Kriegel word ik ervan!
dinsdag 19 november 2013 om 23:48
Meepraat mensen ja. Mensen aan wie je een verhaal vertelt die met je gaan meeplaybacken.
Verder vind ik niks mis met watten trouwens ben ik de enige? Vind ze lekker zacht en als er een pot watten staat wil ik wel met mijn hand erin hoor.
Nagels over het schoolbord, ook vreselijk! Terra cotta, ook zoiets.. Brr
Oh en ik word kriegel van mensen aan wie je iets vertelt of uitlegt dat ze nog voordat je je zinnen afhebt, heel gehaast reageren: ja joh? Oh ja. Oh zo. Ja. Goh.
Verder vind ik niks mis met watten trouwens ben ik de enige? Vind ze lekker zacht en als er een pot watten staat wil ik wel met mijn hand erin hoor.
Nagels over het schoolbord, ook vreselijk! Terra cotta, ook zoiets.. Brr
Oh en ik word kriegel van mensen aan wie je iets vertelt of uitlegt dat ze nog voordat je je zinnen afhebt, heel gehaast reageren: ja joh? Oh ja. Oh zo. Ja. Goh.
dinsdag 19 november 2013 om 23:53
Als je watten lostrekt uit een pak dan heb je er weinig controle over hoe groot de pluk wordt. Het is nogal ongewis, net zoals fiberfill trouwens waarmee je speelgoedbeestjes vult. Je hebt een bepaalde hoeveelheid in je hoofd, maar het wordt altijd anders qua grootte. En het trekt ook onplezierig, soms moet je kracht zetten en dan heb je nog niet wat je bedoelt.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
woensdag 20 november 2013 om 00:02
quote:SillySill schreef op 19 november 2013 @ 22:37:
Smakken staat echt met stip op 1! Daar kan ik echt agressief van worden.
Ik heb echt precies hetzelfde! Mijn moeder en zus vinden dat ik me aanstel. Maar ik kan hier ook echt absoluut niet tegen. Mijn mood veranderd per direct als er weer eens iemand zit te smaken en ik kan op dat moment niet weg. Vreselijk irritant.
Deze "ziekte" heeft trouwens een naam gekregen: misofonie.
Smakken staat echt met stip op 1! Daar kan ik echt agressief van worden.
Ik heb echt precies hetzelfde! Mijn moeder en zus vinden dat ik me aanstel. Maar ik kan hier ook echt absoluut niet tegen. Mijn mood veranderd per direct als er weer eens iemand zit te smaken en ik kan op dat moment niet weg. Vreselijk irritant.
Deze "ziekte" heeft trouwens een naam gekregen: misofonie.
anoniem_189375 wijzigde dit bericht op 20-11-2013 00:12
Reden: Toevoeging
Reden: Toevoeging
% gewijzigd
Als iemand met jou over anderen praat, dan zal diegene ook met anderen over jou praten!