NaNoWriMo (2013)

28-10-2013 15:24 85 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een roman schrijven van minimaal 50.000 woorden in de maand november. Ik doe het voor de zevende keer.

Wie doet er dit jaar ook mee aan NaNoWriMo?
Vraag trouwens maar raak, hoor, Miss_Marvellous.
Dank je voor de info! Als ik nog meer vragen heb, kom ik ze zeker hier stellen
quote:Moondancer schreef op 28 oktober 2013 @ 15:33:

Ja ik wil ook meedoen dit jaar, maar begin ook met een nieuwe baan en rond een opleiding af. Dus ik twijfel of een beetje.Twijfel overboord gezet en me aangemeld. Ik kan best een maandje met minder slaap
Erg leuk dat je ons er op geattendeerd hebt, L! Ik heb op mijn beurt ook weer iemand erop geattendeerd. Nou krijgt de saaie novembermaand ineens een edge!
quote:Moondancer schreef op 28 oktober 2013 @ 18:08:

[...]

Twijfel overboord gezet en me aangemeld. Ik kan best een maandje met minder slaap
quote:scarry schreef op 28 oktober 2013 @ 18:26:

Erg leuk dat je ons er op geattendeerd hebt, L! Ik heb op mijn beurt ook weer iemand erop geattendeerd. Nou krijgt de saaie novembermaand ineens een edge!

Voor de nieuwe rekruten:

quote:Moondancer schreef op 28 oktober 2013 @ 15:33:

Ja ik wil ook meedoen dit jaar, maar begin ook met een nieuwe baan en rond een opleiding af. Dus ik twijfel of een beetje.Heb jij in het Voorsteldraadje op het regio-NaNo-forum geschreven? Iemand schreef daar iets soortgelijks.
Klopt Liadan, that's me. Gelukkig probeer ik niet annoniem te zijn hier :-)
Ik ben inmiddels ook te herkennen daar, want ik heb op je gereageerd.
quote:Miss_Marvellous schreef op 28 oktober 2013 @ 17:22:

Hoeveel pagina's zijn 50.000 woorden?Je kunt trouwens ook uitgaan van 1667 woorden per dag. Dan zit je op 30 november net over de 50.000. Afhankelijk van hoe snel je schrijft zou je dit wel binnen een uurtje of anderhalf uur op 'papier' kunnen hebben.
1 november!

Zijn degenen die besloten hebben mee te doen allemaal al begonnen?
Nou, ook dit jaar ga ik weer een poging doen

Bezig met informatie vergaren over mijn onderwerpen, hopelijk morgen het eerste stuk online.
Ik doe ook weer mee! Dit is inmiddels mijn vierde keer, ik heb hiervoor twee keer gewonnen en een keer voor spek en bonen meegedaan, omdat ik wel heel graag mee wilde doen, maar er eigenlijk absoluut geen tijd voor had, door voltijd stage en tentamenweek die in november viel. Toen heb ik mijn eigen doel op 20 000 woorden gezet, wat ik gehaald heb.

Ik zit tot nu toe op 484 woorden, allemaal tussen 0:00 en 0:30 geschreven Moet nu van mezelf eerst even mijn huiswerk af maken, anders ken ik het wel, dan komt er niks van!

Ik vind het trouwens heel leuk als jullie me toe willen voegen als writingbuddy! Femmelotje

Happy Wrimo, everyone!
femmelotje wijzigde dit bericht op 01-11-2013 21:17
Reden: Er ontbrak een letter in de link :)
% gewijzigd
In liefde en NaNoWriMo is alles geoorloofd
quote:fiool schreef op 01 november 2013 @ 19:36:

Nou, ook dit jaar ga ik weer een poging doen

Bezig met informatie vergaren over mijn onderwerpen, hopelijk morgen het eerste stuk online.Leuk dat je meedoet. Hoeveel keer heb je meegedaan en heb je het gehaald?
quote:femmelotje schreef op 01 november 2013 @ 19:44:

Ik zit tot nu toe op 484 woorden, allemaal tussen 0:00 en 0:30 geschreven Moet nu van mezelf eerst even mijn huiswerk af maken, anders ken ik het wel, dan komt er niks van!

Ik vind het trouwens heel leuk als jullie me toe willen voegen als writingbuddy! Femmelotje

Happy Wrimo, everyone!

Ik ben ook om 00.00 begonnen. Toen ik stopte had ik ongeveer 1100 woorden. Vanmiddag ben ik verder gegaan.

Jouw link doet het niet bij mij. En de zoekfunctie op de site ook niet, dus ik voeg je later toe als writing buddy.
quote:Liadan schreef op 01 november 2013 @ 20:36:

[...]

Leuk dat je meedoet. Hoeveel keer heb je meegedaan en heb je het gehaald?

Dit wordt de 2e keer. Vorige keer kansloos gefaald

De 50.000 grens ga ik zeker niet halen (mijn excuus dit jaar: mijn jonge baby), maar ik heb een ander doel voor mezelf gesteld: elke dag een stuk voor mijn blog. Dat is net iets realistischer. En dan nog geef ik geen garanties
De link bleek inderdaad niet te kloppen :( Nu als het goed is wel!

Fiool: Nog gefeliciteerd met je baby!

En iedere dag bloggen is ook een prestatie hoor! Veel succes!
Het is al moeilijk genoeg zonder baby. Mooie uitdaging!
De hele dag al stil hier! Is dat goed of slecht nieuws?

Ik word lichtelijk gestoord van mijn vrienden, bijna allemaal doen ook mee aan NaNoWriMo en veruit de meeste zitten al over de 5000 heen...Kom ik dan met mijn 2429. Ik vind mijn verhaal wel erg leuk, maar ik zit nog met één personage (van de uiteindelijk zes) en ben nog niet toe aan de ontmoeting met de eerstvolgende. Een persoon hebben is lastig
Hoewel het begin - niet voor het eerst overigens - een beetje moeizaam ging, lig ik wel op schema. Gisteren had ik weinig tijd, dus ben ik niet op dit topic geweest. Vandaag moet ik mijn dagelijkse portie nog schrijven.
Ik heb je toegevoegd als writing buddy, femmelotje.

Over die mensen die verder zijn dan jij, ik zag gisteren iemand op het NaNo-regio-forum die al ruim over de 50.000 zat. Dat lukt mij nooit of te nimmer.
Ik zag het! Ik heb jou ook toegevoegd!

YAAAAAAAAAY ik zit over de 5000! Loop nog steeds keurig op schema.

Ja, ik vind het echt eng dat mensen dat in een keer voor elkaar krijgen. Dat lukt mij ook niet! Een vriendin van mij zit nu op 22 034, daar kan ik al niet bij met m'n hoofd...

Morgenmiddag stage, daarvoor of daarna hoop ik er nog even wat woorden uit te knallen
Ik heb een achterstand want kan pas morgen echt beginnen. Maar dan heb ik ook 3 dagen volop tijd! Heb dan als target 4500 woorden per dag. Ik ga me nu even verdiepen in de site en kijken of ik jullie kan vinden.
Mijn eerste stuk staat online Met de rest hier gaat het ook wel goed, geloof ik. Ik ga snel verder aan het volgende stuk nu de baby ligt te slapen
quote:scarry schreef op 04 november 2013 @ 08:37:

Ik heb een achterstand want kan pas morgen echt beginnen. Maar dan heb ik ook 3 dagen volop tijd! Heb dan als target 4500 woorden per dag. Ik ga me nu even verdiepen in de site en kijken of ik jullie kan vinden.

Succes met het inlopen van je achterstand, scarry. Je bent vast binnen no-time weer helemaal bij.

Ik heb bij NaNo wel een andere nick dan hier, maar via het Voorsteldraadje op het regioforum zou je me wel kunnen vinden. Of ik jou, als je daar een bericht schrijft.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven