Gezondheid alle pijlers

Opgezette buik

15-11-2013 11:04 15 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ontzettend vaak last van een opgezette buik. Paar keer per week begint mijn buik opeens op te zetten. Dit begint vaak aan het einde van de middag en neemt in de avonduren toe.

Naast het lichamelijke ongemak (als buik heel erg opgezet is, word ik ook erg duizelig), ziet het er ook vreemd uit, aangezien ik een slank postuur heb (opeens "dikke" buik).

Iemand tips?
ps. Ik eet en leef gezond!
Naar de huisarts.

Ik had er een tijdje geleden ook last van. Bleek een bacterie te zijn.
Wat Tama zegt: naar de huisarts.
Naar de huisarts inderdaad. Dit kan van alles zijn.
Sommige mensen kunnen niet zo goed tegen tarwe,die krijgen dan zulke symptomen. Eet je veel brood?

Ik zou toch naar de huisarts gaan, zeker vanwege die duizeligheid
Ik heb PDS en ook vaak een opgezette buik.

Maar die duizeligheid herken ik niet.

Lijkt me ook niet normaal.

Ik zou naar de huisarts gaan. Het kan van alles zijn.
Ook ik heb PDS en mijn buik kan ook enorm opzetten. Dat gebeurt idd ook heel vaak 's avonds. Het wordt erger als ik bijvoorbeeld een strakke broek of rokje draag of veel zit op een dag. 's Ochtends ziet mijn buik er redelijk plat uit, maar 's avonds zie ik er soms opeens uit alsof ik 5 maanden zwanger ben.

Helaas heb ik nog geen oplossing gevonden, dus ik lees nog even mee.
Moet je niet gewoon poepen?
You know how I know? Because I reeaally think so!
Heb, en had, ik ook. Vreselijk!

Toch laten onderzoeken en ik heb een bacterie in mijn buik waarvoor ik 'as we speak' nu een antibiotica kuur voor krijg.

Laten onderzoeken dus. Misschien heb jij ook die bacterie, of een allergie. Hiermee rond blijven lopen is ook niks.
Was jij niet zwanger?
Ohnee dat is een andere forumster met dezelfde avatar.
quote:MrsStanleyWalker schreef op vrijdag 15 november 2013 12:38 Moet je niet gewoon poepen?Soms is het antwoord zo simpel
@ matroesjka: ik zie toevallig dat TO dezelfde avatar heeft als ik. Maar ook ik ben niet zwanger hoor!

Of zou er nog een forummer met dezelfde avatar zijn......?
quote:MrsStanleyWalker schreef op 15 november 2013 @ 12:38:

Moet je niet gewoon poepen?

En ik ben ook niet zwanger:) Zal mijn avatar eventjes veranderen, wellicht wekt dit wat verwarring

Maar ik breng van de week even bezoekje aan de huisarts, misschien toch verstandiger. Bedankt voor de tips!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven