Entertainment alle pijlers

Masterchef Australie 2013

12-08-2013 18:10 275 berichten
Het nieuwe seizoen van Masterchef Australië is zojuist begonnen!

Wie kijkt er ook?
Alle reacties Link kopieren
quote:Anyco schreef op 06 november 2013 @ 19:03:

[...]

Samira "knuffelt" met geen enkele man, die geeft ze met gestrekte arm een hand. Ze gaf wel Emma een hug toen ze buiten stonden maar Lynton ook niet.

Viel me zo maar op Ok, misschien iets religieus?
Ga in therapie!
quote:dubiootje schreef op 06 november 2013 @ 19:27:

[...]

Ok, misschien iets religieus?

Ik denk het.

Zal in dezelfde lijn liggen als het dragen van haar hoofddoek en het niet gebruiken van alcohol.
Net de herhaling gekeken, jammer dat Rishi eruit is.

Vond zijn plannen voor een eigen restaurant veel interessanter dan plan van Samira met kooklessen of iets dergelijks sufs

Wel echt stom van hem om de enorme voorsprong bij de eerste test zo te verspelen
Pffff ik zat net te denken dat als ik naar een restaurant zou willen, dat dat van Rishi zou zijn. Jammer voor hem! Als Emma wint vind ik dat wel een beetje een blamage, die kan echt niet presteren in een restaurantkeuken en stort om de haverklap in. Samira vind ik leuk, Lynton heeft de grootste gunfactor maar eerlijk gezegd had ik niet gedacht dat hij zo ver zou komen.
quote:Doreia schreef op 06 november 2013 @ 19:05:

Oooh neeeeeeeeeeeeeeeeeee Rishi is eruit........................ Hij was voor mij de gedoodverfde (schrijf je dat echt zo?) winnaar! Wáárom gooide hij nu al eerste die mosselen erin? Zit in zak en as nu... Wie moet er nu winnen, nu hij eruit is?Lynton?
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Hoewel ik Rishi niet de leukste persoon vind, vond ik hem van de laatste 4 de beste kok. Maar ik weet wie er gaat winnen dus ik zeg er verder niets over

Het is ook net of het niveau van koken lager word in MC, de eerste MC die ik keek was toen Adam en Callum in de finale zaten. Ik vond dat ze in die seizoen zwaardere opdrachten hadden. Maar misschien verkijk ik me erop
Wat doet Lynton het goed zeg, terecht dat hij in deze ronde voor staat.

Ik kreeg aan het begin van het programma telefoon dus ik hoorde net niet voor wie hij op kookgebied zorgt, was dat zijn vrouw in die rolstoel?
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:Mylene_Valerie schreef op 07 november 2013 @ 18:39:

Wat doet Lynton het goed zeg, terecht dat hij in deze ronde voor staat.

Ik kreeg aan het begin van het programma telefoon dus ik hoorde net niet voor wie hij op kookgebied zorgt, was dat zijn vrouw in die rolstoel?Zijn zus. Heeft met paardrijden een ongeluk gehad en liep een dwarslaesie op. Lynton is toen voor haar gaan koken.
Samira valt te vaak terug op haar "eigen" keuken.
verba volant, scripta manent.
Net even de uitzending van vandaag terug gekeken, het zijn wel lege borden.

Biefstuk in een plas soepachtige puree van iets met wat paddestoelen en 2blokjes groente.

Zalm met vel en 2 radijsjes
Emma gaat het niet redden denk ik, de druk kan zij niet aan, ik vind haar wel leuk.

Lynton gun ik het maar ik vermoed dat Samira gaat winnen.
quote:Anyco schreef op 07 november 2013 @ 23:51:

Emma gaat het niet redden denk ik, de druk kan zij niet aan, ik vind haar wel leuk.

Lynton gun ik het maar ik vermoed dat Samira gaat winnen.Ik vind die Emma zo overdreven. En ik word ook nerveus van haar als ik haar zie koken, rennen en stressen, zou ze adhd hebben?
Jammer dat Rishi niet de finale heeft gehaald, hij hoorde er eigenlijk wel te staan.

Zat ik gisteravond helemaal klaar voor de finale, bleek die in twee afleveringen opgesplitst te zijn -_-. Domper..

Wel spannend hoor. Ik gok nog steeds op Samira als winnaar, vind haar elke keer maar weer beter worden. Maar t kan nog alle kanten op.

Emma gaat echt altijd flippen in een serviceproef. Dan krijgt ze van die alienogen.
If we don't get lost, we'll never find a new route
Aaargh, ik kan vanavond niet kijken
Ga in therapie!
Gelukkig kun je m nog terug kijken op de site van Net5 Tot die tijd even niet op t topic komen dan ;).
Gelukkig kun je m nog terug kijken op de site van Net5 Tot die tijd even niet op t topic komen dan ;).
Oh gelukkig Samira wordt het niet.
Geweldig

Maar ik gunde het zowel Lynton als Emma.
Beetje saai einde. Vond Emma het overall slechter doen, met name bij stressvolle restaurant-opdrachten. Benieuwd welke kok, net als Po en Julie, op tv verder gaat.

Vanaf maandag 3 kookprogramma's tussen 17 en 18.30 op Net5; MKR, Junior Masterchef en Masterchef UK.

Krijg het er druk mee ;)
Dat Emma heeft gewonnen vond ik echt een aanfluiting in MC. Dan zijn er echt zoveel betere koks en die ook stressbestendig zijn
Ze maake wel geechten de het goed zouden doen in een kookboek denk ik, rustiek maar niet super ingewikkeld.
quote:mika65 schreef op 09 november 2013 @ 16:50:

Dat Emma heeft gewonnen vond ik echt een aanfluiting in MC. Dan zijn er echt zoveel betere koks en die ook stressbestendig zijnMijn idee. Er zijn alleen al in dat programma veel betere koks geweest. M.i. niet een terechte winnaar. Ik moet wel zeggen dat het makkelijk praten is want wij kunnen het niet proeven.
Ze hebben allebei een fout gemaakt; Lynton te dikke onknapperige meringue, Emma doorgevroren granita. Eerste was niet zomaar te herstellen en gelukkig voor Emma was de granita nog wel los te bikken.

Daar heeft Lynton op verloren. Ik heb maar twee of drie afleveringen gezien van dit seizoen maar vond Emma er nou niet bepaald bovenuit springen.
Poep, wie heeft jou gescheten?
quote:Mylene_Valerie schreef op 09 november 2013 @ 18:51:

[...]

Mijn idee. Er zijn alleen al in dat programma veel betere koks geweest. M.i. niet een terechte winnaar. Ik moet wel zeggen dat het makkelijk praten is want wij kunnen het niet proeven.Ik ben helemaal niet stressbestendig dus ik zou zo'n test helemaal niet kunnen doen. Dat vind ik al knap van al die kandidaten. Maar er waren erbij die veel beter dan Emma waren en heeft gewoon door geluk gewonnen
quote:mika65 schreef op 10 november 2013 @ 15:59:

[...]

Ik ben helemaal niet stressbestendig dus ik zou zo'n test helemaal niet kunnen doen. Dat vind ik al knap van al die kandidaten. Maar er waren erbij die veel beter dan Emma waren en heeft gewoon door geluk gewonnen

Als je kijkt naar het programma Topchefs dan vind ik dat de kandidaten over het algemeen meer beoordeeld worden individueel. Ik ben in kookprogramma`s daar echt een voorstander van iig.

Beoordeel ze op hun eigen kunnen en niet als ze toevallig in een `minder` goed team zitten en daardoor omlaag getrokken worden.

Er waren volgens mij echt wel kandidaten die ik op een afstand beter vond dan Emma. Wel wil ik nogmaals benadrukken dat het heel makkelijk zo te zeggen is van een afstand en zonder te proeven. Het was zeg maar voor mij niet de kandidaat die een terechte winnaar zou zijn. (Lynton ook niet hoor maar mijn echte favoriet was er helaas al eerder uit)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven