Centraal Moderatortopic
zondag 13 oktober 2013 om 10:56
Beste forummers,
In dit topic kun je terecht met je verzoekjes voor de moderators.
Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de linkerbovenkant van een topic, of aan de rechterbovenkant van een posting.
Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl
Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.
Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.
Handig om te weten:
Hier zijn onze algemene voorwaarden en de huisregels van het Viva forum terug te vinden.
Hier zijn de mededelingen van het Viva forum terug te vinden.
Hier kun je bugs die je op het forum tegenkomt melden.
Hier kun je de beleidsmededelingen terugvinden.
Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.
*update 11-3-2014: Mochten er problemen zijn met banners, dan willen we je graag vriendelijk verzoeken om even een mailtje te sturen naar forum@viva.nl, zodat we hier zo adequaat mogelijk op kunnen reageren en het forummen voor iedereen even prettig kan verlopen.
Met vriendelijke groet,
Moderators Viva forum
In dit topic kun je terecht met je verzoekjes voor de moderators.
Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de linkerbovenkant van een topic, of aan de rechterbovenkant van een posting.
Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl
Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.
Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.
Handig om te weten:
Hier zijn onze algemene voorwaarden en de huisregels van het Viva forum terug te vinden.
Hier zijn de mededelingen van het Viva forum terug te vinden.
Hier kun je bugs die je op het forum tegenkomt melden.
Hier kun je de beleidsmededelingen terugvinden.
Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.
*update 11-3-2014: Mochten er problemen zijn met banners, dan willen we je graag vriendelijk verzoeken om even een mailtje te sturen naar forum@viva.nl, zodat we hier zo adequaat mogelijk op kunnen reageren en het forummen voor iedereen even prettig kan verlopen.
Met vriendelijke groet,
Moderators Viva forum
vrijdag 8 november 2013 om 13:19
quote:sole-mare schreef op 08 november 2013 @ 13:14:
Hetzelfde probleem doet zich dus duidelijk bij alle browsers voor.!
En dit is geen nieuw probleem maar een steeds terugkerend probleem.
Alle browsers geven aan dat het aan de server van viva ligt maar dat is toch geen nieuws voor de technische dienst?
Nee, dit is geen nieuw probleem en totaal browseronafhankelijk.
En dat weet de TD natuurlijk prima.
Alle browsers geven aan dat het aan de server van viva ligt maar dat is toch geen nieuws voor de technische dienst?
Dit is mijn uitspraak en daar moet u het mee doen.
vrijdag 8 november 2013 om 13:19
quote:sole-mare schreef op 08 november 2013 @ 13:14:
Dit is mijn uitspraak en daar moet u het mee doen.
vrijdag 8 november 2013 om 13:24
Firefox
en deze melding:
De verbinding werd geherinitialiseerd
De verbinding met de server werd geherinitialiseerd tijdens het laden van de pagina.
Misschien is de website tijdelijk niet beschikbaar of overbelast. Probeer het over enkele ogenblikken opnieuw.
Controleer uw netwerkverbinding als u geen enkele pagina kunt laden.
Verzeker u ervan dat Firefox toegang heeft tot het web als uw computer of netwerk is beveiligd door een firewall of proxyserver.
en deze melding:
De verbinding werd geherinitialiseerd
De verbinding met de server werd geherinitialiseerd tijdens het laden van de pagina.
Misschien is de website tijdelijk niet beschikbaar of overbelast. Probeer het over enkele ogenblikken opnieuw.
Controleer uw netwerkverbinding als u geen enkele pagina kunt laden.
Verzeker u ervan dat Firefox toegang heeft tot het web als uw computer of netwerk is beveiligd door een firewall of proxyserver.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
vrijdag 8 november 2013 om 17:42
Deze webpagina is niet beschikbaar
Opnieuw laden Minder
De verbinding met forum.viva.nl is verbroken.
Controleer je internetverbinding.
Controleer je kabels en start alle routers, modems of andere netwerkapparaten die je gebruikt opnieuw op.
Sta Chrome via je firewall- of antivirusinstellingen toe het netwerk te gebruiken.
Als dit programma al wordt vermeld als een programma dat toegang heeft tot het netwerk, kun je proberen het uit de lijst te verwijderen en het opnieuw toe te voegen.
Als je een proxyserver gebruikt...
Controleer je proxyinstellingen of neem contact op met je netwerkbeheerder om te controleren of de proxyserver werkt. Als je denkt dat je geen proxyserver zou moeten gebruiken: Ga naar het menu 'Chrome' > Instellingen > Geavanceerde instellingen weergeven... > Proxyinstellingen wijzigen... > LAN-instellingen en verwijder het vinkje naast 'Een proxyserver voor het LAN-netwerk gebruiken'.
Foutcode: ERR_CONNECTION_RESET
Opnieuw laden Minder
De verbinding met forum.viva.nl is verbroken.
Controleer je internetverbinding.
Controleer je kabels en start alle routers, modems of andere netwerkapparaten die je gebruikt opnieuw op.
Sta Chrome via je firewall- of antivirusinstellingen toe het netwerk te gebruiken.
Als dit programma al wordt vermeld als een programma dat toegang heeft tot het netwerk, kun je proberen het uit de lijst te verwijderen en het opnieuw toe te voegen.
Als je een proxyserver gebruikt...
Controleer je proxyinstellingen of neem contact op met je netwerkbeheerder om te controleren of de proxyserver werkt. Als je denkt dat je geen proxyserver zou moeten gebruiken: Ga naar het menu 'Chrome' > Instellingen > Geavanceerde instellingen weergeven... > Proxyinstellingen wijzigen... > LAN-instellingen en verwijder het vinkje naast 'Een proxyserver voor het LAN-netwerk gebruiken'.
Foutcode: ERR_CONNECTION_RESET
“Don’t look back – you’re not going that way.”
vrijdag 8 november 2013 om 18:22
vrijdag 8 november 2013 om 18:49
He he, eindelijk kan ik weer normaal pagina's verwisselen zonder ineens op een berichtje te komen dat de pagina niet beschikbaar is.
Telkens probeerde ik op een topic te komen over mannen ...vrouwen...panty's. Het is me niet gelukt, nu weet ik nog steeds niet hoe dat topic gaat en op welke pijler ik het kan vinden
Telkens probeerde ik op een topic te komen over mannen ...vrouwen...panty's. Het is me niet gelukt, nu weet ik nog steeds niet hoe dat topic gaat en op welke pijler ik het kan vinden