Vibrerend ei...
vrijdag 1 november 2013 om 16:09
vrijdag 1 november 2013 om 16:47
Wat een 'grappige' (lees achterlijke) reacties weer.
TO, geen idee of het een goed idee is tijdens het beffen spontaan te gebruiken. Verder wel een leuk speeltje voor af en toe maar, vind ik, meer buiten de deur. Wel een nemen met verschillende snelheden en soorten vibraties.
En trouwens, ' er in 'dauwen'...', zo groot is ie niet, zeker niet als de dame in kwestie nogal nat is.
TO, geen idee of het een goed idee is tijdens het beffen spontaan te gebruiken. Verder wel een leuk speeltje voor af en toe maar, vind ik, meer buiten de deur. Wel een nemen met verschillende snelheden en soorten vibraties.
En trouwens, ' er in 'dauwen'...', zo groot is ie niet, zeker niet als de dame in kwestie nogal nat is.
vrijdag 1 november 2013 om 16:59
Pas maar op, ik zou me waarschijnlijk kapot schrikken als ik dat niet verwacht, je wit geen knietje van haar krijgen denk ik
Let er wel op dat je er eentje koopt met een draadloze afstandsbediening. Stuk leuker want dat is het ook buiten de slaapkamer te gebruiken! Ik vind het gevoel trouwens helemaal niet boeiend, maar het idee dat erachter zit wel. Dat hij controle heeft als we niet samen zijn zeg maar, dat hij dan van een afstand dat kan doen bij mij.
Let er wel op dat je er eentje koopt met een draadloze afstandsbediening. Stuk leuker want dat is het ook buiten de slaapkamer te gebruiken! Ik vind het gevoel trouwens helemaal niet boeiend, maar het idee dat erachter zit wel. Dat hij controle heeft als we niet samen zijn zeg maar, dat hij dan van een afstand dat kan doen bij mij.
maandag 4 november 2013 om 11:14
Ik had het volgende in gedachten : ik koop deze met afstandsbediening en zet het als cadeautje klaar op tafel, terwijl ik nog niet thuis ben, samen met een kaartje en de boodschap dit 'te passen' (in te brengen) voordat ik thuiskom... (kan je hiermee rondlopen ??) De afstandbediening hou ik bij me, om deze dan te gebruiken wanneer we samen zijn...
maandag 4 november 2013 om 17:16