Bannerklachten topic

08-10-2013 18:37 114 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

De banners op het Viva forum zijn een belangrijke inkomstenbron en zijn dus erg belangrijk voor het bestaan van het forum. De banners mogen natuurlijk nooit het gebruik van het forum verhinderen of bemoeilijken. Wanneer je een probleem of klacht hebt over een banner kun je die in dit topic melden.

Uiteraard gaan wij dit dan voor jullie uitzoeken en zorgen we waar nodig voor een snelle oplossing

Met vriendelijke groet,

Moderators viva forum.

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Die van Centraal Beheer boven zorgt ervoor dat mijn scherm voor de helft wegvalt.

Sowieso zijn de banners rechtsboven foute boel want die staan vaak over het inlogscherm. Inloggen daardoor niet mogelijk.

En die van dat bronwater is erg irritant, die valt niet weg te klikken.
Neem Mozilla met adblock plus. Nergens meer last van

Of forum je mobiel?
If none of us is prepared to die for freedom, then all of us will die under tyranny.

Ik vind banners met geluid sowieso een no-go.

Ik wil hier dramatische topics lezen voor mijn eigen leedvermaak.

Ik wil niet naar cilit bang of dreft gezeik luisteren.

Gebruik gewoon goede google ads en geluids-vrije ads voordat elke viva bezoeker ad-block er op gooit en de inkomsten flink dalen.
Merano

Ik ben verknocht aan mijn Google Chrome en vind adblock niet prettig. Dus so be it. Dan maar elders gaan forummen.
De banners zijn inderdaad enorm hinderlijk, zou fijn zijn als er wat aan gedaan wordt.
Die sbs banner blijft maar constant in beeld en is niet weg te klikken.!
quote:sole-mare schreef op 25 oktober 2013 @ 08:24:

Die sbs banner blijft maar constant in beeld en is niet weg te klikken.!

En als ik hem dan eindelijk weggeklikt krijg, komt Bar-Le-Duc omhoog, wederom een banner. En als ik die dan wegklik...

Begint het weer van voor af aan.
'we are all a little broken. but the last time I checked, broken crayons can still color.'
Ik word werkelijk helemaal gek van die SBS6 banner echt met geen mogelijkheid is dat ding weg te klikken.!

Maar goed volkomen zinloos dit hele topic natuurlijk want er word toch niks met de reacties gedaan.
zwaar irritant die SBS6 banner. maar jullie hebben in elk geval geholpen met wat ik niet wil kijken.
I choose happy!
quote:EssentialBliss schreef op 02 november 2013 @ 09:24:

zwaar irritant die SBS6 banner. maar jullie hebben in elk geval geholpen met wat ik niet wil kijken.+1
De 538-banner is heel moeilijk weg te klikken. En als je hem niet wegklikt is het moeilijk typen hier. Wat een irritant ding, no way dat ik ooit naar die radiozender ga luisteren!
quote:deepspace schreef op 12 november 2013 @ 09:04:

De 538-banner is heel moeilijk weg te klikken. En als je hem niet wegklikt is het moeilijk typen hier. Wat een irritant ding, no way dat ik ooit naar die radiozender ga luisteren!

Eens. Wat een verschrikkelijke banner. Valt niet weg te klikken want dan activeer je 'm juist. Ik wil die pleeboj van een Afrasjakkie niet in beeld.

Bovendien, waarom bij elke pagina. Een keer is meer dan voldoende.
Banners snap ik, maar niet weg te klkken banners niet en het verkloot totaal m'n forum en forumzin.

Verliefd op Ibiza ko niet weg en nu kieskeurig en 538 niet en als e op close klik krijg je juist de hele banner.

Het lijkt wel of jullie de mensen liever naar de buren zien vertrekken.

Is dit wat de adverteerders willen, dat het forum leegloopt door technische impotentie?
Bij mij werkt het als complete anti-reclame. Dus geen Vichy, 538, SBS6 en Bar le Duc (meer) voor mij...
Ik denk dat iedereen snapt dat banners en reclame de vivasite betalen. Is ook niet zo veel mis mee aangezien de bezoekers graag gratis willen blijven komen.

Maar als de banners zo irritant worden dat je ze niet weg kan klikken en dat ze het lezen van het forum verhinderen dan zou dat voor mij een reden zijn om niet meer te komen. Inderdaad laatst bij die sbs banner klik ik heel het forum weg omdat mij het lezen vanhet forum mij niet waard is me zo te ergeren en dus klik ik het forum weg en dat kan toch ook niet de bedoeling zijn....
anoniem_12802 wijzigde dit bericht op 17-11-2013 10:19
Reden: correctie/aangevuld
% gewijzigd
Ik moet hem hier denk ik melden (en hij zal vast al wel gemeld zijn)

helaas moet ik weer melden dat inloggen op het forum niet lukt omdat er reclame staat OVER het blokje waar je je wachtwoord moet invullen.

Ik heb nu een andere browser moeten gebruiken om het probleem te kunnen aankaarten. Het mag toch niet zo zijn dat reclame deelname onmogelijk maakt? dan ga je je doel wel een beetje voorbij.

(ps ik gebruik normaal explorere, via google chrome krijg ik hetzelfde probleem maar daar verdwijnt hij tenminste nog)
Wie de mens in zichzelf begrijpt begrijpt alle mensen.
538 deze is niet weg te krijgen
het is zoals het is,daar moet je het mee doen
quote:thee schreef op 12 november 2013 @ 10:59:

Het lijkt wel of jullie de mensen liever naar de buren zien vertrekken.

Is dit wat de adverteerders willen, dat het forum leegloopt door technische impotentie?Eens, wat ongelooflijk irritant en zo lang al
quote:pingie schreef op 18 november 2013 @ 14:11:

538 deze is niet weg te krijgenEens, 538 is vreselijk irritant in het beeld/
quote:Layka63 schreef op 17 november 2013 @ 10:17:

Ik denk dat iedereen snapt dat banners en reclame de vivasite betalen. Is ook niet zo veel mis mee aangezien de bezoekers graag gratis willen blijven komen.

Maar als de banners zo irritant worden dat je ze niet weg kan klikken en dat ze het lezen van het forum verhinderen dan zou dat voor mij een reden zijn om niet meer te komen. Inderdaad laatst bij die sbs banner klik ik heel het forum weg omdat mij het lezen vanhet forum mij niet waard is me zo te ergeren en dus klik ik het forum weg en dat kan toch ook niet de bedoeling zijn....Voor mij bleek het hoge irritatieniveau van de banners eigenlijk een zegen. Eindelijk de moeite genomen om een goeie addblocker te installeren. Voor het doel van de banners volslagen averechts natuurlijk, want nu zie ik helemaal geen reclame meer.
quote:Rasa schreef op 22 november 2013 @ 23:12:

[...]

Voor mij bleek het hoge irritatieniveau van de banners eigenlijk een zegen. Eindelijk de moeite genomen om een goeie addblocker te installeren. Voor het doel van de banners volslagen averechts natuurlijk, want nu zie ik helemaal geen reclame meer.Idem hier aangezien er geen enkele verbetering te bespeuren was....
De ikea reclame komt over de nieuwe topics heen (en die van kieskeurig ook), onder in beeld verschijnen er soms 2 of 3 tegelijk (en ze laten zich ook nog eens niet sluiten).

Links reclame, rechts reclame, boven reclame en onder reclame, het forumveld wordt steeds kleiner. Bovendien duurt het opladen van de (bewegende) reclames zo lang dat ik er een spellensite naast open, om de wachttijd wat aangenamer te kunnen besteden.

Vorige week stond bij ´viva tipt´ overigens nog dat hunkemöller 3 bh´s had voor de prijs van 2, maar die actie bleek al afgelopen te zijn in september.
Wie bedenkt er nou een reclame OVER het gedeelte waar je je inlogdinges in moet vullen? Werkelijk,...........
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Dit is dus de staat van het VIVA-forum tegenwoordig. Ik begrijp dat reclame nodig is voor inkomsten, maar jullie maken het nu toch wel een beetje te bont hoor. Het verpest mijn plezier en zin om hier te zijn en ik zal vast niet de enige zijn.

http://i.imgur.com/GOxew1E.jpg
Het lijstje met nieuwe topics is niet meer te gebruiken want er staat een wisselende vierkante advertentie op die NIET weg te klikken is.

Waarom dekken jullie niet meteen het héle forum af met een advertentie, of is er nog niemand gevonden die daar de hoofdprijs voor wil betalen?

Ik ga weer over op de mobiele site...
.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven