Seksklets 50!
zaterdag 2 november 2013 om 16:16
Zo heeft een ieder een mening, bruine kroeg sloeg vooral op hoe de mensen aan de bar "hingen", veel dronken en het interieur.
Wij komen niet om te "neuken" en ogen dicht te houden! Gaat om totaal plaatje en na vele jaren in NB gewoond te hebben vinden wij het een typische Brabantse kroeg.
Wij komen niet om te "neuken" en ogen dicht te houden! Gaat om totaal plaatje en na vele jaren in NB gewoond te hebben vinden wij het een typische Brabantse kroeg.
Delen doe je samen
zaterdag 2 november 2013 om 17:34
Ik zou bijna willen zeggen dat het vooroordeel over Brabantse kroegen vet bevestigd wordt.
Het is natuurlijk niet waar. Het kan best zijn dat de sfeer jou doet denken aan een kroeg maar het is en blijft natuurlijk een pc. De sfeer is erotisch en los, de bar is laagdrempelig en als je je erg bewust bent van het feit dat de mensen daar hangen en te veel drinken zit je waarschijnlijk zelf te lang aan de bar. Ik heb van alle clubs waar ik geweest ben het makkelijkst contact gelegd in mystique en ik heb echt genoten van de losse sfeer en de laagdrempeligheid.
Het een kroeg noemen doet eea een beetje tekort mijns inziens. Maar het is net wat je zegt, ieder zijn mening.
Het is natuurlijk niet waar. Het kan best zijn dat de sfeer jou doet denken aan een kroeg maar het is en blijft natuurlijk een pc. De sfeer is erotisch en los, de bar is laagdrempelig en als je je erg bewust bent van het feit dat de mensen daar hangen en te veel drinken zit je waarschijnlijk zelf te lang aan de bar. Ik heb van alle clubs waar ik geweest ben het makkelijkst contact gelegd in mystique en ik heb echt genoten van de losse sfeer en de laagdrempeligheid.
Het een kroeg noemen doet eea een beetje tekort mijns inziens. Maar het is net wat je zegt, ieder zijn mening.
zaterdag 2 november 2013 om 17:45
Ik heb je gemaild, Roos!
Wij vonden die bruinekroegsfeer juist heel prettig. Het is idd heel laagdrempelig, heel fijn om hier je eerste swingersavonturen te beleven. Voor herhaling vatbaar!
Wij vonden het juist wel fijn dat er niet alleen mooie mensen rondliepen. Het is toch geen modellenparade? Dat er mensen in spijkerbroek rondliepen, geen probleem mee. Je bent zoals je bent, net waar je je het prettigst in voelt, toch?
Wij vonden die bruinekroegsfeer juist heel prettig. Het is idd heel laagdrempelig, heel fijn om hier je eerste swingersavonturen te beleven. Voor herhaling vatbaar!
Wij vonden het juist wel fijn dat er niet alleen mooie mensen rondliepen. Het is toch geen modellenparade? Dat er mensen in spijkerbroek rondliepen, geen probleem mee. Je bent zoals je bent, net waar je je het prettigst in voelt, toch?
anoniem_182816 wijzigde dit bericht op 02-11-2013 17:52
Reden: Aanvulling
Reden: Aanvulling
% gewijzigd
zaterdag 2 november 2013 om 18:17
Zeker dat is het grote voordeel geen modellenparade! De nadruk ligt teveel op een woord, wat is er mis aan een bruine kroeg? Mistique heeft weer andere kwaliteiten dan Fun Fata Etc
Inderdaad voor eerste avond het je enkel baat bij laagdrempeligheid, fijn dat eerste ervaring prettig was.
Ook kwamen we er regelmatig veel Belgen tegen, weet niet of dat nog zo is.
Inderdaad voor eerste avond het je enkel baat bij laagdrempeligheid, fijn dat eerste ervaring prettig was.
Ook kwamen we er regelmatig veel Belgen tegen, weet niet of dat nog zo is.
Delen doe je samen
zaterdag 2 november 2013 om 18:36
Mensen in spijkerbroek vind ik dan weer niet zo gezellig. Ik heb ze wel zien eten in hun "normale" kleding en me daarover verbaasd. Gelukkig was op een bepaald moment iedereen omgekleed en zag eea er al wat leuker uit. En dan is ook het moment gekomen waarop je makkelijk contact legt want een compliment is zo gemaakt en als je toch bijna niks aanhebt kan je alvast een beetje eeh voelen enzo
Ow leuk, Barb, ik ga vanavond even lezen, ik moet zo weg. Had je de verwarmde vieb ook ontdekt boven aan de trap?
Ow leuk, Barb, ik ga vanavond even lezen, ik moet zo weg. Had je de verwarmde vieb ook ontdekt boven aan de trap?
zaterdag 2 november 2013 om 22:09
quote:maybibi schreef op 02 november 2013 @ 16:07:
Mystique is alweer paar jaar terug, stond de blonde dame nog achter de bar? Totaal niet vergelijkbaar met de Fun, meer "bruine kroeg" en nooit ervaring daar gehad met "mooi wees mensen" zoals wel in de Fun.
Is daar als iemand dat weet de laatste jaren qua interieur nog wat veranderd?Nance? Jaaah!! Topwijf!
Mystique is alweer paar jaar terug, stond de blonde dame nog achter de bar? Totaal niet vergelijkbaar met de Fun, meer "bruine kroeg" en nooit ervaring daar gehad met "mooi wees mensen" zoals wel in de Fun.
Is daar als iemand dat weet de laatste jaren qua interieur nog wat veranderd?Nance? Jaaah!! Topwijf!
zaterdag 2 november 2013 om 23:44
Het lijkt mij ook wel wat om een keer naar zo'n club toe te gaan. Ik ben alleen bang om allemaal kleine dikke vieze kereltjes daar aan te treffen. Of vrouwen in een sexy pakje die hun 30 jaar geleden al te klein was, if you know what I mean..
Ik weet t, vooroordelen...
Ik weet t, vooroordelen...
... high heels and a bad attitude