Laarzen XXS
woensdag 6 november 2013 om 20:51
Goedenavond,
Zijn er op het forum meer dames die laarzen dragen met een schachtwijdte xxs? Ik heb stad en land afgezocht, veel internetbestellingen geretourneerd.....maar nog steeds niet een mooie laars gevonden.
Ik wil maximaal EUR 170 uitgeven. Ik heb ooit laarzen in laten nemen door een schoenmaker. Naast het feit dat dit me heel veel geld heeft gekost vond ik het ook niet mooi omdat het model eruit is dan.
Ik ben benieuwd waar jullie slagen.
Zijn er op het forum meer dames die laarzen dragen met een schachtwijdte xxs? Ik heb stad en land afgezocht, veel internetbestellingen geretourneerd.....maar nog steeds niet een mooie laars gevonden.
Ik wil maximaal EUR 170 uitgeven. Ik heb ooit laarzen in laten nemen door een schoenmaker. Naast het feit dat dit me heel veel geld heeft gekost vond ik het ook niet mooi omdat het model eruit is dan.
Ik ben benieuwd waar jullie slagen.
woensdag 6 november 2013 om 21:08
http://lottelovesbeauty.nl/fashion/nieuwe-laarzen/
Ik las dit toevallig van de week.
Ik las dit toevallig van de week.
Internagelaktisch
woensdag 6 november 2013 om 21:12
Www.mechelinekelders.nl
Zij hebben veel smalle en ook brede schoenen.. En schachten! Wellicht zit er wat voor je tussen??
Ook als je steunzolen hebt.. Ik weet niet waar je vandaan komt maar ik zag dat alle langen laarzen nu zijn afgeprijsd voor ¤99,95 (durea,footnotes,Verhulst,wolky )etc...
Zij hebben veel smalle en ook brede schoenen.. En schachten! Wellicht zit er wat voor je tussen??
Ook als je steunzolen hebt.. Ik weet niet waar je vandaan komt maar ik zag dat alle langen laarzen nu zijn afgeprijsd voor ¤99,95 (durea,footnotes,Verhulst,wolky )etc...
woensdag 6 november 2013 om 21:21
woensdag 6 november 2013 om 21:30
xxs heb ik nog nooit gezien, xs wel. Ik laat laarzen innemen, ze sluiten bij mij nooit aan omdat ik een grote schoenmaat heb (43) en dan worden ze ook wijder. Een echt goede schoenmaker kan het zo dat je het nauwelijks ziet. De schoenmaker in mijn woonplaats begint er niet aan maar ik weet er eentje die het onzichtbaar kan doen. Hangt wel van het model laars af en hoeveel te wijd natuurlijk. Ik heb altijd laarzen van Lamica, die zijn vrij smal.
woensdag 6 november 2013 om 21:51
quote:noa schreef op 06 november 2013 @ 21:39:
Bij sommige schoenenwinkels heb je ook laarzen met smalle schacht. Gewoon overal vragen. Ik heb ze zo ook gevonden.Ik ben al in Amsterdam, Leiden, Den Bosch, Eindhoven, Roermond, Maastricht, Arnhem en mijn eigen woonplaats geweest. In iedere schoenwinkel..... Ik vraag nu ook direct verkopen jullie XS en XXS, maar die vind je maar in heel weinig schoenwinkels (XXS nog nooit gevonden zelfs).
Bij sommige schoenenwinkels heb je ook laarzen met smalle schacht. Gewoon overal vragen. Ik heb ze zo ook gevonden.Ik ben al in Amsterdam, Leiden, Den Bosch, Eindhoven, Roermond, Maastricht, Arnhem en mijn eigen woonplaats geweest. In iedere schoenwinkel..... Ik vraag nu ook direct verkopen jullie XS en XXS, maar die vind je maar in heel weinig schoenwinkels (XXS nog nooit gevonden zelfs).
vrijdag 8 november 2013 om 21:58
dinsdag 17 december 2013 om 19:57
Hi, ik heb precies hetzelfde probleem, moet laarzen met schacht xxs hebben. Ik ben vandaag heel Maastricht afgelopen en heb een paar gevonden ( maar niet gekocht). Ze hebben maat xxs. De winkel heet monfort en ligt in Maastricht. De prijs is op dit moment niet slecht: van 175 ¤ op 135¤ gereduceerd.het is wel ook het enige model, type ruiterslaars, vol leer.