond gehad zo te lezen. Niet teveel gaan hopen nu, want dit was natuurlijk geen garantie dat alles weer goed komt. Niet teveel pushen inderdaad, maar het hele gebeuren ook niet doodzwijgen.

Nogmaals veel sterkte.

Mijn buikpijn is nog steeds heftig aanwezig. Vannacht wakker gelegen ervan en op de wc half doorgeslapen...

Volgens mij zijn het echt mijn darmen. Heb vanmorgen op het werk gezegd dat ik een buikgriep heb en veel buikpijn enzo..want het gaat wel opvallen hoe vaak ik naar de wc ga. (voor bijna niets overigens) Dus ik heb mezelf maar even ingedekt, want ik ga het volgende week pas vertellen bij een etentje met collega's.

Vanmorgen had mijn vriend een site laten zien waar hij had opgezocht of buikpijn normaal is, wel schattig. En ja, zolang ik geen bloedverlies heb probeer ik me maar geen zorgen te maken, maar dat is erg moeilijk.

Ben nu aan het uitzoeken naar welke verloskundige praktijk ik wil...is qua tijden en dagen dat ze spreekuur hebben nog vrij lastig.
Lipa, ik ben zelfs vroeger dan jij ongesteld geworden, de 11de een klein beetje bloed, de 12de mei zijn ze er goed doorgekomen. Mijn cyclus was vorige maand 28 dagen maar het zijn er meestal 30 of 31. Mijn eisprong (denk ik) heb ik gehad op 25 mei, had gewoon 14 dagen bijgerekend bij de 11de maar toen iemand me hier zei dat ik eigenlijk moet tellen 14 dagen van de eerste dag van mijn maandstonden die nog moeten komen. Ok, dat zou dan goed nieuws zijn maar ik heb mijn temperatuur gemeten op de 26ste mei (of 27ste) en die was 36,9 wat zou betekenen dat mijn eisprong voorbij was en ik wel degelijk rond de 5 weken zit!!??? Vorige cyclus heb ik dat mooi bijgehouden die temperatuur, nu maar één keer gemeten de dag na mijn vermoedde eisprong. Zondag in het ziekenhuis waren we de 15de juni. Misschien was ik toen ook net nog geen 5 weken. Help jij me even rekenen Lipa? Het is vooral die temperatuur na mijn eisprong die me zorgen baart.

Daarnet een wandelingetje gemaakt, ik wou even het stad ingaan maar na vijf minuten wandelen heb ik rechtsomkeer gemaakt. Opnieuw buikpijn gekregen. Heel eng he Lipa, die buikpijn? Ik las ook iets over de groei van de baarmoeder door de oestrogenen die we aanmaken, maar of dit in de beginfase al zo is weet ik niet. Die pijn in mijn linkerbil is vandaag weer verdwenen, heb iets gevonden over zwangerschapsischias, zou kunnen voorkomen ook tijdens het begin. Dan denk ik stiekem, jeezus, als ik al die pijn voel kan het toch niet anders dan dat ik goed zwanger ben. Borsten doen nog steeds een beetje pijn. Denk niet dat ik bloed laat prikken straks bij de dokter, ik wacht wel tot donderdag in het ziekenhuis.

Daarnet toen ik in het zonnetje zat, landde een mooi wit duifje naast me. Ze bleef me lang aankijken en ik dacht eventjes aan een engel die me kwam vertellen dat het allemaal goed komt. Gek he?
En door de inspanning van daarnet heb ik weer een bruine veeg. Het maakt je allemaal zo onzeker.
Hey meiden,

Heb net mijn echo gehad en alles was goed! Ik ben 7 weken zwanger en het hartje klopte ook al heel duidelijk.

Boepie, kan je in het schema zetten dat de uitgerekende datum 3 februari is? Mijn vriend en ik zaten echt met ongeloof te kijken. Want ik zag nog niks maar die vrouw meteen, oh ik zie het al proficiat. Daarna toen ze verder ging met de echoscoop (heet dat ding zo?) zag ik ook heel goed een klein kindje, navelstrengetje en zakje waar het kind nu nog het eten uithaalt. Daarna meteen een consult bij de gynaecoloog, hele aardige man. Hij zei dat het er allemaal heel goed uitzag. Over 5 weken heb ik dan mijn 12 weken echo en wordt er bloed geprikt. Heb 2 mooie foto's voor thuis meegekregen. Ga vanavond meteen even mijn moeder bellen, wanneer ze nu eindelijk die bbq willen doen. Ik wil het toch weleens aan mijn familie kunnen vertellen, voordat ze het zelf al aan mijn buik kunnen zien.

Lieve Drew, wat een stress. Ben niet zo'n rekenwonder, dus hopelijk kan Lipa je helpen. Ik snap heel goed je zorgen over hoever je nu bent en wat dus wel en niet goed is. Maar zolang je geen bloedstolsels verliest zou het geen kwaad kunnen die buikkrampen. Maar ze lijken me wel heel pijnlijk! Veel sterkte meid.

Lipa, jij ook van die buikkrampen. Ik heb ook tegen mijn collega gezegd dat ik gewoon buikklachten heb (kan het op de ziekte van Crohn gooien), omdat ik zo regelmatig honger heb. Denk dat ik het op mijn werk pas met de 12 weken echo vertel, neem ik een taart mee. Wanneer mag jij naar de vk/gyn?
37 weken zwanger!
Hee Fennah!!! Wat een goed nieuws! GEFELICITEERD!

En 7 weken al... Dat is best ver... Dus ca. 5 wk geleden geklust?? haha....

Fijn dat je ook nog een echo krijgt...

Bloedtest is toch standaard? Tenminste was bij mij met standaard controle....

Geniet ervan!

lfs, Nikiet
Pluk de dag!
Dank je wel Nikiet, wat leuk jouw enthousiasme

Ja, die echoscopiste zei ook al lachend, jullie moeten even nagaan waar jullie 5 weken geleden waren haha.

Bloed is er niet geprikt, doen ze pas bij de 12 weken echo.

Hoe ist met jou??
37 weken zwanger!
Zit ff te bladeren in mijn agenda, 5 weken geleden staat er NOD. Tenminste dat was mijn eerste NOD (dacht ik) na het stoppen met de pil, maar ik werd maar niet ongesteld. Dan was het dus blijkbaar echt binnen 4 weken raak en ik me maar zorgen maken waar die menstruatie bleef. Hoe ver kan je er naast zitten he....

Daarom denk ik dat we misschien nog wel een nieuwe zwangere in dit groepje krijgen, je kan ook te vroeg testen... Blijft spannend hoor!
37 weken zwanger!
Gefeliciteerd met die prachtnieuws Fennah!
Heej Fennah, goed man! En 7 weken, jeeeeeej nog 5 te gaan voor de minder onzekere periode. Wanneer begon die misselijkheid bij jou?

Ik ga morgen bellen voor een afspraak met de verloskundige.

Drew: als je inderdaad een cyclus hebt van 30 dagen, en je gaat uit van 11 mei ELM, dan ben je vandaag precies 5 weken !!

Kijk maar op deze site: Berekenen Ik ben later ongesteld geworden dan jij, maar ik had de eerste keer na de pil een cyclus van 26 dagen, vandaar dat we wel op dezelfde dag uitgerekend zijn.

Hoe de verloskundige gaat rekenen zie ik dan wel weer, want wie weet ben ik dan toch 2 dagen minder ver dan ik denk, en nu dus pas 4 weken en 5 dagen.

Snap je hem nog?

Hopelijk heb ik een beetje van je onrust weg gehaald hiermee.

Succes bij de dokter!
Aruba, dank je wel!

Lipa, ik dacht ook dat ik ongeveer 4-5 weken was hoor, dus verrassing. De echoscopiste zei dat het vanaf 8 weken al een stuk veiliger was, dan is de kans op een miskraam nog maar

1-2%, gek he, dat wist ik helemaal niet! Maar ja, zij zullen het wel weten, die hebben natuurlijk de laatste info op dat gebied. Dus voor mijn gevoel hoef ik nog maar 1 week totdat ik wat veiliger zit. De misselijkheid begon bij mijn zo'n 2 weken geleden, iets korter dan dat. Maar ik ben nu al niet meer misselijk sinds gistermiddag, dus geen pijl op te trekken. Hopelijk blijft het zo dan komt mijn eetlust weer wat terug.

Goed dat je morgen even met de verloskundige belt, hopelijk kan je snel een echo krijgen!
37 weken zwanger!
Sorry Boepie, ik heb nog 2 wijzigingen:

Kan je bij echo 22 juli opschrijven en bij vlk/gyn ook 22 juli?

Bedankt dat je het schema zo bijhoudt, echt heel fijn!
37 weken zwanger!
Ik heb nu af en toe ook wat vlagen van misselijkheid. Dan denk ik alleen maar aan eten en dan blllggghhh...maar als ik het eet dan wordt het wel minder. Raar eigenlijk...en ja ik kan moeilijk de hele dag gaan eten.

Vanaf 12 uur is de buikpijn wat gezakt gelukkig.

Als ik op vakantie ga (over 3 weken) dan zit ik ook net op die 8 weken grens. Hopelijk kan ik ervoor bij de vlk terecht en dan na mijn vakantie een echo denk ik. Ik kan dan in ieder geval met een geruster gevoel op vakantie want dan ben ik 8 weken. En 1-2% is inderdaad niet veel meer. Duimen dus!

Ga nu eten koken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven