Kriegel word ik ervan!

19-11-2013 22:03 146 berichten
Alle reacties Link kopieren
Echt, ik krijg gewoon kippenvel op m'n armen van dat liedje van de Becel reclame.

Waar gruwel jij van?
Watten.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Handdoek bijten
Waarom zou je dat doen Boerderijgeit?
quote:Nemesis. schreef op 19 november 2013 @ 22:05:

“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Oeh ja, handdoek bijten, vreselijk!
Alles wat aan mij blijft plakken: zand, meel, pluisjes, bodylotion, zonnebrandcrème (en ook die lucht daarvan) en vervelende mensen/exen
quote:boerderijgeit028 schreef op 19 november 2013 @ 22:05:

Handdoek bijtenAaaah, krijg al kippenvel als ik dit lees! En waarom weet ik hoe dat voelt???
quote:boerderijgeit028 schreef op dinsdag 19 november 2013 22:05 Handdoek bijtenDeed m'n neefje altijd als kind. Waar dan weer die duim inzat, want daar zoog ie op.. Ja heel raar, maar verder is hij normaal. dat is waar ik van gruwelde.
quote:Nemesis. schreef op 19 november 2013 @ 22:05:

Ik weet t niet, ik ben een beetje vreemd denk ik
Droge handen.

En de muziek in de reclame tegen huiselijk geweld (het houdt niet op...). Al scoort die van Becel ook hoog.
Houten stokjes in ijsjes
Don't complain, don't explain.
Ooooh! Ik heb het ook bij Becel. En echt pas sinds een paar dagen dat me dat zo irriteert. Volgens mij gebruiken ze dat liedje al veel langer. Vreselijk! Die stem.
Vieze handen. Ik had vroeger al een hekel aan kleien of met zand spelen, want ik kan echt niet tegen vieze handen. Zonnebrandcrème gruwel ik ook van inderdaad (voelt ook vies aan je handen en vies aan je hele lijf eigenlijk), nagels over het schoolbord (maar wie niet?), watten en handdoek bijten zijn ook gruwelijk. Ik vind het ook raar dat ik weet hoe handdoek bijten voelt.

Mijn vriend kan er niet tegen als ik met mijn vork/lepel/mes tegen mijn tanden kom en erop bijten is helemaal gruwelijk vindt hij. En dat gebeurt nogal eens, want ik bijt over het algemeen eerst op mijn vork/lepel voor ik het eten in mijn mond schuif. Volgens mijn schoonmoeder eet ik als een anorexiapatiënt, die schijnen dat ook te doen.
Van die harde pepermunt. Zo'n ontzettend kippenvel-en-niet-op-de-lekkere-manier mondgevoel. Brr.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
quote:zomerfreak, 20 seconden geleden

Ooooh! Ik heb het ook bij Becel. En echt pas sinds een paar dagen dat me dat zo irriteert. Volgens mij gebruiken ze dat liedje al veel langer. Vreselijk! Die stem.

Ja! Eerst dat snelle zingen.. Dan dat *boem boem* van de muziek... En dan komt er een minuut later nog een reminder. Vreselijk!
quote:Krullevaer schreef op 19 november 2013 @ 22:11:

Vieze handen. Ik had vroeger al een hekel aan kleien of met zand spelen, want ik kan echt niet tegen vieze handen. Zonnebrandcrème gruwel ik ook van inderdaad (voelt ook vies aan je handen en vies aan je hele lijf eigenlijk)

Een baan als automonteur, schilder of behanger is ook niet aan mij besteed

Ik hou van koken maar alles wat met deeg of meel te maken heeft sla ik over (als ik er met mijn handen in moet)
Piepschuim en stukjes in de vla/pudding!
quote:Krullevaer schreef op 19 november 2013 @ 22:11:

Mijn vriend kan er niet tegen als ik met mijn vork/lepel/mes tegen mijn tanden kom en erop bijten is helemaal gruwelijk vindt hij. En dat gebeurt nogal eens, want ik bijt over het algemeen eerst op mijn vork/lepel voor ik het eten in mijn mond schuif

Mijn vriend doet dat. Krijg daar neiging tot heel hard slaan van.

Serieus nekharen overeind en een strakke nek krijg ik er van.

En een pesthumeur.

Dus
Droge handen, kruimels aan mijn blote voeten, fleece en vochtige watten

Qua geluid: beesten die zich likken, auto's die stationaire draaien

Brrrrr.....
Frankly my dear, I don"t give a damn
quote:Penelope_ schreef op 19 november 2013 @ 22:11:

Droge handen.

En de muziek in de reclame tegen huiselijk geweld (het houdt niet op...). Al scoort die van Becel ook hoog.

Droge handen vind ik ook vreselijk, net als een droog gezicht. Heb ik allebei altijd na het douchen (gelukkig doet crème wonderen).

Ik ken de reclame van Becel niet, maar die van huiselijk geweld is heel erg irritant.
En smakgeluiden.....
quote:Biebeliee schreef op 19 november 2013 @ 22:19:

[...]

Mijn vriend doet dat. Krijg daar neiging tot heel hard slaan van.

Serieus nekharen overeind en een strakke nek krijg ik er van.

En een pesthumeur.

DusOei, dat klinkt heel ernstig. Ik probeer het wel af te leren, maar dat is echt verrekte moeilijk, ik doe het al zolang zo!
Krullevaer: http://m.youtube.com/watc ... 2Fwatch%3Fv%3Dzu1ZmmriA-w
Met een aluminium pen tussen je tanden op en neer gaan (zo'n geborstelde parker pen bv)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven