Het 30ste Tetter Topic!!

28-10-2013 20:52 2346 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een jubileum topic, de 30ste!!

Nog in de herfst maar toch al een eindje richting winter.

Maar tetteren kunnen we zelfs met stijve vingers vd kou, of in de storm, we houden ons warm aan onze beessies en aan elkaars gezelschap.

Happy New Topic!

Deel 29
Optimist tot in de kist!

Terug van een lange repetitie. Zaterdag concert en er moet nog een hoop gebeuren, dus dat was pittig. En vrijdag nog een keer.

Fant, lekker die hottub! Sowieso lijkt het me lekker en als het dan ook nog eens goed is voor je spieren is het natuurlijk dubbel zo fijn!

Plou, never a dull moment bij jou hè. Maar nog een ruime week en dan ga je weer hele andere leuke dingen doen en dan zakken ze lekker in de stront op je werk. Puh.

Bieb, ik ben niet zo van de moodboards, maar deze zien er wel goed uit. Ik heb er altijd een truttig idee bij, maar nu snap ik ook het nut ervan. Ik vind de bovenste de leukste. Heeft MO ze al gezien?

Olijf, dit wil je vast niet horen (wegens slechte ervaringen vorig jaar), maar ik ben gek op Brussel rond kerst. Echt een heerlijke stad, maar dat weet je natuurlijk al.

Gent is mijn favoriete stad in de zomer, geen idee hoe dat rond kerst is.

Iets verder weg: Trier. Daar zijn we jaren terug geweest, mooie oude stad. En Lille? Maar eigenlijk ben ik vooral fan van België. Leuk idee van Olief trouwens!

Pfff, ik sla mijn glaasje wijn achterover en ga slapen. Nog 2 dagen, dan lekker vrij. En zondag Sammi naar het pension brengen, man o man, dat wordt wat.....

*echo*
Dat was een rustig tetterdagje gister. Ik had mijn eerste vers-training. Was nu nog alleen kennismaking (was al heftig zat) en daarna in slaap gevallen. Iets te lang want vannacht natuurlijk de halve nacht wakker gelegen.

Nu weer met frisse moed aan het werk.
Spannend Rat! Vanaf wanneer gaat het dan echt starten? En hoe was de groep?
Vanaf volgende week woensdag. Groep is leuk maar er zitten wel zware gevallen tussen hoor. Dan val ik ont-zet-tend mee.
Kijk, da's dus alweer winst, dat je dat weet!

Ga daar maar een paar stoeltjes vandaan zitten.
quote:Olijfje_ schreef op 05 november 2013 @ 22:59:

Hebben jullie wellicht nog tips/suggesties? Gent evt. ook leuk voor 2 dagen?? Ik zat eerst naar Duitsland te kijken maar ik vind vaak Duitse steden niet zo gezellig (Düsseldorf/Keulen al eens geweest ooit). En Engeland is gelijk weer zo duur. En dan 1 nacht Antwerpen of 2 nachten?? Kortom: roept u maar!Deze kreeg ik net op fb: Gentse Winterfeesten

Stel dat je dat zou doen, dan raad ik je aan om in het Novotel te overnachten. Superlocatie, midden in het centrum. Hotel Gravensteen is ook hartje centrum, misschien iets goedkoper.

Djeez, wat is het forum f*cking traag, niet normaal.

Wanneer heb je trouwens die echo? Ik heb het ook ooit gehad, was niet vervelender dan een uitstrijkje. Wel fijn dat ze er nog verder naar kijken!
Hoerigkutforum..

Rat fijn dat je niet het zwaarste geval bent Zal nog wel pittig worden.

Zo lekker Mentalist kijken en Elementary. Lekker vanonder mijn dekentje.
Ik heb fijn nieuws hoewel ik het nog nauwelijks durf te geloven ben ik eindelijk vd vreselijke krampen en pijn af. Het lijkt alsof de pillencombi eindelijk gaat aanslaan.

We zijn n u lekker in de States, in Nat. Park Glacier, heel mooi hier, dus echt 3 nachtjes flink genieten!!

Iedereen een fijn weekend en tot gauw!!!

Optimist tot in de kist!
Wat ontzettend fijn voor je Fant. Helemaal nu je daar bent, op dat prachtige stukje aarde. Ik zag de foto op fb. Mén, wat mooi!

Ik krijg volgens mij nu nachtzweten. Ik ga in bed liggen en poef! WARM! Heb ook onrustig geslapen, ik kon er amper uitkomen vanochtend. Niks aan.
Wat geweldig Fantje! Ik duim heeeel hard dat het zo blijft. Geniet lekker, dit weekend!

Rat

Ik moet nog een half dagje werken en dan heb ik vakaaaaansie!!!!

Fijne dag iedereen!
Wat een geweldig vooruitzicht Splinter. Lekker hoor, ik zou ook wel weer een weekje vrij willen zijn. Maar ik moet wachten tot de kerst.
Oh, Fant! dat zou geweldig zijn, ik hoop/duim mee!! Veel plezier dit weekend, ziet er prachtig uit!

Splint, dank voor je link & hoteltips! Hotel Gravensteen.. Gent gaat het dus worden!!
Ik ben mijn eigen bananenschil
Oh gaaf, ik ben heel benieuwd hoe je het vindt!

Zooooooooo, ik heb

- eindelijk nieuwe beha's gescoord, 2 stuks en 1 broekje

- alles in huis voor het cadeau voor man

- een fles wijn gekocht

- en een lekker broodje

- vakaaaaaaaaaansieeeeeeeee

Hèhè. En ik heb ook een paar dagen terug een film met Julia Robert opgenomen (eat, pray, love of zoiets) en het kan me niet schelen of het was is, maar ik ga lekker onderuit op de bank nu. Anderhalve week helemaal niks doen. Heerlijk.

Zo.
Geniet er van!
Hm, en Sammiboy zit intussen de tonijnsalade tussen mijn broodje uit te likken.

quote:Splinter_ schreef op 08 november 2013 @ 14:32:

Hm, en Sammiboy zit intussen de tonijnsalade tussen mijn broodje uit te likken. [afbeelding]

Staand eten. Het werkt. Echt waar.
quote:Splinter_ schreef op 08 november 2013 @ 14:32:

Hm, en Sammiboy zit intussen de tonijnsalade tussen mijn broodje uit te likken. [afbeelding]

Ach je hebt je inentingen allemaal gehad toch? En Sammi ook hé?!
Hier weekend!!!!!

Morgen naar Zeist winkelen,eten,bios,hotel enzo

Fant wat fijn dat je je zo goed voelt!

Geniet van je vakantie!

Splint ook vakantie.

Lekkah!!
Bieb

Ga je gewoon een weekendje Zeist doen? In Figi? Best aardig winkelen in Zeist.Man heeft er jaren gewoon en ik 2 jaar. Je kunt ook nog lekker het bos in. Hopen dat het droog blijft!

Sammi en ik hebben de smulpartij allebei overleefd. Staand eten helpt hier niet bij Rat. Het broodje lag in een zakje op het aanrecht en hij heeft daar zijn neus in gestoken.

Zo, eindelijk terug van een eindeloos durende repetitie en nu een lekker glaasje wijn.
Veel plezier Bieb!

Ik ga zo meteen lekker naar Utrecht, bijbeppen met vriendin. En de zon schijnt! *hijg*

Zo, het weekend van 20 dec. gaan we naar Gent, woepwoep! Dit hotel is het geworden. Zin in!!!!!
Ik ben mijn eigen bananenschil
Zooo, sjiek de friemel Olijf! Prachtige plek. Ik ben al jaloers.

Veel plezier straks in Utrecht, en Bieb in Zeist. Lekker dichtbij allebei.

Ik zit druk te bedenken wat je ook alweer allemaal mee moet nemen voor een weekje in een huisje. Verder nog laatste wasjes doen, boodschappen enz. En het is zowaar lekker weer!

Vanavond nog een concert (ik mag weer zingen ). Druk man.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven