vibrerende eitjes met afstandbediening
zaterdag 9 november 2013 om 13:17
Heyy allemaal,
Het zal vast hier al een keer voorbij zijn gekomen, maar toch doen ik een oproep. Mijn vrouw en ik zijn van plan om een vibrerend eitje met afstandbediening aan te schaffen. Nu zijn we al op internet aan het rondstruinen geweest, maar er is zoveel keus en ook qua prijs is er veel verschil. Wie kan mij verder helpen? Ik zoek dus ervaringsdeskundigen.
O ja, het belangrijkste is dat mijn vrouw er wel degelijk iets bij voelt als ze 'm in heeft en ten tweede het eitje mag zo min mogelijk geluid maken.
Groetjes en alvast bedankt voor jullie reacties,
Ironknight2
Het zal vast hier al een keer voorbij zijn gekomen, maar toch doen ik een oproep. Mijn vrouw en ik zijn van plan om een vibrerend eitje met afstandbediening aan te schaffen. Nu zijn we al op internet aan het rondstruinen geweest, maar er is zoveel keus en ook qua prijs is er veel verschil. Wie kan mij verder helpen? Ik zoek dus ervaringsdeskundigen.
O ja, het belangrijkste is dat mijn vrouw er wel degelijk iets bij voelt als ze 'm in heeft en ten tweede het eitje mag zo min mogelijk geluid maken.
Groetjes en alvast bedankt voor jullie reacties,
Ironknight2
zaterdag 9 november 2013 om 13:35
Nou, ik heb er ook een en die hoor je helemaal niet hoor.
Enige grote nadeel vind ik dat er een soort haakje aan zit met daaraan een touwtje. Dat touwtje laat je dan naar buiten hangen zodat je ´m er uit kan trekken, net als een tampon. Dat haakje waar dat touwtje aan zit is alleen niet zo ergonomisch weggewerkt en die doet nogal pijn als ie een beetje verschuift. Dat is voor mij de reden dat ik dat ding eigenlijk nooit meer gebruikt heb na die ene keer uitproberen.... Zou daar dus wel op letten, dat ´ie goed gevormd is.
En let op de batterijen die er in gaan. Die van mij is een beetje groot, ik had eigenlijk een maatje kleiner gewild, maar daar gingen een bepaald soort batterijen in die nauwelijks te krijgen waren en peperduur waren (en die werden er niet bijgeleverd). Goed dat de verkoper dat zei. Als ik hem op internet had besteld bijv. had ik dat niet geweten.
Enige grote nadeel vind ik dat er een soort haakje aan zit met daaraan een touwtje. Dat touwtje laat je dan naar buiten hangen zodat je ´m er uit kan trekken, net als een tampon. Dat haakje waar dat touwtje aan zit is alleen niet zo ergonomisch weggewerkt en die doet nogal pijn als ie een beetje verschuift. Dat is voor mij de reden dat ik dat ding eigenlijk nooit meer gebruikt heb na die ene keer uitproberen.... Zou daar dus wel op letten, dat ´ie goed gevormd is.
En let op de batterijen die er in gaan. Die van mij is een beetje groot, ik had eigenlijk een maatje kleiner gewild, maar daar gingen een bepaald soort batterijen in die nauwelijks te krijgen waren en peperduur waren (en die werden er niet bijgeleverd). Goed dat de verkoper dat zei. Als ik hem op internet had besteld bijv. had ik dat niet geweten.
zaterdag 9 november 2013 om 14:45
quote:ironknight2 schreef op 09 november 2013 @ 13:50:
Paperchase, daar heb ik wat aan, aan jouw reactie. Mag ik vragen wat voor merk het is of mag je dat hier niet vertellen? Dan is een PB ook een mogelijkheid.
Merk zou ik echt niet meer weten. Staat er niet op zeg maar . Gekocht bij de Miranda in Utrecht. Die winkel is sowieso een aanrader. Ze hebben van alles, en het is (meestal) kwalitatief ook vrij goed. Mensen die er werken hebben echt verstand van zaken, weten antwoord op al je vragen, en geven je alles behalve een ongemakkelijk gevoel (zoals bij sommige winkels wel het geval is...). En nee ik heb geen aandelen oid
.
Heb ook weleens dingen besteld bij de grote, bekende webshops (pabo bijv.) maar dat was eigenlijk altijd maar niks, na een paar keer gebruiken al kapot.
Paperchase, daar heb ik wat aan, aan jouw reactie. Mag ik vragen wat voor merk het is of mag je dat hier niet vertellen? Dan is een PB ook een mogelijkheid.
Merk zou ik echt niet meer weten. Staat er niet op zeg maar . Gekocht bij de Miranda in Utrecht. Die winkel is sowieso een aanrader. Ze hebben van alles, en het is (meestal) kwalitatief ook vrij goed. Mensen die er werken hebben echt verstand van zaken, weten antwoord op al je vragen, en geven je alles behalve een ongemakkelijk gevoel (zoals bij sommige winkels wel het geval is...). En nee ik heb geen aandelen oid
Heb ook weleens dingen besteld bij de grote, bekende webshops (pabo bijv.) maar dat was eigenlijk altijd maar niks, na een paar keer gebruiken al kapot.
zaterdag 9 november 2013 om 15:10
quote:paperchase schreef op 09 november 2013 @ 14:45:
[...]
Merk zou ik echt niet meer weten. Staat er niet op zeg maar . Gekocht bij de Miranda in Utrecht. Die winkel is sowieso een aanrader. Ze hebben van alles, en het is (meestal) kwalitatief ook vrij goed. Mensen die er werken hebben echt verstand van zaken, weten antwoord op al je vragen, en geven je alles behalve een ongemakkelijk gevoel (zoals bij sommige winkels wel het geval is...). En nee ik heb geen aandelen oid
.
Heb ook weleens dingen besteld bij de grote, bekende webshops (pabo bijv.) maar dat was eigenlijk altijd maar niks, na een paar keer gebruiken al kapot.
Paperchase,
Utrecht zeg je he? Dan moet ik wel een eind reizen voor een leuke ochtend, middag of avond hahaha. Je weet echt niet meer wat voor merk? Dus het was wel kwaliteit? Weet je nog een beetje welke prijs het was? Ben eigenlijk wel benieuwd naar jouw ervaringen ermee.
[...]
Merk zou ik echt niet meer weten. Staat er niet op zeg maar . Gekocht bij de Miranda in Utrecht. Die winkel is sowieso een aanrader. Ze hebben van alles, en het is (meestal) kwalitatief ook vrij goed. Mensen die er werken hebben echt verstand van zaken, weten antwoord op al je vragen, en geven je alles behalve een ongemakkelijk gevoel (zoals bij sommige winkels wel het geval is...). En nee ik heb geen aandelen oid
Heb ook weleens dingen besteld bij de grote, bekende webshops (pabo bijv.) maar dat was eigenlijk altijd maar niks, na een paar keer gebruiken al kapot.
Paperchase,
Utrecht zeg je he? Dan moet ik wel een eind reizen voor een leuke ochtend, middag of avond hahaha. Je weet echt niet meer wat voor merk? Dus het was wel kwaliteit? Weet je nog een beetje welke prijs het was? Ben eigenlijk wel benieuwd naar jouw ervaringen ermee.
zaterdag 9 november 2013 om 15:10
quote:paperchase schreef op 09 november 2013 @ 14:45:
[...]
Merk zou ik echt niet meer weten. Staat er niet op zeg maar . Gekocht bij de Miranda in Utrecht. Die winkel is sowieso een aanrader. Ze hebben van alles, en het is (meestal) kwalitatief ook vrij goed. Mensen die er werken hebben echt verstand van zaken, weten antwoord op al je vragen, en geven je alles behalve een ongemakkelijk gevoel (zoals bij sommige winkels wel het geval is...). En nee ik heb geen aandelen oid
.
Heb ook weleens dingen besteld bij de grote, bekende webshops (pabo bijv.) maar dat was eigenlijk altijd maar niks, na een paar keer gebruiken al kapot.
Paperchase,
Utrecht zeg je he? Dan moet ik wel een eind reizen voor een leuke ochtend, middag of avond hahaha. Je weet echt niet meer wat voor merk? Dus het was wel kwaliteit? Weet je nog een beetje welke prijs het was? Ben eigenlijk wel benieuwd naar jouw ervaringen ermee.
[...]
Merk zou ik echt niet meer weten. Staat er niet op zeg maar . Gekocht bij de Miranda in Utrecht. Die winkel is sowieso een aanrader. Ze hebben van alles, en het is (meestal) kwalitatief ook vrij goed. Mensen die er werken hebben echt verstand van zaken, weten antwoord op al je vragen, en geven je alles behalve een ongemakkelijk gevoel (zoals bij sommige winkels wel het geval is...). En nee ik heb geen aandelen oid
Heb ook weleens dingen besteld bij de grote, bekende webshops (pabo bijv.) maar dat was eigenlijk altijd maar niks, na een paar keer gebruiken al kapot.
Paperchase,
Utrecht zeg je he? Dan moet ik wel een eind reizen voor een leuke ochtend, middag of avond hahaha. Je weet echt niet meer wat voor merk? Dus het was wel kwaliteit? Weet je nog een beetje welke prijs het was? Ben eigenlijk wel benieuwd naar jouw ervaringen ermee.
zaterdag 9 november 2013 om 18:47
zaterdag 9 november 2013 om 20:10
Echt, geen idee welk merk. Dat stond alleen op de verpakking, en die heb ik zonder er echt naar te kijken weg gegooid. Dat is trouwens ook alweer een paar jaar geleden. Maar eventueel zou je ze kunnen bellen en het even vragen? Het waren de enige die ze hadden. Maar nogmaals: aan deze zit wel een irritant haakje, dat is niet zo prettig. Prima als je stil zit, maar als je gaat lopen bijvoorbeeld (wat toch min of meer de bedoeling is bij zo'n ding) doet dat best pijn. Ik heb ook wel eens duurdere eieren gezien die helemaal glad zijn. Die waren van christine le duc geloof ik, en die kostten wel veel, 70 euro ofzo. Waren wel hele mooie, zou je zo op tafel kunnen leggen als kunstornament, niemand die het als dusdanig zou herkennen . Die ik heb was 20-30 euro ofzo dacht ik.
Maar het is wel waar wat Jahoe hierboven zegt: het is leuk voor een keertje. Dat ei zit best diep, en het is niet heel erg gevoelig daar. Bij mij tenminste, weet niet hoe dat voor anderen is, maar bij mij is het alleen echt gevoelig bij de ingang, waar je bekkenbodemspieren zitten. Je voelt wel dat het trilt, en het idee dat iemand anders de controle heeft over iets wat in jou lijf zit is wel opwindend, maar de vibraties van dat ding zelf vond ik persoonlijk niet ècht opwindend. Het was bij mij echt vooral het idee. Dan stonden we in een kroeg, had mijn vriend dat ding in zijn zak, en zette hij hem af en toe even aan. Dat je zoiets intiems samen deelt is opwindend, maar dat ding an sich valt wel mee.
Maar het is wel waar wat Jahoe hierboven zegt: het is leuk voor een keertje. Dat ei zit best diep, en het is niet heel erg gevoelig daar. Bij mij tenminste, weet niet hoe dat voor anderen is, maar bij mij is het alleen echt gevoelig bij de ingang, waar je bekkenbodemspieren zitten. Je voelt wel dat het trilt, en het idee dat iemand anders de controle heeft over iets wat in jou lijf zit is wel opwindend, maar de vibraties van dat ding zelf vond ik persoonlijk niet ècht opwindend. Het was bij mij echt vooral het idee. Dan stonden we in een kroeg, had mijn vriend dat ding in zijn zak, en zette hij hem af en toe even aan. Dat je zoiets intiems samen deelt is opwindend, maar dat ding an sich valt wel mee.
zondag 10 november 2013 om 05:38
Ik had een eitje van siliconen met een afstandsbediening. Met een vibrerend ei kan je hele leuke spelletjes spelen. Ik had mijn eitje ook wel eens in op het werk. Als mijn toenmalige baas koffie wilde dan drukte hij op de afstandsbediening. Heerlijk spel! Ook leuk tijdens een diner en hij aan de andere kant van de tafel zit en toch contact met je wil. Een druk op de knop en hij had mijn volle aandacht.
zondag 10 november 2013 om 09:48
quote:apollonia1974 schreef op 10 november 2013 @ 05:38:
Ik had een eitje van siliconen met een afstandsbediening. Met een vibrerend ei kan je hele leuke spelletjes spelen. Ik had mijn eitje ook wel eens in op het werk. Als mijn toenmalige baas koffie wilde dan drukte hij op de afstandsbediening. Heerlijk spel! Ook leuk tijdens een diner en hij aan de andere kant van de tafel zit en toch contact met je wil. Een druk op de knop en hij had mijn volle aandacht.
Dus jij bent het delletje van het bedrijf waar je werk?
Lekker goedkoop zeg!
Ik had een eitje van siliconen met een afstandsbediening. Met een vibrerend ei kan je hele leuke spelletjes spelen. Ik had mijn eitje ook wel eens in op het werk. Als mijn toenmalige baas koffie wilde dan drukte hij op de afstandsbediening. Heerlijk spel! Ook leuk tijdens een diner en hij aan de andere kant van de tafel zit en toch contact met je wil. Een druk op de knop en hij had mijn volle aandacht.
Dus jij bent het delletje van het bedrijf waar je werk?
Lekker goedkoop zeg!
zondag 10 november 2013 om 15:42
Heyyy allemaal,
Bedankt tot nu toe voor jullie leuke en vooral bruikbare tips.
Ik ben wel benieuwd naar nog meer ervaringen en ook tips over waar te koop en wat de prijs is ( ook niet geheel onbelangrijk hahaha)
Maar ik weet wel dat goedkoop meestal duurkoop is.
Dus alle tips zijn meer dan welkom!!!
Bedankt tot nu toe voor jullie leuke en vooral bruikbare tips.
Ik ben wel benieuwd naar nog meer ervaringen en ook tips over waar te koop en wat de prijs is ( ook niet geheel onbelangrijk hahaha)
Maar ik weet wel dat goedkoop meestal duurkoop is.
Dus alle tips zijn meer dan welkom!!!
maandag 11 november 2013 om 05:46
Wij hebben lelo lyla2 , materiaal voelt zacht aan en je kunt hem opladen en dan heb je 2 uur plezier!!!!
Kwaliteit kost wel wat 95 euro .
http://www.lelostore.nl/
Kwaliteit kost wel wat 95 euro .
http://www.lelostore.nl/
woensdag 13 november 2013 om 19:56
quote:loesje79 schreef op 10 november 2013 @ 14:04:
misschien was het de iVib Remote Control Egg, deze heb ik ook ooit gehad en was best stil, met toch krachtige trilling.
Kost rond de 20 euro volgens mij. Als je wilt weten waar ik die gekocht heb dan laat maar weten, zoek ik het even op.Graag Loesje, als je tenminste hier nog mijn berichtjes leest. Ik ben nog steeds zoekende naar een geschikt exemplaar. Maar zolangzamerhand zie ik door de velen verschillende eitjes die er in omloop zijn, niet meer welke keuze ik moet maken. Iemand enig idee?
misschien was het de iVib Remote Control Egg, deze heb ik ook ooit gehad en was best stil, met toch krachtige trilling.
Kost rond de 20 euro volgens mij. Als je wilt weten waar ik die gekocht heb dan laat maar weten, zoek ik het even op.Graag Loesje, als je tenminste hier nog mijn berichtjes leest. Ik ben nog steeds zoekende naar een geschikt exemplaar. Maar zolangzamerhand zie ik door de velen verschillende eitjes die er in omloop zijn, niet meer welke keuze ik moet maken. Iemand enig idee?