TTC Herfst 2013

20-10-2013 15:16 1156 berichten
Alle reacties Link kopieren
Jaaaa, hier ons eigen (en laten we hopen: zeer vruchtbare) kletstopic!

NaamLeeftijdDDOKindjeStartBijzonderh.Jemida342eJuni 2013 Chocolade-

letter34 4eAugustus 2013 Elsy251eJuni 2013 Liesje34 1eApril 2013UD 29 juni 2014, 3 januari 3e echo Tijgerprintje27 ? 1eJanuari 2013 Groenegeiten-

sok28 1eAugustus 2013Suikerklontje241eMei 2013 UD is 19 juli. Begin jan alweer 3e echo en tevens nekplooimeting ivm diabetesForestfruit32 1eJuni 2012UD eind dec, goede echo 10 weken gehadMar-lou23 1eMei 2013Cupcakegirl343eJuli 20138 november echo Lady261eAugustus 2013UD 17 juli 2014Brianne281eJuni 2013UD 1 mei 2014, jongenMousi29februari1eOktober 2013Zwanger worden dmv inseminatie donorzaad

In onze tabel is Kroos altijd van harte welkom.

Herfst_2013
Thanks meiden merk wel dat de onzekerheid over m'n lijf steeds een beetje toeneemt. Of het überhaupt wel kan en gaat lukken. Geen fijn gevoel.
Dat herken ik. Ik had dat vooral na ronde 2 & 3. Nu eigenlijk niet meer. Een jaar is heel normaal en aangezien ik nu 34 ben, zou het dus niet raar zijn als t wat langer duurt! Kop op meid! Ook jij gaat gewoon zwanger worden! Niet de moed verliezen.
Elsy, shit zeg!

Ik kan me je onzekerheid wel voorstellen, denk dat veel vrouwen dat hebben hoor.

Zelf denk ik ook wel eens, kan mijn lichaam het wel? En waarom ben ik dan nu nog niet weer zwanger? Op internet lees ik dat 65% na 6 maanden proberen zwanger is. Ik hoop dat wij ook allemaal bij dat percentage horen. Dikke knuffel

Gefeliciteerd Jemida! Veel plezier met de borrel. Ben heel benieuwd of de tarwekiemolie en pre-seed wat voor je doen.

Lady, gefeliciteerd met je baan!! Heel fijn in deze tijd.

En lotus, ben je al tante geworden??

En het maakt toch niks uit als je niet altijd reageert, dat doe ik ook wel eens een paar dagen niet, we hebben nu eenmaal nog een leven naast het forum

Chocoladeletter, heb je al een positieve ovulatietest gehad? Misschien heb je hem iets later deze cyclus.

Ik ben gelukkig weer opgeknapt na m'n keelontsteking, zo fijn!

Vandaag hoop ik de bestelde ovulatietesten te ontvangen en ik zou mijn ovulatie ergens tussen vandaag en woensdag moeten hebben (ws dinsdag/woensdag).

Naar aanleiding van mijn miskramen heeft de gyn een bloedtest gedaan en daaruit is gebleken dat ik een verhoogd homocysteine gehalte heb.

Wat dat precies is heb ik niet helemaal goed begrepen, maar ik moest een tweede bloedonderzoek doen en dan zal ik eens vragen wat het precies inhoudt.

Ik heb een gezellige dag voor de voeg, vanavond een verjaardag van mijn schoonzus en vanmiddag op kraamvisite, lekker knuffelen
Nope, nog geen pos ovulatietest. Mijn mirena is er pas in aug uitgehaald dus dat de cyclus nog rommelig is is oke. Vertrouw de ovutesten wel want heb ook helemaal geen afscheiding meer. Wacht hewoon geduldig af maar kan mijn ddo wel een weekje opschuiven denk ik. Dat zou grappig zijn : op dezelfde dag positief testen als de positieve test van de jongste!
Jemida, gefeliciteerd met je verjaardag!!
Chocoladeletter, dat zou wel heel bijzonder zijn voor jou

Oh ik ben erg blij dat ik toch de ovulatietesten heb besteld! Ik kreeg ze namelijk net via de post en meteen een positieve test.

Wel vroeg voor mijn doen, want de afgelopen 2 keer had ik mijn ei op dag 15.

Blijkbaar is het sowieso wel wisselend, want de cyclus ervoor had ik hem op dag 10 *positi. eve test)

Moest ik even kwijt hihi.
Hier is het geen echte menstruatie zo lijkt het wel. Een paar druppels bloed verlies verder helemaal niets. Begrijp er maar weinig van. Voel me ook niet ongesteld geen buikpijn of wat dan ook.
@jemida; fijn dat je de dagen hebt kunnen benutten :-)

Ik heb deze ronde ook tarwekiemolie (vanaf het draderige slijm) gebruikt en slik het nog. Ik hoop voor je dat het z'n vruchten afwerpt en je over 2 weken een positieve test in handen hebt

@elsy; ik begrijp je gevoel in het vertrouwen van je lichaam. Het is soms ook erg lastig.. ik herken dat wel.

Betreft het bloedverlies bij mij zette het na een dag als nog door. Wellicht anders over een paar dagen nog een testje doen als het niet doorzet?

@lotus; en, ben je al tante?? :-)

@forestfruit; een te hoog homocysteine kan de kans op een miskraam verhogen en hart en vaatziekten kunnen daarvan een oorzaak zijn. Vaak is het totaal niks om je zorgen over te maken. Je brengt dit weer in balans door ijzerproducten en vitamine B te gebruikt. Een arts kan je hier prima mee helpen zodat alles weer gauw in balans is. Alleen maar fijn dat je onder controle staat.

Fijn dat je een positieve ovulatietest hebt!! :-) maak het maar gezellig vanavond met je mannetje

@hier; gezellig op het wachtbankje.. heb nog steeds erg last van mijn borsten. Ze doen zeer en zijn gespannen. Ik heb dit al een keer eerder gehad en toen hield het een paar dagen aan. Dus ik denk dat dit echt een hormonen ding is. Het is in ieder geval nog veel te vroeg om dit als kenmerk te zien. Woe. avond was mijn eisprong...

Maar uiteraard hoop ik zo dat het deze maand gelukt is. Ik slik ook braaf mijn tarwekiemolie en ik hoop dat het ook een beetje helpt.
ik heb net trouwens nog operatie live gezien. Ik merk wel dat ik veel emotioneler wordt bij het zien van het geboren worden van een baby. Ik verlang echt naar het moment dat ik zelf zo'n klein hummeltje op mijn buik krijg.

Jullie al nadacht waar je zou willen bevallen en hoe?
Hier na wat druppels,bloed vrijdag op zaterdag nacht vandaag niks. Begrijp er niets van...we wachten rustig af.
Heb/durf je er al een testje tegenaan te gooien? Wel spannend zo! Duim nog even door!!
@elsy: spannend hoor! wanneer wil je een test doen?

@summer: gespannen en pijnlijke borsten heb ik ook regelmatig rond de ovulatie... ik wil bevallen in het ziekenhuis, heb tijdens mijn coschap gezien wat er allemaal mis kan gaan en ik beval toch liev met de artsen vlakbij, gewoon voor de zekerheid.

@chocoladeletter: dat zou heel bijzonder zijn, twee keer op dezelfde dag positief testen! bij vrienden van ons is dat ook gebeurd

Hier nog op het bankje maar ik verwacht er niets van, behalve in het weekend is er afgelopen maand niets gebeurd...

Ik heb een flinke verkoudheid te pakken dus lekker rustig aan. We zijn bij mijn ouders voor hun trouwdag, gisterenavond gegourmet en spelletjes gedaan, heel gezellig
Nee ik heb nog een theorie, als m'n eisprong pas later was, waar het vaak wel op lijkt in mijn cyclus. Zou het vrijdag m'n innesteling kunnen zijn geweest. Dan zou ik nu nog niet positief testen. Kortom ik wacht nog even af
Ovutest nog wel negatief maar lijntje veel duidelijker dan gisteren! Zal mn ei dinsdag wel springen. Nieuwe ddo wordt dan: 19 nov.
Hallo meiden,

Nu ongeveer een week bezig met de tarwekiemolie, ben erg benieuwd of dit het gewenste resultaat gaat opleveren ;)!

een ding is zeker mocht ik mijn ei hebben gehad (waar ik dus soms wel eens over twijfel) hebben we ook geklust dus daar kan het niet aan liggen.. Nu vol spanning afwachten nog zo'n 11 dagen.. en nog geen testen in huis gehaald hihi!!

Komende week wordt ook erg druk dus afleiding genoeg!

Er zijn wel wat dingen die we deze maand anders hebben gedaan, na elke keer ben ik bewust een half uur blijven liggen en die tarwekiemolie en zo nog wat kleine dingen dus wie weet..

@ summer -- hihi gespannen borsten had ik nooit last van tot we besloten er voor te gaan en ineens voelde ik voor elke menstruatie gespannen borsten.. uiteraard ga ik deze maand voor je duimen is 5 nov je NOD? als je woensdag je ei hebt gehad is dat dan niet erg kort ivm innesteling?

@ elsy -- Klinkt toch nog behoorlijk spannend.. ben erg benieuwd hoe het gaat aflopen!!

@ chocoladeletter -- Ghihi, dat word dan dus weer tijd om eens lekker onder de lakens aan de slag te gaan ;) Have funnn meid!! hahaha..

Er moet deze maand toch wel weer iemand zwanger worden of niet dan ;)! ben benieuwd dames..
lovee
@marlou; nee m'n mbd moet 14 november worden. Ik had een hele rare maand deze maand.. Ik had ineens heel kort bloedverlies, toen alle kenmerken van een naderende eisprong, positieve ovu test en woe ook mijn ovu pijn gevoeld dus ik tel vanaf woensdag 14 dagen.

Ik heb nu sinds het vruchtbare slijm tarwekiem gebruikt. Ik blijf ook altijd even liggen maar niet zo lang. Het schijnt eigenlijk geen nut te hebben maar ja wie weet )
Net een :-) op de clearblue!
Er is weer veel geschreven zie. Geen zwangeren afgelopen week, jammer!

@elsy Hoe gaat het nu bij jou? Ik hoop voor je dat het de innesteling was. Jouw gevoel of het überhauot nog wel gaat lukken herkken ik heel erg. Ben van de week erg verdrietig geweest daarom. Daarnaast had manlief geen zin in sex tijdens mijn eisprong en waren er wat spanningen thuis. Dus het waren een paar heftige dagen hier. Gelukkig is alles weer goed hoor maar heb het gevoel dat ik mijn kans heb gemist. Dinsdag of woensdag was mijn eisprong en zaterdagnacht laatstevx sex...en ii baal ook enorm dat we nu al 6 maanden bezig zijn zonder succes :(

@chocoladeletter Dus jii mag deze week nog. Veel plezier samen haha
Joepie chocoladeletter!! nu maar hopen op een vruchtbare periode die goed benut wordt ;)

Fijn he zo'n smilie?! Ik werd er zelf wel blij van afgelopen week

@suikerklontje; ik herken je gevoel. Zo'n maanden hebben wij ook gehad, dat net rond de eisprong we er geen gebruik van gemaakt hebben. Er was echt elke keer iets of hij was niet thuis.

Ben je al 6 maanden bezig waarin je wel goede kansen gehad hebt? (ovu. opgespoord en gevreeën in die periode?)

@elsy; het zou zomaar kunnen! ons lichaam is soms totaal niet voorspelbaar. Ik ga voor je duimen.

Mijn MBD wil ik graag veranderen naar 14 november.
@summer Niet allemaal. De eerste 3 rondes niet omdat ik toen nog geen idee had van mijn cyclus. Maar mijn cyclus duurt altijd zo lang...waar anderen 2 kansen hebben, heb ik maar 1 kans. Gemiddeld 45 dagen is mijn cyclus.

Mijn DDO moet ook naar de 14e. Konden we dat niet ook zelf doen?
@suikerklontje: geen idee? Heb het wachtwoord volgens mij nergens zien staan.

Ik heb een beetje hetzelfde als jou. Ik heb nu pas de eerste keer mijn ovulatie gevonden.. Weet ook niet of het die andere maanden zo was. Nu is het ook maar even afwachten hoe lang deze cyclus is en hoe lang de volgende wordt. Nu had ik m'n eisprong op dag 22.. Als ik dat bloedverlies van 1 a 2 dagen niet mee tel.

Ben je nu al deze maanden met die lange cyclus?
Hoer weer / nog steeds geen bloed verlies. Ik zit eigenlijk vrij rustig dus hoop nog wat dagen geduld op te kunnen brengen.
Wachtwoord staat onderaan de tabel in wit gedrukt!
Elsy, ik vind het eerlijk gezegd wel hoopvol klinken...

Ik duim voor je.meid!
@chocoladeletter: aah! Dan zal ik zo eens via m. Laptop kijken. Via je telefoon zie je het namelijk niet.. Thnx!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven