TTC Herfst 2013

20-10-2013 15:16 1156 berichten
Alle reacties Link kopieren
Jaaaa, hier ons eigen (en laten we hopen: zeer vruchtbare) kletstopic!

NaamLeeftijdDDOKindjeStartBijzonderh.Jemida342eJuni 2013 Chocolade-

letter34 4eAugustus 2013 Elsy251eJuni 2013 Liesje34 1eApril 2013UD 29 juni 2014, 3 januari 3e echo Tijgerprintje27 ? 1eJanuari 2013 Groenegeiten-

sok28 1eAugustus 2013Suikerklontje241eMei 2013 UD is 19 juli. Begin jan alweer 3e echo en tevens nekplooimeting ivm diabetesForestfruit32 1eJuni 2012UD eind dec, goede echo 10 weken gehadMar-lou23 1eMei 2013Cupcakegirl343eJuli 20138 november echo Lady261eAugustus 2013UD 17 juli 2014Brianne281eJuni 2013UD 1 mei 2014, jongenMousi29februari1eOktober 2013Zwanger worden dmv inseminatie donorzaad

In onze tabel is Kroos altijd van harte welkom.

Herfst_2013
@ chocolade letter ik vind het ergens ook wel hoopvol klinken maar i, was vrijdag zo teleurgesteld en verdrietig dat ik bijna geen hoop durf te hebben. Nu een wat gevoelig zwaar gevoel onder in m'n buik.
@summer -- aaaah vandaar, ik dacht al! ;) Nou dan zitten we deze maand op de DDO dag :P met suikerklontje er bij!!

@suikerklontje -- wat ontzettend vervelend dat je je zo rot hebt gevoeld maar kan je emoties onwijs goed begrijpen.. Ik heb ook gehad dat het voor spanningen zorgde in huis maar dat is zo niet handig, en niet bevorderlijk! :(

@ elsy -- erg benieuwd!

Hier begint een kei drukke week!! zondag zou ik mogen testen met de vroege test maar zoals ik al had gezegd komen er hier geen testen in huis tot ik daadwerkelijk na mijn DDO zit..
lovee
He Elsy, wat lastig als het zo onzeker loopt. Hoop dat je snel duidelijkheid hebt.

Chocoladeletter toch handig die ovu testen. Zelf ga ik ze niet niet gebruiken want ik kan het gelukkig aardig voelen.

Gisteren wat krampen in mijn onderbuik en tegen de avond ook meer slijm, zelfsdraderig. Denk dus ovu en heb vriendlief mee naar bed gesleurd hahavoor de zekerheid vanavond nog maar eens

Marlou bij mij komen er ook geen testen hoor. Wacht echt tot na ddo! Anders maak ik mezelf helemaal gek
Hoe is het nu Elsy? Ik las net in het andere topic dat je zaterdagmiddag negatief hebt getest? Maar als je idd een late eisprong hebt gehad dan was het misschien wel innestelingsbloed en testte je gewoon te vroeg! Hoop echt dat je positief gaat testen later in de week!!
Knap hoor dat jullie kunnen wachten met testen!

Ben zo misselijk dames. Niet leuk!
Dat is mijn grootste angst voor als ik straks zwanger ben. Ik heb ook een fobie voor overgeven namelijk. Kan het echt niet zien of horen van een ander, dan ga ik zo mee. Ik vind overgeven echt zoiets verschrikkelijks! Heb je al iets gevonden wat helpt cupcake? Bah sterkte ermee. Hoe ver ben je nu? Bij mijn 1e hield het exact na 12 weken op.
Ben morgen 7 weken. Heb vd dokter wel pilletjes gekregen omdat hij weet dat ik een overgeeffobie heb. Bleeh moet ook nog zo werken maar eerst de kinderen naar school krijgen.
He bah. Lijkt me niet leuk om steeds zo misselijk te zijn. Het is natuurlijk bij iedereen anders, maar omdat ik alles zo voel ben ik bang dat ik ook veel misselijk ben als ik zwanger ben.

Maar het is voor een goed doel moet je maar denken
Zo dames, hier ben ik weer! Enorm druk gehad de afgelopen dagen. Maar ik heb nu alles weer gelezen. Jammer dat er nog geen positieve testen geweest zijn. Ik blijf duimen voor jullie.

Hier is het nieuws van onze zwangerschap eindelijk goed tot ons doorgedrongen. We waren echt eerst helemaal in de war. Al met al dik tien maanden bezig, zoveel negatieve testen en dan in eens, zwanger! We zijn dol gelukkig nu.

Ondanks dat ik nog maar 6 weken ben, hebben we gisteren onze familie op de hoogte gebracht. Ik ben gestopt met roken en heb al een paar keer ergens een wijntje af moeten slaan. Ik merk dat mensen me aan kijken met grote vragende ogen. Ik woon in een dorpje, en zulke nieuwtjes zijn zo rond hier. Vandaar dat we onze ouders en broers en zussen al het goede nieuws verteld hebben. Hun reactie was super leuk!! Ook wel weer leuk om het te kunnen delen.

Verdere voel ik me aardig goed. Af en toe klein beetje misselijk, maar ik mag niet klagen.
Leuk dat je het verteld hebt tijgerprintje! Ik verheug me daar ook al heel erg op. Lijkt mij trouwens ook onwerkelijk, 10 maanden en dan toch ineens positief. Geeft ons moed!

Ik zit weer op t wachtbankje, ga geloof ik hier alleen nog maar schrijven en niet meer op het wachtbankje topic. Steeds allemaal nieuwe namen, hou het liever bij dit groepje.

Druk weekend achter de rug, verjaardag gevierd, toch 1 wijntje gedronken, wel heel lang mee gedaan. Heb mooi geen vragen gehad daardoor! Had echt geen zin om te drinken maar ook niet in smoezen verzinnen. Nu had niemand in de gaten dat ik er maar eentje dronk.

Verder natuurlijk veel te doen in het nieuwe huis, vandaag gaan ze beginnen met toilet en badkamer montage. En iemand komt om de wanden te spuiten op de 1e en 2e verdieping. Als die dan klaar zijn kunnen we daar alvast laminaat gaan leggen en de slaapkamers inrichten. Ben heel benieuwd hoe het straks is als alles klaar is. We willen het weekend van 23 november zo'n beetje verhuizen en 1 december echt helemaal over zijn zodat we dit huis kunnen overdragen. Ik heb dus genoeg afleiding deze wachtperiode.

We zitten allemaal heel dicht bij elkaar met onze NOD dit keer. Leuk! Ik verwacht toch wel een paar cheerleaders hoor.

Liesje, als het goed is komen jullie vandaag terug van vakantie... Paraplu in de koffer hoop ik? Zal wel even omschakelen zijn! Hopelijk voel je je goed nog en heb je geen last van misselijkheid gehad tijdens je vakantie.
Jemida, leuk zeg al die plannen in huis! Bij ons komt volgende week de nieuwe eettafel. Die we nu hebben is te klein voor 5 en al helemaal voor 6!

Had net een overduidelijk pos. Dipstick! We hebben gisteren gevreeen, vanavond weer denk ik. Slik ook de tarwekiemolie dus aan de inzet ligt het niet!

Zo op de fiets door de zeikregen om de kids op te halen. Gelukkig zijn ze wel wat gewend, maar echt lekker is het niet!
Hier lijkt nu toch een menstruatie doorgebroken te zijn helaas. Mijn DDO mag naar 6 december (leuk sinterklaas cadeautje volgende ronde ? :P ) hoeveel rondes zouden er nog komen?
Jammer Elsy, maar een sinterklaaskado zou ook wel leuk zijn.

Hoeveel rondes nog... dat vraag ik mij ook wel eens af als ik weer ongesteld ben geworden. Maar de laatste tijd bedenk ik ook steeds hoe en wanneer ik het ga vertellen als ik zwanger ben. Als het deze ronde lukt, kan ik het mooi met de kerstaan iedereen vertellen
Balen Elsy.

Ik hoop stiekem dat het deze ronde raak is: dan ben ik uitgerekend in de zomervakantie, lijkt me wel praktisvh. Maar we zullen zien, fingers crossed!
@ Groenegeitensok ja dat had ik ook bedacht maar dat gaat hier niet meer op ;) dan maar na in het nieuwe jaar vertellen :P

@ Chocoladeletter ja ik begrijp je hoop, fingers crossed ik hoop voor je dat je gelijk hebt!

De teleurstelling is gelukkig wel weer gezakt en tenslotte pas 5 maanden bezig zo lang naturlijk helemaal niet als je bedenkt dat je per cyclus zo'n 15 a 20% kan hebt.
Hallo lieve meiden, daar ben ik weer!! Er is teveel geschreven om op iedereen te reageren dus ik ga het vanaf nu weer goed bijhouden.

@Elsy: He, wat balen meid! Ik had zo'n goede hoop bij jou! Knap dat je er zo positief in staat. Het is misschien nog "maar" vijf maanden maar als je iets zo graag wilt dan is het toch telkens een flinke teleurstelling als het niet gelukt is Ik ga voor jullie duimen dat jullie op 6 december een mooi sinterklaascadeau krijgen in de vorm van een positieve test!!

Hier gaat het goed, vandaag inderdaad teruggekomen van vakantie. Het was heerlijk! Ik heb de wijntjes totaal niet gemist Bij thuiskomst meteen een test gedaan en die gaf aan dat ik nu ruim vijf weken zwanger ben. Dat klopt, dus ik ben weer gerustgesteld! Meteen de verloskundige gebeld, ik kan op 18 november al terecht voor een echo. Ik ben heel erg benieuwd!!
@elsy Shiiit....ik was erg hoopvol, het klonk zo mooi. Dikke voor jou.

@Lies Welkom back, fijn dat je een fijne vakantie hebt gehad en de Wijntjes niet hebt gemist haha. Woow nog 2weken voordat je naar de VK mag, aftellen. Hoe voel je je?

@cupcake Wat lastig, zwanger en een overgeeffobie. Die 2 gaan niet samen. Hopelijk werken de pilletjes

Zucht...besef me nu dat ik mijn man heb met de lootjes voor de Sint. Hoe gaaf als ik in zijn gedicht het leuke nieuws kan vertellen. Zo hebben we 2 jaar geleden ook ons huwelijk aangekondigd. Maar ik besef me ook dat die kans erg klein is...zucht.

Ondanks de klaagmodus kan ik het krijgen van een kindje vaak loslaten en dat geeft rust. Ben ook erg druk met MN studie en het huis dat over 2.5 week wordt opgeleverd

Nog even off-topic

@jemida wat hebben jullie betaald voor het spuiten van de muren? En hoeveel is er dan gespoten?
Wij betalen ¤1250,- voor de hele woning. Dat is in totaal 290m2

Dat is heel veel meters, komt omdat de plafonds op de 2e verdieping 3.15m hoog zijn.

Waar hebben jullie een huis gekocht? Of wordt je dan te herkenbaar?
@Suikerklontje: Oh, dat zou super zijn!! Ik hoop het zo voor je, ik ga voor je duimen. Fijn dat je het wel goed los kunt laten, dat geeft inderdaad veel meer rust. Ik hoop voor je dat je het idee snel weer kunt omarmen!

@Jemida: Hoe is het bij jullie? Drukke tijd nu voor jullie! Het leidt de gedachten in elk geval behoorlijk af, dat is wel fijn. Nog fijner is het natuurlijk als dadelijk de rust weer is teruggekeerd en jullie van jullie nieuwe woning kunnen gaan genieten!

Ik heb echt heel weinig kwaaltjes: alleen pijnlijke borsten en last van vermoeidheid. Verder niets. Het is dan ook nog steeds erg onwerkelijk allemaal...vandaar dat ik die test vandaag gewoon even nodig had. Ben nu weer wat meer gerustgesteld!
@liesje: fijne vakantie gehad? Leuk dat je er weer bent :-)

@hier: mbd moet ik nog veranderen naar 14 nov. Hier is de pijn in m'n borsten gelukkig afgenomen. Heb nu ook wat steken in m'n buik wat niet op mijn prikkelbare darmen lijken. Wellicht toch gewoon een darm ding want 5 dagen na ovulatie is echt te vroeg om innesteling te voelen.

Daarbij wil ik het wel graag dus ik kan m'n lichaam waarschijnlijk voor de gek houden..
@Summer: Dank je wel! De vakantie was heerlijk maar ik ben ook heel blij dat ik weer terug ben Ik heb je MBD aangepast. Jeetje, wat spannend allemaal! Ik hoop voor je dat het toch op innesteling wijst, wie weet...! Ik duim voor je... Zit je nog een beetje comfortabel? Of duurt het wachten je te lang? Succes met wachten nog...zo vervelend!
@liesje: oh thnx!!

Hoe voel je je verder nu?

Nou die 2 weken kunnen hier maar niet snel genoeg voorbij zijn. Ben zoooo benieuwd of het gelukt is. We hebben een echte kans gehad en die ook benut. Maar goed wie weet is het nog niet gelukt en gaan we naar de volgende ronde.

Ik hoop van wel. Die klachten die ik nu heb kunnen volgens mij nog echt niet te maken hebben met een innesteling.. Helaas
@Jemida, Zo dat is echt spotgoedkoop zeg!! Heb je zo een site van dit bedrijf? Wil er toch wel meer van weten hihi.

Wij wonen in het oosten des lands zeg maar...rondom Apeldoorn, Deventer, Zutphen, Zwolle.

@Lies Hahahaha wat kunnen we onszelf toch voor de gek houden he. Ja je bent toch echt zwanger! Denk dat het ook pas 'echt' gaat voelen als je de echo hebt gehad en het hartje hebt gehoord
@Summer: Snap dat je de tijd vooruit kijkt, dat wachten duurt ook zo lang! Zo spannend! Het is ook zo lastig, je hebt er zo weinig controle op. Je hebt er alles aan gedaan wat je kunt doen, nu kun je alleen maar hopen dat het gelukt is...

@Suikerklontje: Haha, ook na een positieve test blijf je jezelf voor de gek houden inderdaad Soms hoop ik gewoon dat ik wat meer kwaaltjes heb, zodat ik het meer ga beseffen dat het echt zo is. Ach ja, nog maar twee weken wachten en ik heb wat meer duidelijkheid! Voor jou nog een weekje wachten, spannend hoor... Ik hoop zo dat je snel kunt aansluiten bij een "Uitgerekend in"-topic!
Suikerklontje, ik woon in 1 van de plaatsen die jij noemt! Haha hoe toevallig! Ik wil je zijn nummer wel geven maar dan liever via e-mail ofzo.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven