Good Luck!

10-10-2007 22:17 22239 berichten
Alle reacties Link kopieren
quote:Suze2 schreef op 17 juni 2008 @ 20:37:

Joehoe meissies!

Ik heb geen konijnen en ook geen Ipod. Toch nog welkom hier? Ik heb wel onderbroeken....

Over onderbroeken gesproken: mijn koter heeft zichzelf heeel erg geliefd gemaakt op KDV vandaag: poep gesmeerd in de slaapkamer.... oeps.

Mal, beterschap aan je meneer. En geen ruzie maken over behang als hij ziek is, das zielig!dat doet ze goed suze, op een ander, briljant. die van mij doet het gewoon thuis
Strepen. tsss, zoooo 2007, kan echt niet meer.
Ik wou net zeggen, strepen - kan het tuttiger??!
Goedenavond! Verder alles goed hier?

Heb wel meegelezen en -geleefd maar had geen tijd en inspiratie om te schrijven, solly.

Nu ook weinig te melden, ga even aan de administratie (hallo belastingcentjes!) en verjaardagkadootje voor vriend bedenken en hopelijk regelen (ik weet niks, en zondag is ' ie al jarig...).
Wat zijn we het weer eens..

Bam, tsja, het was de eerste keer en ik hoop ook de laatste keer want ik vond het wel een beetje zielig voor de dames... Maar idd, beter daar dan dat ik nog een muur te verven heb, ha ha ha.

Zo, wat is de stand? Ik hoorde niks dus 0-0 neem ik aan? Leuk man EK, mijn vent is steeds de hort op.. Hoe ongezellig is dat?! Na ja, wel weer lekker op frum zonder dat er iemand zit te zaniken "of ik nou alweeeeer op het viva forum zit".....
Oei Hel, en aangezien je meneer bij jou ook altijd leuk zijn best doet moet je wel met wat leuks komen natuurlijk.. Ff meedenken: Ipod?? Ha ha ha, is populair hier dussss...
Hel, ik heb vriend een proefles vliegen in een sportvliegtuigje gegeven, 70 euries en berg airmiles. En hij mag 2 mensen meenemen dus ik ga vliegen! Twee vliegen in één klap! ;)
Pfff Mal, strepen? Dat kan echt niet hoor. Als ik jou was zou ik op je strepen gaan staan!
Ik zat er ook net aan te denken, een Ipod.

Of een weekendje Rome?

Ik weet niet hoor, schiet me zomaar te binnen.

Wellicht een boormachine, voor alle fijne klussen in het nwe huis?
quote:bridges6 schreef op 17 juni 2008 @ 21:42:

Hel, ik heb vriend een proefles vliegen in een sportvliegtuigje gegeven, 70 euries en berg airmiles. En hij mag 2 mensen meenemen dus ik ga vliegen! Twee vliegen in één klap! ;)Ik hoop dat je een strekte maag hebt, wat kun je daar misselijk van worden hihi.
En jij kan het weten Jin!
Ballonvaart Hel, is dat wat?
Maar er zijn meer dingen om misselijk van te worden. Dit is wel een van de leukste.

Nouja... ik hou niet zo van vliegen hoor, ha ha
Hallo dames! Amaal, geen enkele haar op mijn hoofd die verstand heeft van Ipods en zo, helaas.
Yek, een ballonvaart!

Een zusje Zo flauw...
Ipod is al gekocht Jin, verdiep er ook maar niet in.
Ik mocht ooit eens in de cockpit mee en het was zo turbulent dat het enige wat ik kon bedenken daar was:stel dat ik moet kotsen, waar doe ik dat dan zonder Jinnyman en zijn collega onder te kotsen en het hele instrumentenbord haha.
oh die boormachine is goed! Of een decoupeerzaag, electrische schroevendraaier ofzo. Een mannen speelgoedje in een koffer van de Gamm/Praxis/Hornbach!

Vliegen is ook gaaf trouwens. Jinster, ik ben echt nog nooit misselijk geweest door beweging van iets, niet zeeziek, wagenziek enz. Scheelt dat of zie je alsnog groen na zo'n vluchtje??
Ha ha ha, lief vroeg zich laatst af wat we hier allemaal te bespreken hadden (huh, voor het eerst in ruim 2 jaar dat hij interesse in jullie toont...). Ik zei: nou, lees maar eens wat, want hij springt meteen aan als je internet opstart.

Hij probeerde het, snapte er geen bal van en gaf het weer op.

En dat moet een Ipod voor z'n lustrum. Alsof hij dat gaat snappen dan...
Hel, ben je er nog of ben je druk aan het shoppen voor een kadootje?

een bootje? je gaat toch aan het water wonen? Of had ie die al?
Zo, ik heb me toch een trek.. Even een zak wortels pakken
Ben weg hier, hang de hele dag al achter dit ding.
Zoho doe maar ruig, wortels!

Jinnyman had zo´n brevet voor een eenmotorig klein vliegtuigje Suus, en daar heb ik twee keer met hem gevlogen (en één keer in een groot ding). Mijn hele familie heeft een keer met hem meegevlogen. Dat is echt heel gaaf!
Had vanmiddag het sollicitatiegesprek. Ik ben benieuwd!
Ha ha ha Amalia leuk omschreven, het techinsche inzicht van je man

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven