Seksklets 50!
maandag 18 november 2013 om 13:35
maandag 18 november 2013 om 13:52
maandag 18 november 2013 om 14:24
Tja, redelijk happy single. (een paar blz geleden staat mijn relaas aan Thordis over mijn leventje nu). Ben alweer ruim 1,5 jaar zebloos, kinderen zijn vnl bij mij en dat vind ik heel fijn. De communicatie tussen zeb en mij verloopt prima. En verder ben ik heel blij met mijn familie, hobbies en heerlijke mannen!
Zijn jullie nog aan het swingen of anderzijds spannende toestanden aan het uithalen??
(als ik het mag vragen hoor, tis zuivere interesse)
Zijn jullie nog aan het swingen of anderzijds spannende toestanden aan het uithalen??
(als ik het mag vragen hoor, tis zuivere interesse)
maandag 18 november 2013 om 14:56
quote:Rooss4 schreef op 18 november 2013 @ 13:08:
Jammer dat je zo reageert, DS. Bij "het gaat je geen fuck aan" had je ook mogen stoppen hoor. Het was zuivere interesse, ik weet dat swingdingen een poosje lastig zijn geweest bij jullie en ik was gewoon benieuwd of je partner nu wat meer in is voor spannende zaken.
Mijn welgemeende excuses voor mijn interesse en ik zal je voortaan met rust laten.
.....
Overigens was de afspraak al dat je me met rust zou laten.
Maar goed, ik lust geen ouwe koeien en zeker niet die uit de sloot gevist worden, dus laat verder maar.
Jammer dat je zo reageert, DS. Bij "het gaat je geen fuck aan" had je ook mogen stoppen hoor. Het was zuivere interesse, ik weet dat swingdingen een poosje lastig zijn geweest bij jullie en ik was gewoon benieuwd of je partner nu wat meer in is voor spannende zaken.
Mijn welgemeende excuses voor mijn interesse en ik zal je voortaan met rust laten.
.....
Overigens was de afspraak al dat je me met rust zou laten.
Maar goed, ik lust geen ouwe koeien en zeker niet die uit de sloot gevist worden, dus laat verder maar.
anoniem_105295 wijzigde dit bericht op 18-11-2013 15:03
Reden: Laat maar weer...
Reden: Laat maar weer...
% gewijzigd
A dirty mind is a joy forever