The Never Ending Question Deel 87
zondag 13 januari 2013 om 19:33
vrijdag 1 november 2013 om 17:21
zondag 3 november 2013 om 17:34
Twist!!
Er zijn aardig wat boeken die ik goed vind, maar een lievelingsboek.. Dan ga ik toch terug naar mijn kindertijd en dan kies ik voorrrr.... shit. Nou, mag het ook een reeks/schrijver zijn? Dan zeg ik.. alles van Guus Kuijer en alles van Roald Dahl.
Wat vind jij vies ruiken, maar lekker om te eten?
Er zijn aardig wat boeken die ik goed vind, maar een lievelingsboek.. Dan ga ik toch terug naar mijn kindertijd en dan kies ik voorrrr.... shit. Nou, mag het ook een reeks/schrijver zijn? Dan zeg ik.. alles van Guus Kuijer en alles van Roald Dahl.
Wat vind jij vies ruiken, maar lekker om te eten?
woensdag 6 november 2013 om 01:01
Ja.... Een paar belachelijke schoenen! Ze zaten heerlijk, maar zagen er niét uit! Zag ik er ook nog een ander meisje mee lopen waarmee ik absoluut niet geassocieerd wilde worden... Dus toen heb ik ze aan een inzamelingspunt voor een goed doel geschonken. Wij hadden thuis echt weinig geld, dus ik had er en dubbele knoop van in mijn maag. Sindsdien is wel/niet kopen n drama.
Ben jij al eens op radio/tv geweest? (Ik inmiddels... 5x in de afgelopen 2jr! But where....? )
Ben jij al eens op radio/tv geweest? (Ik inmiddels... 5x in de afgelopen 2jr! But where....? )
woensdag 6 november 2013 om 10:46
Ik rij assertief en zit wel eens te vloeken achter het stuur (met het raam dicht) maar volgens mij rijd ik niet agressief. Ik probeer me altijd aan de snelheid te houden dus de bonnen die ik heb gekregen waren voor een geringe overschrijding of voor een plek waar het voor mij niet duidelijk was wat de snelheidslimiet is. Ik wil wel eens een stukje afsnijden door een inrijdverbod te negeren (maar dan kijk ik heel goed en rijd stapvoets) en ook met parkeren heb ik hem wel eens op de stoep gezet.
Ik laat de vraag een keer staan (doe ik anders nooit).
Ik laat de vraag een keer staan (doe ik anders nooit).