Centraal Moderatortopic

13-10-2013 10:56 3246 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

In dit topic kun je terecht met je verzoekjes voor de moderators.

Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de linkerbovenkant van een topic, of aan de rechterbovenkant van een posting.

Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl

Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.

Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.

Handig om te weten:

Hier zijn onze algemene voorwaarden en de huisregels van het Viva forum terug te vinden.

Hier zijn de mededelingen van het Viva forum terug te vinden.

Hier kun je bugs die je op het forum tegenkomt melden.

Hier kun je de beleidsmededelingen terugvinden.

Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.

*update 11-3-2014: Mochten er problemen zijn met banners, dan willen we je graag vriendelijk verzoeken om even een mailtje te sturen naar forum@viva.nl, zodat we hier zo adequaat mogelijk op kunnen reageren en het forummen voor iedereen even prettig kan verlopen.

Met vriendelijke groet,

Moderators Viva forum
Het topic Waarom geloof? is verwijderd wegens trollen

met vriendelijke groet,

Junior
Topic Model gezocht 55+ is verplaatst naar het Prikbord Gevraagd.

Een model voor 1 dag > 55 of met een hele donkere huid idem.

mvg,

Junior.
Het topic 'Op zoek naar leuke reisblogs!' is verwijderd ivm spam.

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
http://forum.viva.nl/forum/Zwanger/zwan ... ges/213008

Wat is er met de (aankomende) zwangerosaurussen aan de hand? Nu mogen er inene niet meer dan 10 dames gaan meeschrijven want dan wordt het weer te vol.

Ik meen dat ledenstops al sinds jaar en dag verboden zijn?
quote:Lughnasadh schreef op 15 november 2013 @ 22:37:

http://forum.viva.nl/forum/Zwanger/zwan ... ges/213008

Wat is er met de (aankomende) zwangerosaurussen aan de hand? Nu mogen er inene niet meer dan 10 dames gaan meeschrijven want dan wordt het weer te vol.

Ik meen dat ledenstops al sinds jaar en dag verboden zijn?

Ik heb er gereageerd, dank je wel voor de melding.

met vriendelijke groet,

Junior
Weer een zwangerwordentopic waar de tabel 'vol zit' - en er dus een ledenstop is. Misschien moet er een instructie online komen waarin staat hoe mensen extra rijen kunnen toevoegen?

http://mobiel.viva.nl/forum/list_messages/212610 (ik hoop dat het werkt, zo'n mobiele link)
O, ik had de voorgaande berichten niet gelezen. Dat nieuwe topic is er dus omdat het oude "vol" is.
Ik vind het schandalig. Iedereen kan en mag schrijven op een openbaar forum waar hij/zij wil.

Krijg gewoon zin om in alle zwangerosaurussentopics te gaan posten.

Wat een eilanden zijn dat. Ze hebben geen idéé wat er zich verder afspeelt.

Nog beter: laten ze allemaal naar babybrabbel gaan of hoe het ook mag heten en laten we hier die pijler afschaffen.
Nou, inderdaad. Dat scheelt misschien ook een hoop onzinnige zouikzwangerzijntopics.
Ik vind het ook debiel. Er zijn nu al zo'n stuk of 5 "zwanger worden in november 2013"-topics, omdat de "tabellen al vol" zijn. Voor de vorm wordt er dan nog wel onder gezet dat mensen welkom zijn, maar je mag niet meer in de tabel

Vervolgens opent een andere zwangerosaurus(to be) weer een nieuwe waar dan weer maar 10 dames in de tabel mogen.

Belachelijk.

Ik heb ooit ook meegeschreven in een zwangergroepje en dat gezeik nooit gezien. Uiteindelijk valt er wat af, er komt wat bij, maar duizenden vrouwen waardoor je helemaal geen overzicht hebt en geen "band" meer voelt, neuh.
Misschien moet er een regel komen dat er nog maar 1 zwanger-worden-in-maand per maand geopend mag worden? Dat zou een hoop topics schelen. En als mensen een beperkt clubje willen verhuizen ze maar naar Facebook of zo.
Het topic 'Leuke webshop met schoenen gevonden' is verwijderd ivm spam.

@trotter, jasmijn en lughnasadh,

Jullie mening is duidelijk. Bedankt voor de meldingen, maar zoals jullie weten is dit (nog steeds) geen discussietopic. We hebben dit punt op de vergaderlijst staan en zullen het bespreken.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva.

Topic Geraniums is verplaatst naar de pijler Thuis.

mvg,

Junior.
Topic Ergens achter gekomen. is verwijderd ivm troll. Bedankt voor de meldingen.

mvg,

Junior.
Topic Bankbiljet met een boodschap! is verplaatst naar de pijler Geld & Recht.

mvg,

Junior.
gevonden.
anoniem_87061 wijzigde dit bericht op 16-11-2013 21:42
Reden: nvm
% gewijzigd
Topic studie ; maatschappelijke zorg! is verplaatst naar de pijler Werk & Studie.

mvg,

Junior.
Volgens mij staat in de huisregels dat het hinten naar illegale zaken verboden is.

Ik zeg één ding: drugstopic.
"Hinten naar illegale zaken" is wel heel erg vaag.. daar kan vanalles onder vallen..
aub b
quote:Rainbow01 schreef op 17 november 2013 @ 10:45:

aub beste viva kunne jullie mijn topic verwijder met spoed bij relaties :mijn vriend wil niet meer na 5 jaar

ik word bedreigd ben herkend aub met grote spoed dank u

Waardeloos die verdwijnende topics. ´Ik word bedreigd`, schijnt dus hier de code te zijn om topics te laten verdwijnen.

"Waarover kun je (in dit geval) dan bedreigd worden?", denk ik nu dan. Er stonden volgens mij geen verkeerde bewoordingen in de teksten.

Een Viva-poster heeft blijkbaar minder vrijhheden dan de moslima's in Nederland.
quote:Rainbow01 schreef op 17 november 2013 @ 10:45:

aub beste viva kunne jullie mijn topic verwijder met spoed bij relaties :mijn vriend wil niet meer na 5 jaar

ik word bedreigd ben herkend aub met grote spoed dank uIs het topic van Rainbow al verwijderd? Ik kan het niet meer vinden en hier zie ik ook geen melding.
quote:Geroldine schreef op 17 november 2013 @ 12:13:

[...]

Is het topic van Rainbow al verwijderd? Ik kan het niet meer vinden en hier zie ik ook geen melding.Ik kreeg tijdens het lezen een foutmelding, dus ik denk dat toen het topic verdween.
quote:Geroldine schreef op 17 november 2013 @ 12:13:

[...]

Is het topic van Rainbow al verwijderd? Ik kan het niet meer vinden en hier zie ik ook geen melding.

Ik kan zien dat het verwijderd is.

mvg,

Junior.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven