Rare combinaties met eten?!
vrijdag 18 oktober 2013 om 11:58
Hallo iedereen, wat vind jij nou heel erg lekker en andere buitenstaanders verafschuwen het dat jij dat lekker vind? Bijvoorbeeld; chocolade pasta met een plakje kaas?! Of eeeehh.. ja vul het zelf maar in! Gaarne met met recept, ik ben wel zo'n lekkerbek om "gekke" dingen uit te proberen, niks is gek hier en laat elkaar in de waarde!
zaterdag 19 oktober 2013 om 12:53
Ik eet het liefst alles met saté saus of appelmoes. 1 van de twee,maar nooit zonder. Het liefst saté saus bijvoorbeeld hutspot met saté saus,boerenkool met saté saus.. noem maar op. Het wordt alleen niet altijd door manlief geaccepteerd dus vandaar dat ik dan maar appelmoes erbij eet. Ook lekker ..maar t liefst toch.. saté saus!
zaterdag 19 oktober 2013 om 12:56
quote:emma77emma schreef op 19 oktober 2013 @ 12:39:
Is vla met appelmoes dan normaal? Echt nog nooit van gehoord en ik kom niet uit een gehucht.Hier wel ja. Het is bovendien allebei zoet en je eet toch bijvoorbeeld ook vla met stoofpeertjes? Vla met iets hartigs zou ik al vreemder vinden, vla met pindakaas bijvoorbeeld.
Is vla met appelmoes dan normaal? Echt nog nooit van gehoord en ik kom niet uit een gehucht.Hier wel ja. Het is bovendien allebei zoet en je eet toch bijvoorbeeld ook vla met stoofpeertjes? Vla met iets hartigs zou ik al vreemder vinden, vla met pindakaas bijvoorbeeld.
zaterdag 19 oktober 2013 om 13:12
zaterdag 19 oktober 2013 om 18:53
maandag 21 oktober 2013 om 13:21
maandag 21 oktober 2013 om 17:39
Mijn vriend eet maggi op zijn pannekoeken, met crème fraîche.
En het broertje van mijn ex lustte alleen pasta bolognese als hij er mora kipsaté zonder stokje bijkreeg. En niet van die goedkope, ja!
Zelf eet ik niet zo raar, vind ik. Enige waar mensen weleens hun wenkbrauwen bij optrekken is dat ik mayo met zwarte peper eet bij mijn tosti. En van kip-mayo tosti's houd.
En het broertje van mijn ex lustte alleen pasta bolognese als hij er mora kipsaté zonder stokje bijkreeg. En niet van die goedkope, ja!
Zelf eet ik niet zo raar, vind ik. Enige waar mensen weleens hun wenkbrauwen bij optrekken is dat ik mayo met zwarte peper eet bij mijn tosti. En van kip-mayo tosti's houd.
maandag 4 november 2013 om 23:09
maandag 4 november 2013 om 23:10
dinsdag 5 november 2013 om 12:07
quote:blueeyes*3 schreef op 04 november 2013 @ 23:32:
Pannekoek met uitgebakken spek en appel
Havermout met witte chocoladesiroop en cranberries
Chocola met zout
Zoute popcorn bij de thee (die ik met suiker drink, iig zwarte thee)
Witte chocola met noten en zeezout
Pasta of krieltjes in de soep
Eerlijk gezegd vind ik ze allemaal niet heel raar.
Pannenkoek met spek en zoet is zelfs heel gangbaar.
Chocola met zout is tegenwoordig ook een trend.
Van Cup a Soup heb je speciale varianten met pasta erin.
Pannekoek met uitgebakken spek en appel
Havermout met witte chocoladesiroop en cranberries
Chocola met zout
Zoute popcorn bij de thee (die ik met suiker drink, iig zwarte thee)
Witte chocola met noten en zeezout
Pasta of krieltjes in de soep
Eerlijk gezegd vind ik ze allemaal niet heel raar.
Pannenkoek met spek en zoet is zelfs heel gangbaar.
Chocola met zout is tegenwoordig ook een trend.
Van Cup a Soup heb je speciale varianten met pasta erin.
dinsdag 5 november 2013 om 12:13
Vriend gooit werkelijk óveral pindakaas en/of sambal over.
En dan niet een theelepeltje sambal, maar bijv. over een bord, laten we zeggen, ovenschotel met prei en gehakt, 5 flinke eetlepels. Ik ben nu zover dat ik van die grote literpotten sambal koop bij de Sligro...
Verder vind hij een gebakken ei met schijfjes augurk meegebakken en er op het laatst een plak kaas overheen ook overheerlijk.
En dan niet een theelepeltje sambal, maar bijv. over een bord, laten we zeggen, ovenschotel met prei en gehakt, 5 flinke eetlepels. Ik ben nu zover dat ik van die grote literpotten sambal koop bij de Sligro...
Verder vind hij een gebakken ei met schijfjes augurk meegebakken en er op het laatst een plak kaas overheen ook overheerlijk.
dinsdag 5 november 2013 om 13:09
quote:littleme2 schreef op 19 oktober 2013 @ 18:41:
Ik vind het niet raar maar iedereen die ik ken wel(behalve familie).
Stamppot andijvie of zuurkool opbakken in de pan, op geroosterd brood met een beetje mayo en rauwe ui.

Dit doet mijn familie ook, echt kliekjesdag. Ik deed dan mosterd op mijn boterham.
Verder rare combinaties (van mijn familie en mij:
- smeerkaas op ontbijtkoek
- boterham met choco pasta of pindakaas en plakjes banaan in de tostiijzer.
- boterham kaas met sambal
- boterham pindakaas met sambal
- boterham met plakjes tomaat, advocado en sambal
- fishsticks met gebakken uien op wit brood
- ik eet champignons rauw. Dat vinden veel mensen ook raar.
Ik vind het niet raar maar iedereen die ik ken wel(behalve familie).
Stamppot andijvie of zuurkool opbakken in de pan, op geroosterd brood met een beetje mayo en rauwe ui.
Dit doet mijn familie ook, echt kliekjesdag. Ik deed dan mosterd op mijn boterham.
Verder rare combinaties (van mijn familie en mij:
- smeerkaas op ontbijtkoek
- boterham met choco pasta of pindakaas en plakjes banaan in de tostiijzer.
- boterham kaas met sambal
- boterham pindakaas met sambal
- boterham met plakjes tomaat, advocado en sambal
- fishsticks met gebakken uien op wit brood
- ik eet champignons rauw. Dat vinden veel mensen ook raar.
dinsdag 5 november 2013 om 13:46
@dwergje..Wat ik tot nu toe ben tegengekomen hier bij dit topic is dit toch het meest aparte
Dacht als kind dat ik iets unieks had met m'n broodje pindakaas met hagelslag, chocopasta of suiker Hahaha.
Of een broodje met sla, mayo en ketchup, en een gebakken eitje erbij
Denk dat wat ik eet opzich niet raar is, alleen vinden anderen het vaak gewoon niet lekker.
Okersoep met funchi en varkenstaartjes bijvoorbeeld.
Of gebakken casave met een beetje zout.
Dacht als kind dat ik iets unieks had met m'n broodje pindakaas met hagelslag, chocopasta of suiker Hahaha.
Of een broodje met sla, mayo en ketchup, en een gebakken eitje erbij
Denk dat wat ik eet opzich niet raar is, alleen vinden anderen het vaak gewoon niet lekker.
Okersoep met funchi en varkenstaartjes bijvoorbeeld.
Of gebakken casave met een beetje zout.