Seksklets 50!

03-05-2013 22:50 2466 berichten
Minnaar heb ik nooit meer gesproken. Op een of twee boze mails die ik er nog uit heb gegooid na die tijd. Fout. Maar heel therapeutisch . En hij zat, en misschien zit, best diep ja. Maar om de verkeerde redenen.

Ik zie hem nooit meer denk ik, we zitten wel in hetzelfde (niet heel grote) werkveld, maar beiden bij hele grote organisaties en komen elkaar dus niet zomaar tegen. We wonen ook niet in dezelfde plaats.

Ik las van stew ooit dat ze 2 jaar bezig is geweest om los te komen van een minnaar. Dat geldt voor mij ook wel, het is nu ook 2 jaar geleden dat het speelde en die tijd heb ik echt nodig gehad. En nu kan ik ook rustig zeggen dat hij uit mijn hoofd is. Ik ben ook niet meer boos, ik ben niet meer verdrietig, ik kan de leuke dingen zien als goede herinneringen en de rest laat ik los. Maar dat duurde even.

En het was roerig, maar ik heb echt oprecht een geweldige man, en soms is het een lastpak, en getrouwd zijn met mij is soms ietw dynamischer dan wenselijk zou zijn, maar we zijn wel erg gek op elkaar. Dus het had ook zo zijn nut de kaarten zijn herschud zeg maar. Ik ben van een berg vooroordelen afgeholpen die ik altijd had over vreemdgangers, (zouden meer mensen moeten doen, eens vreemdgaan ;) )

Maar ik vind mezelf geen swinger

Dit zijn gewoon toevallig twee heel lekkere mensen. Die toevallig een relatie hebben met elkaar en ons ook heel lekker vinden . Dat is héél iets anders
Alle reacties Link kopieren
Hi Bas, welkom hoor! Vertel ns iets over jezelf?!

Thordis; spannend hoor, 1e swingdate! Geniet!!

Rooss; jij en issues?? Nee toch? Bedoel ik serieus, vind je zo stabiel (hier dan).

Relaxt dagje achter de rug, workshop creatief zijn ipv werk! Is weer ns wat anders dan sex !
Fijn Roos. Manloos zijn heeft zo z'n voor en z'n nadelen ja. En processen bij jezelf herkennen is wel nuttig, en je eigen stek met je eigen bed waar je naar believen iemand in laat of weer uit gooit is ook wel lekker lijkt me idd.

En je kunt niet altijd loederen, er zijn idd nog meer dingen in het leven en loederen kost toch best veel tijd en aandacht en energie als je het goed doet

Ik maak overuren momenteel, alleen van voorpret, dat hou ik geen weken vol

Fijn je weer te spreken!
Het gaat gelijk lekker persoonlijk hier merk ik, heeft wel wat.

Even kijken hoe ik dan toch iets over mezelf vertel, zonder te persoonlijk te worden..

35 jaar, samenwonend, seksueel beiden erg actief. Zowel met elkaar als daarbuiten. Relatie van zo'n 6 jaar met elkaar. Werkzaam in de gezondheidszorg.
Thordis! Neeee natuurlijk is dat geen swingen? Dat is gewoon toevallig met een stel enzo en o ja jullie erbij, gewoon fun for four. Geen swingen, gekkiebejjemal!

Je klinkt goed en stabiel zeg, en ik geloof beslist dat jij niet altijd een makkeljke partner zou zijn maar och, wie wel? Tof dat jullie elkaar weer gevonden hebben!

Zij, ik ben een wandelend issuevat maar ik vind het lief dat je denkt dat het anders is

Ik heb last van een giga redderssyndroom, ik heb het bijna op mijn voorhoofd laten tatoeëren, drama maar zoals ik schrijf, ik ben lerende en detecterende!

Fijn, dagje crea doen. Zaterdag gingen anderen crea doen, ik hoefde alleen maar stil te zitten. Daar ben ik nou es toevallig heel goed in!
toch jammer dat we nooit es een dagje zijn doorgezakt leuk mens! Och, wie weet...

Bas, hebben jullie een open relatie, seks met derden/vierden of altijd samen op route?
Alle varianten

Soms samen, maar ook los van elkaar.
Wat een gezelligheid hier vandaag

Welkom Bastiaan

Thordis volgens mij is dat echt wel swingen hoor

Roosje dus weer een beetje op de rails, da's mooi!

Zij jij bent hartstikke creatief, op allerlei gebied
A dirty mind is a joy forever
Vooralsnog noem ik het creatief met kurk

Maar dan zonderling kurk.

Maar Roos, we kunnen alsnog ooit eens een date plannen, of had je het niet tegen mij met 'leuk mens'?

Dat van dat reddersgebeuren geloof ik zo van je trouwens. niet naar bedoeld, maar je staat stevig in je schoenen en je bent empatisch en dan denk je al gauw 'als ik nou maar gewoon een beetje voor hem zorg komt het wel goed'

Ik herken daar verder helemaal níets van hoor
En swingen is in mijn ogen *vooroordelen alert!* met je zonneebankoranje lijf met Dries Roelvink blonde haar in je tijgerprint string naar een club met veel te harde housemuziek

En dat doe ik dus niet
Oeh Thordis wat een vooroordelen!

De swingers die ik ken voldoen allemaal vooral NIET aan jouw beeld.
A dirty mind is a joy forever
Dat weet ik ook wel ikzelf ook niet. En dat andere stel ook niet....
Thordis, gek mens!

Ja, ik had het tegen jou ja, tokkin toe joe!

Doen we!

Tja, het is niet alleen dat ik denk heeeeeeeeee een arme sloeber, vers uit de goot, kom die gaan we es effe moederen en pamperen. De mannen zien het ook aan mij. Die denken heeee een boei, kom, armen en benen drom en dan komt het goed.

De ellende is alleen, ik vind de "te redden" mannen het leukst. Die zorgen voor een nuttig en fijn gevoel. Die boren iets in me aan wat ik als verslavend ervaar. En dan zien ze er ook nog stom goed uit ook vaak!

Dus ik heken hun en zij mij. Kansloos dit. Single tot ik opgedroogd ben!
Navond!
Welnee Roos, je laat je gewoon omscholen tot sekstherapeut. Al die mannen die je gaat redden, da's dan gewoon je vak. Dik voor laten betalen natuurlijk.

Ondertussen hengel je een leuke vent naar binnen die al gered is en waar je lang en gelukkig mee gaat oud worden!
Rooss: ik denk dat als jij opgedroogd bent, er zes plankjes en een laagje stof om je heen liggen. En wat er voor die tijd gebeurt...? Lekker genieten van je single bestaan, en voor je het weet ben je patsboem ineens niet single meer. En ook niet opgedroogd Wedden?
Lisa, dat is een waanzinnig goed plan eigenlijk! Ik zet ze wel weer op de rails en loop ondertussen schandalig binnen!

Barbs jij kent mij (nu al) te goed!
Avond all !!

Rooss; je bent een lieverd!. Maar iemand die jou verzorgt (en meteen ook een beest in bed is , is ook lekker!

Thordis; hup naar de winkel jij voor een kek luipaardstringetje! En neem er meteen ook 1 voor je man mee

Zoooo, dateboekje loopt aardig vol....mmmm......
Ik krijg wel het idee hier op dit forum dat monogamie volledig uit de tijd is.

En ik maar denken dat het niet zo breed geaccepteerd was..
Ned3 is leuk nu.....

Bas; ik geloof niet in monogamie, maar ik denk soms dat vreemdgaan meer geaccepteerd is dan swingen of een open relatie.
Ik geloof er ook niet in, moet er niet aan denken om tot mijn dood met één en dezelfde vrouw nog seks te hebben en verder niks meer..

Maar hoe makkelijk er hier over gesproken wordt in de diverse topics verbaasd me ook wel weer.
Hier is het anoniem hè.
En er zijn hier redelijk wat openminded mensen...
Dan kan ik me hier wel op mijn plek voelen
Jullie hebben geluk met zo'n partner!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven