Waar lag het condoom??!
zaterdag 9 november 2013 om 11:36
zaterdag 9 november 2013 om 11:59
Nou.. na de daad kwam ik erachter dat hij het condoom niet meer om had. Ik ging vanuit de linkerkant van hem af en mijn eerste gedachte was dat het ding in me was achtergebleven. Daar dus niet en snel zag ik dat het condoom aan zijn rechterkant ter hoogte van zijn heup lag. Tijdens de daad zat hij nog wel aan het condoom omdat ie niet goed zat..? Verder niet meer aangezeten.
Totdat we hem naast hem vonden. Natuurlijk gelijk gevraagd of hij het niet eraf had gehaald maar hij zegt dat absoluut niet te hebben gedaan en zou zoiets nooit doen. Ik moet hem op zijn woord geloven. Maar ik blijf twijfelen..is het überhaupt mogelijk dat een afgegleden condoom naast hem beland terwijl je 1 standje doet?
quote:bootje_op_de_golven schreef op 09 november 2013 @ 11:38:
Vertel
Totdat we hem naast hem vonden. Natuurlijk gelijk gevraagd of hij het niet eraf had gehaald maar hij zegt dat absoluut niet te hebben gedaan en zou zoiets nooit doen. Ik moet hem op zijn woord geloven. Maar ik blijf twijfelen..is het überhaupt mogelijk dat een afgegleden condoom naast hem beland terwijl je 1 standje doet?
quote:bootje_op_de_golven schreef op 09 november 2013 @ 11:38:
Vertel
huh?