help wat moet ik doen

02-11-2013 04:11 20 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik had dus 8maand lang een fwb relatie, we voelden beiden meer maar wegens ruzie hebben we er niet verder op in gegaan.

Aangezien ik even van plan was om terug te keren naar mijn ex vertelde ik dit aan mijn fwb die zei me, ik kan je niet delen en we kunnen geen vrienden zijn als je een relatie met je ex hebt. Uiteindelijk heb ik niets met mijn ex begonnen omdat zijn verleden ons achtervolgt. Paar dagen geleden sprak ik af met mijn fwb om te praten, we hadden over verschillende redenen ruzie en hij kon mij even niet meer zien, enfin uiteindelijk in bed beland, hij kon me niet kussen en wou het niet, dus ik drong niet aan maar ik voel me wel een goedkoop hoertje, ik vroeg me af wat ik het beste doe, zijn nr verwijderen en verdergaan met mijn leven of hem als kennis te beschouwen, hij verwijderde mij ook al van facebook en alsof dit niet genoeg was blokkeerde hij me ook nog, vroeg me af waarom wou hij seks en k ben wel ten einde raad... Iemand ervaring met dergelijke situatie?
leef je leven
Je hebt geen relatie want fwb, maar hij wil je niet delen??????

Wat klopt er niet in die opstelling.....
Holy shit wat een lange zin!
(Oké, ik noest even nadenken wat FBW betekent, maar ik snap m!)

Jouw Friend With Benefits is helemaal geen Friend. Vrienden behandelen elkaar met respect.

Jullie hebben ruzies, omdat jij met je ex aanklooit, daarna wil hij je niet zien, maar toch beland je bij hem in bed. Rare situatie.

Ik zou hem ook blokkeren en even je zelfrespect en respect voor anderen opzoeken.
quote:masquenada schreef op 02 november 2013 @ 06:43:

Holy shit wat een lange zin!
wat kunnen mensen het zichzelf moeilijk maken he?
Er zit niet voor niets geen "o" in Amsterdam
TO, je zou in augustus al breken met deze jongen. Geniet je van de pijn?
Wat doen jullie raar tegen elkaar. Waarom joh? Zeg deze jongen lekker gedag en blijf ff alleen. Daar krijg je niks van.
Tja het is heel simpel he,dit gebeurt,omdat JIJ het laat gebeuren.

Niks meer,niks minder!

Ik zou met hem en je ex kappen,en eens een tijdje alleen proberen te zijn,voor je je in allerlei uitzichtloze situaties beland.

Want je reaktie op hoe hij doet en wat hij zegt,is niet echt een FB relatie... want in dat soort relaties heb je sex,en that is it...... geen verwachtingen,en die heb jij wel met deze jongen,anders opende je er niet ( meerdere) topics over.
Ik geloof niet dat ik ooit seks zou willen met iemand waar ik ruzie mee heb, die me niet wil zoenen èn die me blokkeert

Ik zou z'n nummer verwijderen en op zoek gaan naar iemand die je wel respecteerd
Wat een drama zoek je op. Mens, wees even lekker alleen op jezelf.
"I'm just an animal looking for a home and.... share the same space for a minute or two...”
En jij vraagt serieus nog wat je moet doen? Nou, je hebt twee opties:

A. Je laat je gebruiken als goedkope hoer.

B. Je verbreekt het contact en gaat op zoek naar iemand die jou wel respecteert en waardeert.
Friends with benefits?

Ik zie de friend nergens in je verhaal. En wat zijn precies de benefits hier? Ik lees alleen maar gezeik en ver overschreden grenzen.
Waar is je eigenwaarde?

Je moet nu eerst van jezelf leren te houden. Weten dat je de moeite waard bent! Anders zou elke relatie mislukken..
De vraag is niet waarom wil hij seks? De vraag is waarom heb jij seks wanneer je de omstandigheden onprettig vindt?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
quote:snoezie_x3 schreef op 02 november 2013 @ 04:11:

Uiteindelijk heb ik niets met mijn ex begonnen omdat zijn verleden ons achtervolgt.Brr, eng. Iets in de koloniën? Paranormal activity?
quote:Chartreuse schreef op zaterdag 02 november 2013 09:04 Friends with benefits?

Ik zie de friend nergens in je verhaal. En wat zijn precies de benefits hier? Ik lees alleen maar gezeik en ver overschreden grenzen. Dit
.
om het grof te zeggen : Hij wil niet roeren in andermans zaad en als jij wat begint met iemand anders ben jij niet beschikbaar dus geen sex -on-dial meisje dat vind hij natuurlijk niet chill.

Waarschijnlijk doet hij het WEL met iemand anders als hij de kans krijgt
Let the sun shine
Ruzie met je fwb? Ik dacht dat dit juist niet de bedoeling was?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven