Gestopt met de pil in februari,spannend! Deel 2!

20-05-2008 20:56 3591 berichten
Alle reacties Link kopieren
Daar zijn we weer dames!!! Lipa, ik durf het bijna niet te vragen.... Wil jij een opzet maken voor het schema? Dat kun jij zo goed . Beloof ik dat ik hem weer braaf bij zal houden .

Atheena 15 mrt. 27 okt. Boepie 21 nov. Claudiajoy Cuore Drew20-23 nov. Estherz 31 mrt.26 nov.23 nov. Fennah 03 feb.jongenLente7 dec. Lieselotje3 dec. Lipa26 15 feb.11 nov. meisje/trouwen 17 nov.Marmira2 dec. Nikiet 07 jan. jongenSchrijvertje 22 apr.24 okt. Vliet11 nov. Zina72 23 mrt.
Fennah, wat moet dat een fantastisch gevoel zijn geweest. Ongelooflijk eigenlijk dat je na 7 weken zwanger al bijna een baby'tje herkent. Supergoed nieuws!! Kan me voorstellen dat je vol ongeloof naar dat scherm zit te staren.

Lipa, bedankt om het even voor me uit te rekenen, dan was ik misschien toch maar een goeie 4 weken zondag. Zou zo graag hebben dat die bruine vegen 's ophouden. Gisteren was het niets, vandaag één bruine veeg en nu weer niets meer. Ben daarnet eens bij de huisdokter langs geweest en hij denkt toch dat de pijn van mijn darmen afkomstig is. Bloed is er niet geprikt, zou wat te veel van het goeie zijn ook. Donderdag opnieuw naar het ziekenhuis en bloed laten prikken en een echo hoop ik. Langs de andere kant zou ik liever alleen bloed laten prikken en niet gaan kijken via echo, als het hormoon is gestegen kan ik met een iets geruster hart afwachten. Maar ja, ik zie wel donderdag wat ze zelf voorstellen in het ziekenhuis.

Fennah, geniet nog maar van deze dag. Is een zeldzaam moment..
Hallo,

He, Aruba, ken je mij?!?!?! Ja mijn tent stond inderdaad in de woonkamer! (of had ik dat eerder al gepost?!) Je moet em toch ergens opzetten he?! En eerlijk is eerlijk: daar stond ie beter dan vandaag op de camping. Ga em morgen dus nog even bijstellen, want als het nu gaat regenen dan hou ik het niet droog....

Nikiet, ik hoop echt dat jullie er samen uitkomen. Bij elkaar blijven voor de kinderen is een mooi streven, maar loopt helaas vaak niet goed af. En kinderen opvoeden terwijl je samen niet door een deur kunt is voor het kind ook niet fijn hoor! Dan is een scheiding soms toch nog beter. Maar nogmaals: ik hoop dat jullie er uit gaan komen!!

Lente, alvast gefeliciteerd met de verjaardag van je dochter!!! Wat gaat het snel he?! Zo'n kleine hummel. Voor je het weet gaat ze naar school

Wat een kun je jezelf toch gek maken. Wel testen, niet testen, voel ik iets, of niets. Ik hoop dat er nu stiekem toch een streepje verschijnt. Wie weet kan ik morgen nog snel even lezen!

Fennah! Ik wil ook zwanger worden!!! (ja duh! ) Maar helemaal als het mij van de hooikoorts af helpt. *jaloers*

Fijn dat je je zo goed voelt. En nogmaals (zie bij aruba) ja de tent stond echt in de woonkamer!

Wat fijn dat je echo zo goed en mooi was! Moet heel bijzonder zijn, lijkt me, om op zo'n schermpje een wezentje te zien zwemmen en dat dat dan jouw buik is! Lijkt me heel onvoorstelbaar en bijzonder!

Drew, ik hoop echt zo voor je dat alles oke is! Zou gek worden van de spanning, geloof ik. Sterkte!

Ik hoop dat het witte duifje inderdaad goed nieuw kwam brengen!

Lipa, wat vervelend dat je zo'n last hebt van je buik. Wel super lief dat je vriend dan even opzoekt of het kwaad kan of niet! Schattig!

Ik vond wiskunde altijd wel een leuk vak, maar al dat gereken met NOD's en ELM's, cyclussen etc, is toch een vak opzich hoor!

Goed, hier verder weinig te melden. Dit was mijn relaxmomentje. Nu ga ik was binnen halen, mijn tas inpakken, op zoek naar fiets (bij mijn ouders ofzo), voetbal kijken, broodjes halen bij de supermarkt, etc. Kortom: ik heb nog genoeg te doen!!!

Doeg!

ps Hoe is het met Toffifee en Walinde? Dacht al een tijdje niets meer van ze gehoord te hebben....
quote:schrijvertje schreef op 17 juni 2008 @ 18:39:

He, Aruba, ken je mij?!?!?! Ja mijn tent stond inderdaad in de woonkamer!Ja, ik zag het door het raam.

(doei anonimiteit) hahaha, nee hoor grapje. Ik vond het wel logisch om dat in de woonkamer te doen
Lipa, ik had dat ook hoor. Juist door die misselijkheid ging ik zoeken naar lekker eten, doordat er wat in je buik zit ben je ook weer wat minder misselijk. Ben wel benieuwd of het bij mij wegblijft, zou wel super zijn. Hoe is het nu met je? Zou fijn zijn als je een echo kan regelen, voordat je op vakantie gaat!

Drew, ik denk ook dat die buikkrampen van jou door je darmen komen. Mijn gynaecoloog zei daarstraks nog dat in een prille zwangerschap je darmen gaan rommelen. Maar kan je daar niet iets voor krijgen dan? Hoe doe je dat op je werk?

Schrijvertje, het is inderdaad zoiets bijzonders om dat in je buik te zien gebeuren, dat gun ik echt iedereen. En jij gaat dat ook meemaken hoor, en hopelijk al heel snel. Veel oefenen

Hoe is het met je man's koortslip, dat rottige blaasje komt volgens mij net op de verkeerde momenten opzetten he. Helpt Zovirax niet? Heb het nog nooit gehad, maar lijkt me pijnlijk. Je hebt gelijk hoor, waar kan je je tent anders het beste opzetten. Heb je er al zin in?

Lente, ook wil jou alvast feliciteren met je kleine meid! Ik moet morgen werken en zal proberen in mijn pauze te typen, maar mocht het niet lukken, alvast bij deze. Verwacht je veel bezoek?

Wat denken jullie dat het vanavond wordt bij het EK? Ik gok op 2-0 voor Nederland.
37 weken zwanger!
Toffifee en Walinde, joehoeeee.

En waar is Getrouwdejuf trouwens??
37 weken zwanger!
Fennah, het oefenen wordt em dus even niet de komende dagen, dat is logisch. Gelukkig is het een kleine koortsblaar dit keer, dus hopelijk trekt ie snel weg. We hebben nog niets kunnen vinden dat helpt.... Erg vervelend, vooral voor mijn man natuurlijk!

Heb wel zin in het kamp hoor. Weet niet helemaal wat ik er van moet verwachten. Hoop op dit moment vooral dat ik mijn tent waterproof op kan zetten morgen (ga denk ik de haringen even los halen en dan de boel opnieuw spannen. Vervolgens even lief een collega aankijken of die mij wil helpen). Heb net broodjes gehaald en ben nu mijn tas aan het inpakken (inpaklijst lag bij de comp, dus moest even spieken hier). Zo direct nog even een fiets ophalen en daarna voetbal kijken.

Hmmm, ik ga voor 3-1 voor Nederland natuurlijk!

ps ik denk dat getrouwdejuf definitief afgehaakt is. Die is er al zo lang niet meer! En Vliet en Atheena en Marmira? Dacht dat een van die drie had aangegeven even te minderen, maar weet niet meer precies hoe het zit. En misschien zijn ze ook wel op vakantie ofzo? Raak de kluts toch een beetje kwijt
Schrijvertje, wat rottig voor je man dat geen enkel middeltje helpt. En hij heeft het ook nog eens zo regelmatig. Hopelijk droogt het blaasje snel weer in.

Mijn moeder smste net wanneer we mekaar weer eens zagen. Maar ik vind het moeilijk om haar eerder te zien, omdat ze anders misschien wat aan mij kan zien. Weten jullie hoe ik het voor mekaar kan krijgen dat we op heel korte termijn alle familie bij mekaar krijgen, zonder dat ze meteen weet dat we iets te vertellen hebben? We wonen namelijk zover van mekaar vandaan, maar ik hoop eigenlijk dat het binnenkort lekker weer is, zodat we kunnen bbq-en. Maar nu vraagt ze dus opeens om volgende week al met z'n tweeen af te spreken. Die gaat het geheid aan mij merken...
37 weken zwanger!
nah jongens ( oh nee meiden) wat lief! En we doen er morgen niet eens veel aan haha, tis wat. Nou morgenochtend nog een keer testen hoewel ik me niet zwanger voel, en dan lekker simpel verjaardag vieren.

Fijne dag morgen, ik zal iig ff de uitslag posten! Nu snel voetbal kijken
Lente, spannend. Zou mooi zijn, een positieve test op je dochters verjaardag. Nog steeds geen verschijnselen van een aankomende menstruatie? Hopelijk ben jij onze volgende zwangere!!
37 weken zwanger!
Had mijn moeder toch al gebeld en ze zag er niks achter dat ik opeens wilde afspreken voor een gezamelijke bbq. Nou, is ze toch al niet zo gevoelig voor hints haha, dus was te verwachten. Nu ben ik nog benieuwd hoe ze over 1-2 weken reageert op ons nieuws. Owee, als ze meteen vraagt wanneer ik dan ga trouwen!

Ga weer voetbal kijken, toch wel beetje saai...
37 weken zwanger!
Even nog een vraagje hoor... ben normaal gesproken een enorme theeleut, dronk het de hele dag, maar ik moet er nu gewoon echt niet aandenken. Drink alleen maar melk. Gek?
37 weken zwanger!
Hallo, ik ben er nog hoor, heb een hele week afgewisseld tussen bed en wc! Dus had niet echt zin om achter de computer te duiken.

Ben nu weer iets beter, nog wel wat moe en slap, maar dat kan natuurlijk ook gewoon door de zwangerschap komen.

Fennah, gaaf hoor nu al een echo waar je al duidelijk al wat op kunt zien. Ik moet 1 juli naar verloskundige. Zij doen ook zelf de echo's, maar weet niet of dat gelijk dan is. Hoop het natuurlijk wel.

Die thee, dat herken ik. Ben normaal echt een theeleut, nu meer melk en roosvicee. Zeker 's avonds krijg ik geen thee naar binnen.

Duik nu weer mijn bed in, morgen weer werken, dus dan moet ik weer een beetje uitgerust zijn.
Marmira doet het rustig aan op dit topic en Atheena is twee of drie weken met vakantie. Zal ik de vakanties ook in het schema zetten? Zijn we tenminste niemand meer kwijt. Getrouwde juf heb ik wegens niet meer verschijnen verwijderd..

@Walinde, rust/ziek maar lekker uit meis! Zorg goed voor jezelf, zeker nu!

@Fennah, wat gaaf dat de echo al zoveel liet zien! Het wordt steeds echter dan!
He Walinde, leuk om van je te horen. Hoewel... je bent ziek... wat balen zeg. Moet je zo vaak overgeven? Kan je daar niet iets voor krijgen? Gek genoeg was ik de afgelopen week dag en nacht misselijk, maar nu sinds gisteren niet meer. Maar durf nog niet te hopen dat dit het dan was. Leuk dat jij 1 juli naar de vk kan. Krijg je dan ook je eerste echo? Spannend hoor. Die vermoeidheid herken ik wel hoor. Als ik een trap heb gelopen moet ik ff uitpuffen en zo'n slechte conditie heb ik normaal gesproken echt niet.

Boepie, lief dat je het schema al hebt aangepast! Denk ook dat Getrouwdejuf hier niet meer mee schrijft, of zich heeft aangesloten bij een ander topic. Als het te doen is en mensen het natuurlijk aan jou doorgeven, is vakantie e.d. vermelden in het schema wel gemakkelijk. Dan weten we ook waarom iemand 3 weken niks van zich laat horen.

Hoe ist verder met jou?

Ga lekker in mijn bedje liggen (vriend heeft avonddienst) en dan is voetbal kijken nog saaier dan normaal.

Trusten alvast meiden, probeer morgen in mijn pauze even hier te schrijven.
37 weken zwanger!
nou de test was duidelijk, 1 streepje. Niet zwanger. Kunnen we een wijntje nemen vanavond!

Fijne dag allemaal. Ik heb wat leuks gevonden, ze kan hier ergens ponyrijden. Speciaal voor kleintjes. Gaan we doen! Tot later!
Hey Lente, gefeliciteerd met je dochter!

En jammer van die ene streep!! Blijft toch balen. Nog niet ongesteld dus? Bij mij is het alweer lichtbruin, bijna niks meer.

Nu even teruglezen, want ik ben 1 dag niet geweest en hoppaaaaaaa 3 bladzijden erbij
He Fennah, als we een poultje hadden, dan had je gewonnen met je 2-0.

Vervelend Walinde dat je je zo rot voelt. Hoop dat je je snel weer beter voelt.

Schrijvertje, wat bij mij altijd heel goed helpt bij een koortslip is echinaforce creme, je moet wel gelijk beginnen met smeren zodra het tintelt en rood wordt en dan ook echt meerdere keren per dag, maar dan komen er bij geen blaasjes en korstje en ben ik er erg snel vanaf. Misschien dat je vriend hier ook baat bij heeft.

Jammer Lente dat je weer een negatieve test had, maar je bent toch nog niet ongesteld? En je NOD is toch pas de 19e, dus dan is er nog een beetje hoop.

Boepie, het is misschien inderdaad wel handig om te vermelden in het schema als mensen op vakantie zijn, zeker de aankomende tijd. Of we moeten gewoon afspreken dat we de aankomende twee maanden mensen in ieder geval niet uit het schema halen en pas in september weer gaan kijken wie er nog wel en niet schrijft.
Lente, Gefeliciteerd met je lieve kleine meisje hé ! Dat het maar een gezellige dag mag worden voor jullie.

Balen van je ene streepie hoor, troost je maar met dat wijntje vanaaf.

Fennah, wat gaaf meid van je echo. Echt leuk om je verhaal zo te lezen, word ik weer helemaal blij van.

Lijkt me echt zó ontroerend om het hartje te horen kloppen, dan is het meteen zo echt he! Heerlijk, hoop dat ik (en alle anderen op dit forum) het ooit ook ga meemaken.
Was even druk afgelopen dagen. Veel gelezen, maar niet veel te reageren.... Beetje saaie periode tussen NOD en EI...Dan krijg je dat :-)

Lente, gefeliciflapstaart met je dochters 3e levenjaar! Jammer dat t geen dubbel feestje is geworden. Veel plezier met ponyrijden!

Fennah! Gefeliciteeerd met je goede echo! Fijn hoor! Heb je al grote posters laten drukken vvan de echo-foto's? :-)

Melk is toch goed Fennah? Je lichaam vraagt blijkbaar om calcium...

Walinde, beterschap!

Atheena was inderdaad op vakantie, Marmira had aangegeven maar af en toe te schrijven. Vliet was er toch nog gewoon? Of was die inmiddels op vakantie? (Of is dat mijn jaloezie omdat iedereen op vakantie gaat. hihi)
Ik zie het somber in. Heb een nieuwe topic geopend omdat ik wil weten of mijn symptomen herkenbaar zijn voor vrouwen die reeds een miskraam hebben gehad. Ik veronderstel dat niet iedereen hier komt lezen.

Sinds deze nacht dus waterachtig bruinverlies met kleine brokjes. Ik vrees het ergste. Zou beter stoppen met lezen en schrijven hier en gewoon afwachten.
voor jou lieve Drew, ik hoop dat alles goed blijft gaan.
Ik duim voor je, Drew, dat het witte duifje toch echt een engeltje was!

Probeer jezelf iig niet gek te maken met allerlei informatie op internet. Die info kan altijd alle kanten op gaan. Kun je ergens afleiding uit halen?

PS: Walinde, jou avatar is zo leuk. elke keer als jij een berichtje plaatst word ik al vrolijk van dat plaatje

Boepie, ben je trouwens al een beetje over de teleurstelling heen?
Drew, net wat Woesel al zegt...laat je niet gekmaken door dat internet hoor! (hoor wie het zegt, doe het zelf ook)

Iedereen is anders, misschien heeft het allemaal niks te betekenen en heb jij gewoon hele andere symptomen.

Maar aan de andere kant snap ik het wel hoor, je bent bezorgd en probeert steun en herkenbare informatie te vinden.

Sterkte meis

Woesel hoest met jou? Is wel waar he, tussen je OD en ei is er weinig te beppen. Je merkt het ook aan anderen en aan dit forum vind ik. Zodra ons ei ik zicht is beginnen we weer allemaal te hypverventileren hiero.....
Maar na je ei is er ook niet veel te beppen hoor, het enige wat ik doe is afwachten. Ik voel nog niet bijzonders. Probeer er ook wat minder op te letten dan vorige maand want toen heb ik mezelf veel te gek gemaakt, de teleurstelling is dan ook nog veel groter als die NOD toch weer een OD blijkt te zijn. Maar goed ik moet nog toch volgende week vrijdag dus nog genoeg tijd om mezelf weer helemaal gek te maken.

@Drew, wat een ellende toch allemaal, ik hoop maar dat het toch nog allemaal goed komt. Maar deze onzekerheid lijkt me helemaal vreselijk. Ik denk aan je, duim voor je. Dikke knuffel.

En inderdaad internet is heel handig, maar het kan je ook gek maken met alle info die daarop te vinden is.
Ja hoor Woesel, volgende keer beter. En jj?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven