Kind in je Uppie (deel 5)
dinsdag 11 juni 2013 om 22:24
Deel 5, een klein jubileum!
Door omstandigheden nu al een nieuw topic. Nu met een algemeen startaccount, zodat de vaste schrijfsters zelf hun gegevens aan kunnen passen als ze dat willen.
Dit topic is voor iedereen die in haar uppie voor een kindje wil gaan, al zwanger of zelfs bevallen is.
Dit geldt trouwens niet voor alle schrijfsters hier, dus als je na het lezen van het topic hier ook een berichtje wil achterlaten ben je van harte welkom om dat te doen!
We delen lief en leed met elkaar, beantwoorden elkaars vragen en kletsen over ditjes en datjes.
Ziekenhuizen/klinieken met een eigen spermabank die alleenstaanden helpen:
Kidcentrum (Amsterdam, verbonden met het AMC) (Dit is nu definitief over naar het AMC)
UMCU (Utrecht)
Geertgen (Elsendorp, Brabant)
Rijnstate (Arnhem)
Medisch Centrum Kinderwens (Leiderdorp, donorsperma alleen postcodes 2200-2899)
Nij Barrahûs (Wolvega)
UMCG (Groningen, wachtlijst > 3 jaar)
Er zijn wel andere instellingen waar je als alleenstaande geholpen wordt, maar dan moet je zelf donorsperma regelen, bv via een bekende donor of via een commerciële spermabank (Denemarken).
Zie ook de informatiepagina over ziekenhuizen van Freya.
Verschillende websites waar je informatie kan vinden:
http://www.bam-mam.nl/
http://www.alleenmetkinderwens.nl/
http://www.freya.nl/
Fase 1: Orientatie of wachtlijst
MissBella (36 jr, wachtlijst bij UMC)
Elonie (26 jr, wachtlijst UMC)
Butterfly (24 jr, PCOS, start juli '13 Geertgen met deal-IVF)
Veronique (34 jr)
Oceana244 (33 jr, MCK, start in april 2014)
Sunshine76 (wachtlijst UMC/AMC, start in oktober 2014)
zojo83 (30 jr, wachtlijst UMC/AMC)
sammie1980 (33jr, wachtlijst in UMC/AMC)
Kipje78 (35 jr, wachtlijst AMC nov 2014/ MCK Denen)
Noa_Lynn (31 jr, wachtlijst AMC (sinds okt. 2013)
smile1975, (38 jr, sinds aug 2013 wachtlijst AMC)
de-onbekende (KID Rijnstate, start februari 2014)
Frizzy (wachtlijst sinds december 2013)
Honeybaby (30 jr, sinds maart 2014 wachtlijst Rijnstate)
Fase 2: ZI/IUI/IVF
Tammywynet
MevrouwR (Geertgen start IVF juli '12)
Leonie211 (30 jr, GG, sept 2012 start IVF)
Houston (gestart okt. '12)
Tessado (38 jr, MCK, start in maart 2013)
Rosings (36 jr, 1e kindje, bekende donor, ZI)
Abusu (36 jr, MCK, start in april 2014)
F1978 (34 jr, KCA)
Vlinder09 (27 jr, geertgen iui start in mei 2014)
Fase 3: Zwanger!
Mila (34 jr, ZI sinds sept '12, 2x mk, uitgerekend maart 2014)
Lonely_Butterfly (GG, lesbisch stel, 24 jr, 1ste kindje verloren)
Bredagirl (33 jr, bekende donor, uitgerekend mei 2014)
Wondertje (Rijnstate Arnhem, start aug. 2011)
Zoeter (GG, zwanger van tweede kindje, uitgerekend augustus 2014)
Mammienator (Rijnstate Arnhem, start juni 2010, uitgerekend juli 2014)
Muppet (33jr, uitgerekend oktober 2014)
Zuster123 (26 jr, start jan 2014 Geertgen met deal-IVF, uitgerekend oktober 2014)
Fase 4: Een baby
Chilles is in november 2011 bevallen van een dochter.
Sannasanna is in februari 2012 bevallen van een dochter.
Channel is in mei 2012 bevallen van een zoon.
Zoeter is in mei 2012 bevallen van een dochter.
Juffie is eind augustus 2012 bevallen van een dochter.
MoffelenPier is in de nazomer van 2012 bevallen van een dochter.
Ragnhild is in oktober 2012 bevallen van een dochter.
Bezigebij is in februari 2013 bevallen van een zoon.
Vinyl is in juni 2013 bevallen van een zoon.
Sillie is in juni 2013 bevallen van een dochter.
Fearless is in juli 2013 bevallen van een dochter.
ClaudeFiolle is in augustus 2013 bevallen van een zoon.
Lizlizzyliz is in augustus 2013 bevallen van een zoon.
NYC is in oktober 2013 moeder geworden van een zoon.
E123 is in november 2013 bevallen van een zoon.
Emma77emma is in januari 2014 bevallen van een dochter.
Gavia is in februari 2014 bevallen van een dochter.
Voorgaande delen:
Yezka in "Kind in je Uppie (deel 4)"
Yezka in "Kind in je uppie (deel 3)"
zoeter in "Kind in je uppie? deel 2"
Kind in je uppie?
Meepraten in de FB-groep? Mail naar gavia.gavia@gmail.com
Alleen voor de vaste schijfsters hier, volledig afgesloten.
Door omstandigheden nu al een nieuw topic. Nu met een algemeen startaccount, zodat de vaste schrijfsters zelf hun gegevens aan kunnen passen als ze dat willen.
Dit topic is voor iedereen die in haar uppie voor een kindje wil gaan, al zwanger of zelfs bevallen is.
Dit geldt trouwens niet voor alle schrijfsters hier, dus als je na het lezen van het topic hier ook een berichtje wil achterlaten ben je van harte welkom om dat te doen!
We delen lief en leed met elkaar, beantwoorden elkaars vragen en kletsen over ditjes en datjes.
Ziekenhuizen/klinieken met een eigen spermabank die alleenstaanden helpen:
Kidcentrum (Amsterdam, verbonden met het AMC) (Dit is nu definitief over naar het AMC)
UMCU (Utrecht)
Geertgen (Elsendorp, Brabant)
Rijnstate (Arnhem)
Medisch Centrum Kinderwens (Leiderdorp, donorsperma alleen postcodes 2200-2899)
Nij Barrahûs (Wolvega)
UMCG (Groningen, wachtlijst > 3 jaar)
Er zijn wel andere instellingen waar je als alleenstaande geholpen wordt, maar dan moet je zelf donorsperma regelen, bv via een bekende donor of via een commerciële spermabank (Denemarken).
Zie ook de informatiepagina over ziekenhuizen van Freya.
Verschillende websites waar je informatie kan vinden:
http://www.bam-mam.nl/
http://www.alleenmetkinderwens.nl/
http://www.freya.nl/
Fase 1: Orientatie of wachtlijst
MissBella (36 jr, wachtlijst bij UMC)
Elonie (26 jr, wachtlijst UMC)
Butterfly (24 jr, PCOS, start juli '13 Geertgen met deal-IVF)
Veronique (34 jr)
Oceana244 (33 jr, MCK, start in april 2014)
Sunshine76 (wachtlijst UMC/AMC, start in oktober 2014)
zojo83 (30 jr, wachtlijst UMC/AMC)
sammie1980 (33jr, wachtlijst in UMC/AMC)
Kipje78 (35 jr, wachtlijst AMC nov 2014/ MCK Denen)
Noa_Lynn (31 jr, wachtlijst AMC (sinds okt. 2013)
smile1975, (38 jr, sinds aug 2013 wachtlijst AMC)
de-onbekende (KID Rijnstate, start februari 2014)
Frizzy (wachtlijst sinds december 2013)
Honeybaby (30 jr, sinds maart 2014 wachtlijst Rijnstate)
Fase 2: ZI/IUI/IVF
Tammywynet
MevrouwR (Geertgen start IVF juli '12)
Leonie211 (30 jr, GG, sept 2012 start IVF)
Houston (gestart okt. '12)
Tessado (38 jr, MCK, start in maart 2013)
Rosings (36 jr, 1e kindje, bekende donor, ZI)
Abusu (36 jr, MCK, start in april 2014)
F1978 (34 jr, KCA)
Vlinder09 (27 jr, geertgen iui start in mei 2014)
Fase 3: Zwanger!
Mila (34 jr, ZI sinds sept '12, 2x mk, uitgerekend maart 2014)
Lonely_Butterfly (GG, lesbisch stel, 24 jr, 1ste kindje verloren)
Bredagirl (33 jr, bekende donor, uitgerekend mei 2014)
Wondertje (Rijnstate Arnhem, start aug. 2011)
Zoeter (GG, zwanger van tweede kindje, uitgerekend augustus 2014)
Mammienator (Rijnstate Arnhem, start juni 2010, uitgerekend juli 2014)
Muppet (33jr, uitgerekend oktober 2014)
Zuster123 (26 jr, start jan 2014 Geertgen met deal-IVF, uitgerekend oktober 2014)
Fase 4: Een baby
Chilles is in november 2011 bevallen van een dochter.
Sannasanna is in februari 2012 bevallen van een dochter.
Channel is in mei 2012 bevallen van een zoon.
Zoeter is in mei 2012 bevallen van een dochter.
Juffie is eind augustus 2012 bevallen van een dochter.
MoffelenPier is in de nazomer van 2012 bevallen van een dochter.
Ragnhild is in oktober 2012 bevallen van een dochter.
Bezigebij is in februari 2013 bevallen van een zoon.
Vinyl is in juni 2013 bevallen van een zoon.
Sillie is in juni 2013 bevallen van een dochter.
Fearless is in juli 2013 bevallen van een dochter.
ClaudeFiolle is in augustus 2013 bevallen van een zoon.
Lizlizzyliz is in augustus 2013 bevallen van een zoon.
NYC is in oktober 2013 moeder geworden van een zoon.
E123 is in november 2013 bevallen van een zoon.
Emma77emma is in januari 2014 bevallen van een dochter.
Gavia is in februari 2014 bevallen van een dochter.
Voorgaande delen:
Yezka in "Kind in je Uppie (deel 4)"
Yezka in "Kind in je uppie (deel 3)"
zoeter in "Kind in je uppie? deel 2"
Kind in je uppie?
Meepraten in de FB-groep? Mail naar gavia.gavia@gmail.com
Alleen voor de vaste schijfsters hier, volledig afgesloten.
zaterdag 9 november 2013 om 22:09
Nee, Hema heeft prima kleding Alleen mijn smaak niet, en bij mijn vestiging hebben ze te weinig broekjes, naar mijn idee. Veel is al spijkerbroek of hardere katoenen materialen, terwijl ik juist meer het zachte spul zoek. Bij de Zeeman in mijn woonplaats kon ik in eerste instant ook niet slagen, maar bij mijn ouders in de buurt heb ik wat leuke dingen kunnen vinden. Lekker zachte broekjes van velours.
Goede tip CF, over het neerleggen op grootte ipv. van op label. Ik moet nog alles wassen, en dan kan ik het meteen goed in de commode opbergen.
Er wordt hier hard gewerkt aan de babykamer. Als die klaar is, kan alles netjes opgeborgen worden.
Goede tip CF, over het neerleggen op grootte ipv. van op label. Ik moet nog alles wassen, en dan kan ik het meteen goed in de commode opbergen.
Er wordt hier hard gewerkt aan de babykamer. Als die klaar is, kan alles netjes opgeborgen worden.

zaterdag 9 november 2013 om 23:08
Ik vind Hema kleding juist wel leuk maar de broekjes met voetjes vallen vooralsnog veel te groot. Van de Zeeman bedoel ik inderdaad die velours broekjes, die vind ik echt ideaal. Ook over het merk Feetje ben ik goed te spreken.
Hij plast alleen vaak naast de luier, terwijl die toch goed is omgegaan. Misschien eens kijken of een ander merk dan Pampers beter absorbeert of misschien beter aansluit.
Hij plast alleen vaak naast de luier, terwijl die toch goed is omgegaan. Misschien eens kijken of een ander merk dan Pampers beter absorbeert of misschien beter aansluit.
zondag 10 november 2013 om 13:29
Ha Houston,
Ik wilde je wat vragen. Ik ga in januari voor donorselectie naar Rijnstate en vroeg me af hoe jij dat hebt aangepakt. Ik bedoel, hoe heb je je wensenlijstje samengesteld? Ik weet niet zo goed op basis waarvan ik zou moeten kiezen. Of kiezen zij ook een beetje met je mee als je begrijpt wat ik bedoel?
Alvast bedankt!
Ik wilde je wat vragen. Ik ga in januari voor donorselectie naar Rijnstate en vroeg me af hoe jij dat hebt aangepakt. Ik bedoel, hoe heb je je wensenlijstje samengesteld? Ik weet niet zo goed op basis waarvan ik zou moeten kiezen. Of kiezen zij ook een beetje met je mee als je begrijpt wat ik bedoel?
Alvast bedankt!

zondag 10 november 2013 om 14:49
@Zoeter suc6! Ben heeeeel erg benieuwd!
@Gavia;de babykamer schiet al op?
@NYC;een late maar niet minder gemeende gefeliciteerd!!! Geniet er samen lekker van!
@Tammy;vraag mij vaak af hoe het met jou gaat..?
Ben je inmiddels gestopt?
Hier even een rustpauze omdat ik van mijzelf moet en wil afvallen op een gezonde, verantwoorde manier (klinkt als n slogan.. ) de 7e iui mijn ovu gemist..na gebruik 9! dagen menopur heel gedoe..test 2x dgs..Maar goed ben nu gewaarschuwd inzake gebruik menopur..zucht..
Hoop in feb verder te gaan..Voelt niet als enorme rust maar die extra kilo's ook niet..Kreeg uiteraard dezelfde dag te horen dat mn vriendinnetje de 2e krijgt..slik..Maar goed..posi blijven en maar meegenieten!! Liefs van hier dames!!
Enne op FB graag de babykamers lol
@Gavia;de babykamer schiet al op?
@NYC;een late maar niet minder gemeende gefeliciteerd!!! Geniet er samen lekker van!
@Tammy;vraag mij vaak af hoe het met jou gaat..?
Ben je inmiddels gestopt?
Hier even een rustpauze omdat ik van mijzelf moet en wil afvallen op een gezonde, verantwoorde manier (klinkt als n slogan.. ) de 7e iui mijn ovu gemist..na gebruik 9! dagen menopur heel gedoe..test 2x dgs..Maar goed ben nu gewaarschuwd inzake gebruik menopur..zucht..
Hoop in feb verder te gaan..Voelt niet als enorme rust maar die extra kilo's ook niet..Kreeg uiteraard dezelfde dag te horen dat mn vriendinnetje de 2e krijgt..slik..Maar goed..posi blijven en maar meegenieten!! Liefs van hier dames!!
Enne op FB graag de babykamers lol

zondag 10 november 2013 om 15:20
Tessado, dank je!
Van Prenatal hadden we het geboortepakje (maat 50) maar die past ie niet meer, verder wel tevreden over Prenatal, zowel over huismerk als ook over de merken die ze daar verder verkopen (Mexx, Babyface, Noppies).
Van de H&M tot nu toe alleen een romper geprobeerd, die beviel goed, van Wibra nog niks geprobeerd.
Deze week in Kinderen drie verhalen over zwanger van een donor! Twee uppies verhalen en een lesbisch stel vertellen. vrij algemene bliksemverhalen maar toch leuk misschien.
Van Prenatal hadden we het geboortepakje (maat 50) maar die past ie niet meer, verder wel tevreden over Prenatal, zowel over huismerk als ook over de merken die ze daar verder verkopen (Mexx, Babyface, Noppies).
Van de H&M tot nu toe alleen een romper geprobeerd, die beviel goed, van Wibra nog niks geprobeerd.
Deze week in Kinderen drie verhalen over zwanger van een donor! Twee uppies verhalen en een lesbisch stel vertellen. vrij algemene bliksemverhalen maar toch leuk misschien.
zondag 10 november 2013 om 16:23
Eligansje, je krijgt een map waarin een aantal gegevens staan; geboortejaar, postuur, lengte, kleur haar, kleur ogen, opleidingsniveau en hobbys.
Zelf heb ik geselecteerd op alles behalve kleur haar en kleur ogen. Dat vond ik - uiteraard spreek ik voor mezelf en niet over de keuze van anderen. - te veel een kind op bestelling.
Wat fijn dat je er nu toch voor gaat.
Zelf heb ik geselecteerd op alles behalve kleur haar en kleur ogen. Dat vond ik - uiteraard spreek ik voor mezelf en niet over de keuze van anderen. - te veel een kind op bestelling.
Wat fijn dat je er nu toch voor gaat.
Waar zit de any-key?
zondag 10 november 2013 om 17:44
Welkom aan de nieuwe schrijfsters. Tja die leeftijd, zelf ben ik 26 en in mijn omgeving valt eigenlijk niemand over mijn leeftijd. Ik heb al zolang zo'n duidelijke kinderwens, dat de meeste het wel met mij eens zijn in de zin van; waarom dan nog wachten. Moet wel zeggen dat dat de mensen zijn die dicht bij mij staan, verder heb ik mijn plannen/stappen nog niet wereldkundig gemaakt.
Hier is weer een hoop veranderd de afgelopen weken...
Ik ben nu ook bezig met gesprekken bij Geertgen, 1,5 week geleden eerste gesprek gehad en morgen de counseling bij de psych en aansluitend afspraak bij de arts. Ik voel mij hier meer op mijn gemak dan in Utrecht, dus het lijkt een goede stap. 22 november krijg ik in Utrecht de uitslag.
Verder was ik gestart met een opleiding (die bijna 2 jaar zou duren), maar na een paar weken daar gewerkt te hebben, merkte ik dat het niet mijn ding was, het voelde niet goed. Zeker niet om dan nog motivatie op te brengen voor een studie van bijna 2 jaar, en dat icm mijn steeds sterker wordende kinderwens. Ik kon gelukkig overstappen en volg nu een opleiding die over een paar maandjes alweer klaar is. Dat is een stuk beter te overzien en hopelijk hoor ik binnenkort of ik na de opleiding daar ook kan blijven werken.
Op deze manier wordt mijn wens een stuk tastbaarder en dichterbij, heel erg leuk en dat voelt ook erg goed!
Houston, ontzettend balen, lastig om positief te blijven denk ik, terwijl dat juist zo belangrijk is...
Hier is weer een hoop veranderd de afgelopen weken...
Ik ben nu ook bezig met gesprekken bij Geertgen, 1,5 week geleden eerste gesprek gehad en morgen de counseling bij de psych en aansluitend afspraak bij de arts. Ik voel mij hier meer op mijn gemak dan in Utrecht, dus het lijkt een goede stap. 22 november krijg ik in Utrecht de uitslag.
Verder was ik gestart met een opleiding (die bijna 2 jaar zou duren), maar na een paar weken daar gewerkt te hebben, merkte ik dat het niet mijn ding was, het voelde niet goed. Zeker niet om dan nog motivatie op te brengen voor een studie van bijna 2 jaar, en dat icm mijn steeds sterker wordende kinderwens. Ik kon gelukkig overstappen en volg nu een opleiding die over een paar maandjes alweer klaar is. Dat is een stuk beter te overzien en hopelijk hoor ik binnenkort of ik na de opleiding daar ook kan blijven werken.
Op deze manier wordt mijn wens een stuk tastbaarder en dichterbij, heel erg leuk en dat voelt ook erg goed!
Houston, ontzettend balen, lastig om positief te blijven denk ik, terwijl dat juist zo belangrijk is...
zondag 10 november 2013 om 18:14
Tessado, succes met afvallen! Balen dat je je eisprong hebt gemist. GRRR.....
Hopelijk is het in februari meteen raak!
Eligansje, ik kon zelf alleen mijn eigen uiterlijke kenmerken aangeven, maar Arnhem is daarin wat uitgebreider. Ik denk alleen wel, hoe meer eisen, hoe langer een match duurt. Succes!!
Ik kan voor een meisje echt niet slapen bij C&A (veel Disney, afschuwelijk vind ik dat) maar ik zie daar wel leuke jongenskleding.
Hopelijk is het in februari meteen raak!
Eligansje, ik kon zelf alleen mijn eigen uiterlijke kenmerken aangeven, maar Arnhem is daarin wat uitgebreider. Ik denk alleen wel, hoe meer eisen, hoe langer een match duurt. Succes!!
Ik kan voor een meisje echt niet slapen bij C&A (veel Disney, afschuwelijk vind ik dat) maar ik zie daar wel leuke jongenskleding.
zondag 10 november 2013 om 20:46
@Tessado, dat is balen, 2 keer per dag testen en dan je eisprong missen! Knap dat je nu even een pauze durft te nemen.
Met het kamertje gaat het de goede kant op. Na de afbreekwerkzaamheden zijn we nu begonnen met de opbouwwerkzaamheden. Het begint langzaamaan wat te worden. Foto's komen natuurlijk op FB te staan. Maar dan moet het eerst af zijn!
C&A vind ik qua kleertjes ook niet je van het.
Maar NYC, ik begrijp dat jij broekjes met voetjes van de HEMA hebt? Die hebben ze al niet eens bij mij. Ik geloof dat er twee zachte broekjes voor jongens waren en 2 voor de meisjes + nog 2 leggings voor de meisjes. Maar misschien dat je beter kan slagen in grotere/andere HEMA's
H&M heeft ook leuke babykleding, alleen die van ons is heek klein, dus erg weinig keuze.
@Zuster, fijn dat je zo'n goed gevoel hebt bij Geertgen! Is ook heel belangrijk! Succes morgen!
Zo mijn dag zit er op. Ik ben afgedraaid, dus ik ga zo naar bed toe.
Ciao!
Met het kamertje gaat het de goede kant op. Na de afbreekwerkzaamheden zijn we nu begonnen met de opbouwwerkzaamheden. Het begint langzaamaan wat te worden. Foto's komen natuurlijk op FB te staan. Maar dan moet het eerst af zijn!
C&A vind ik qua kleertjes ook niet je van het.
Maar NYC, ik begrijp dat jij broekjes met voetjes van de HEMA hebt? Die hebben ze al niet eens bij mij. Ik geloof dat er twee zachte broekjes voor jongens waren en 2 voor de meisjes + nog 2 leggings voor de meisjes. Maar misschien dat je beter kan slagen in grotere/andere HEMA's
H&M heeft ook leuke babykleding, alleen die van ons is heek klein, dus erg weinig keuze.
@Zuster, fijn dat je zo'n goed gevoel hebt bij Geertgen! Is ook heel belangrijk! Succes morgen!
Zo mijn dag zit er op. Ik ben afgedraaid, dus ik ga zo naar bed toe.
Ciao!
zondag 10 november 2013 om 22:40
Bijenkorf heeft ook hele leuke kleertjes maar jeeeezus wat duur wel leuk om je even aan te vergapen.. Ik ga ook gewoon bij H&M, Hema etc kijken, hoeft echt niet duur te zijn! Maar goed voor mij nog ver weg al vind ik het heerlijk om al naar te kijken..
Succes zuster morgen!!! En Gavia benieuwd naar je kamertje!!
Succes zuster morgen!!! En Gavia benieuwd naar je kamertje!!
maandag 11 november 2013 om 08:00
maandag 11 november 2013 om 11:56
maandag 11 november 2013 om 12:46
maandag 11 november 2013 om 13:19
Hi Tessado, wat ontzettend balen dat je je eisprong hebt gemist! Spuit jij dan Menopur bij IUI of ben je aan de IVF? Hopelijk kun je in februari door. Succes met afvallen. Ik weet hoe moeilijk dat is.
Met mij gaat alles redelijk. Mijn twee Eskimo's liggen nog braaf in de MCK crèche. Mijn stille hoop is dat ze over 9 maanden gewoon zelf uitgegroeid zijn tot babies .
IVF/ICSI is zeker geen 'walk in the park'. Ik voelde me prima tijdens het spuiten en de behandelingen nergens last van, maar na verse ICSI 2 is mijn cyclus zo in de war dat ik wat problemen ervaar in de cyclus. En ik ben verder gegaan in mijn zoektocht naar de arts die mij kan helpen met de immuunproblemen. De laatste testen zijn vorige week gedaan in Londen en opgestuurd naar Boston voor verdere verwerking. Nu is het wachten op het advies van de gyn in New York. Waarschijnlijk ga ik op voor de cryo tp in december, of in januari als ik niet op tijd ongesteld word, met zijn adviezen. Ondertussen lijn ik me suf en sport maar door wat hormonale tegenslagen lukt dat niet zo best.
Verder lees ik geregeld mee maar heb weinig te melden. Ik geniet wel van de berichtje over de kleertjes en kinderkamers! Hopelijk wordt 2014 een prachtig geboortejaar.
Met mij gaat alles redelijk. Mijn twee Eskimo's liggen nog braaf in de MCK crèche. Mijn stille hoop is dat ze over 9 maanden gewoon zelf uitgegroeid zijn tot babies .
IVF/ICSI is zeker geen 'walk in the park'. Ik voelde me prima tijdens het spuiten en de behandelingen nergens last van, maar na verse ICSI 2 is mijn cyclus zo in de war dat ik wat problemen ervaar in de cyclus. En ik ben verder gegaan in mijn zoektocht naar de arts die mij kan helpen met de immuunproblemen. De laatste testen zijn vorige week gedaan in Londen en opgestuurd naar Boston voor verdere verwerking. Nu is het wachten op het advies van de gyn in New York. Waarschijnlijk ga ik op voor de cryo tp in december, of in januari als ik niet op tijd ongesteld word, met zijn adviezen. Ondertussen lijn ik me suf en sport maar door wat hormonale tegenslagen lukt dat niet zo best.
Verder lees ik geregeld mee maar heb weinig te melden. Ik geniet wel van de berichtje over de kleertjes en kinderkamers! Hopelijk wordt 2014 een prachtig geboortejaar.