Soesterberg leuk centrum om te winkelen??

04-11-2013 09:27 18 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen allemaal, komende zaterdag verblijf ik in Soesterberg. Moet zo'n uurtje of 4/5 zien te overbruggen in de ochtend/middag. Heeft Soesterberg een leuk centrum om wat te winkelen en te lunchen of toch naar Utrecht rijden. Andere leuke tips wat ik zou kunnen doen in die omgeving? Thanx
Utrecht. In Soesterberg zit een Plus. En dat was het wel zo'n beetje.
Nee, Soesterberg is niet 'winkelgeschikt'. Ik zou naar Utrecht gaan.
"As je denk dat je mooi ben dan ben je een embersiel leleike kuthoer"
Soesterberg heeft helemaal niks! Alleen een Plus, een bakker, wat eettentjes en 1 damesmodezaak. Dan kun je beter naar Zeist gaan, ongeveer 7 km verderop. Prima winkelcentrum en ook nog een gezellige markt op zaterdag.
Zeist of Utrecht dus... Zeist wellicht wat makkelijk te bereiken en parkeren met de auto. Heb ook nog even de sauna in SOesterberg overwogen, maar omdat ik vanaf 16 uur een redelijke serieuze bijeenkomst heb, lijkt me dat niet zo slim
Nou ja, niet geschikt.. je komt wel lekker relaxed aan :-)
Zeist, Amersfoort, evt Baarn ( klein centrum maar leuk om te lunchen)

Als het mooi weer is kun je leuk wandelen in de omgeving
Je bent zelf een theepot
Soest is ook leuk.Heeft twee winkelcentrumpjes, Soest-Zuid en Soestdijk.

Baarn heeft ook een gezellig centrum.
Amersfoort kan idd ook.
Dank je dames, straks niet eens genoeg aan mijn 4 uurtjes... wandelen in de omgeving weet ik inderdaad dat dat erg mooi kan zijn. Ga straks nog eens even googlen, nu even niet in de gelegenheid om snel op te zoeken, maar qua afstand, zeist of amersfoort dichstbij gelegen???
Wandelen zou ik even uit het boekje schrappen. Ik zit er nu niet al te ver vandaan en het is hier 'nacht' zo donker is het. Het komt hier aan een stuk door met bakken uit de lucht. Dus tenzij regenpak en zuidwester, is een wandeling voor mij echt het laatste waarvoor ik te porren zou zijn :-)
Is de bijeenkomst toevallig bij Kontact der Kontinenten (of zoiets)? Dan is de bus naar Amersfoort het handigst.
Poep, wie heeft jou gescheten?
Soest -Zuid is het dichtstbij en dan kom je met de auto ook nog langs de Kwantum, mocht je dat leuk vinden en verschillende restaurantjes.
Baarn is ook gezellig en Amersfoort is echt heel leuk om te winkelen.
Ik zou voor Amersfoort gaan, daar kun je erg leuk winkelen.
Louise 1, precies in de prik.... bus dus..thanx. Had gehoopt dat ze in het gebouw een sauna hadden, had ik niet eens de deur uitgehoeven, beetje sporten en de sauna in, maar helaas....

Vindt het complex er wel mooi uitzien, ken je het???
Ik heb daar wel eens gelogeerd. Keurig netjes, redelijk basic. Eten was goed verzorgd, de borrel after ook. Vond alleen sommige vergaderruimtes Spartaans. Volgens mij is er een sauna heel dichtbij, in dezelfde straat.
Hoi meiden,

Ben er uit. De thermen sauna is inderdaad in dezelfde straat als congres centrum. Dan wordt het dus toch sauna.......ben een echte sauna fan en als het dan zo dicht bij de deur is. Dan neem ik wat gapen en geeuwen die avond maar voor lief....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven