Lekkere sladressing

06-06-2008 20:13 34 berichten
Alle reacties Link kopieren
Titel zegt het al...

Wie o wie heeft een recept van een lekkere, makkelijke sladressing?

Alvast bedankt
kruidenazijn van de appie?
Ik heb hem net bestelt, ik ben benieuwd.
Floep, dat was precies wat ik zocht, berelekker, bedankt voor de tip!
graag gedaan!
Ben ik weer

Dolfjes yogurtdressing is lekker, heerlijk zelfs maar ik wil ook wat andere producten in de yogurt gebruiken alleen ben ik bang dat ik iets erin doe wat nergens op slaat.

Dus andere yogurtdressings gevraagd.

We hebben nog nooit zoveel sla gegeten de afgelopen jaren. Lekker hoor al die verschillende dressings.
Ik koop vaak zo'n kant-en-klaar zakje honing-appel dressing. Heel lekker fris.
quote:bosaapje schreef op 02 juli 2010 @ 21:49:

Ben ik weer

Dolfjes yogurtdressing is lekker, heerlijk zelfs maar ik wil ook wat andere producten in de yogurt gebruiken alleen ben ik bang dat ik iets erin doe wat nergens op slaat.

Dus andere yogurtdressings gevraagd.

scheutje witte wijnazijn, halve lepel honing, lepel mosterd, 2 lepels yoghurt, evt 1 lepel mayo, peper uit de molen, snuf zout.lepel honing, evenveel mosterd, geraspte citroenschil (alleen geel) yoghurt, evt. beetje mayo, dille (lekker bij vis!)half uitgeknepen limoentje, beetje thaise chilisaus, yoghurtcitroensap,beetje mosterd, heel fijngehakte augurk, heel fijngesneden bosuitje, beetje dragon, yoghurt, snuf zout (ook heerlijk bij vis)Oh en ten slotte klinkt heel gek maar yoghurt, de helft hiervan mayo, en dezelfde hoeveelheid tomatenketchup, flinke scheut worshestershire saus en 1 teen geraspte knoflook. Heerlijk bij bijvoorbeeld een witlofsalade met appel, proberen en je bent verkocht!
Ik eet eigenlijk nooit sla met dressings. Houd niet zo van (maaltijd)salades, alleen sla als bijgerecht.

Heel simpel, olie, citroensap en zout.

En af en toe een beetje granaatappelsap.
leedies. Ik ga voor die laatste van Sartan vandaag.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven