Kriegel word ik ervan!

19-11-2013 22:03 146 berichten
Alle reacties Link kopieren
Echt, ik krijg gewoon kippenvel op m'n armen van dat liedje van de Becel reclame.

Waar gruwel jij van?
quote:RennenDan schreef op 19 november 2013 @ 23:28:

Natte sokken! Dat HAAT ik echt!

Natte onderbroek is ook niet fijn

Tip: schuif sok over een föhn issie in 30 seconden droog
Waarom bijten er zoveel mensen in handdoeken????
quote:pimpelmeesje67 schreef op dinsdag 19 november 2013 23:31 Waarom bijten er zoveel mensen in handdoeken????Ik bijt soms in natte washandjes en van die touwtjes aan vesten.
Some flies are too awesome for the wall
Als iemand die tegen je praat opgedroogd speekselschuim aan zijn mondhoeken heeft.

Bijten in een nat washandje heb ik ook weleens gedaan maar ik weet niet meer waarom.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
De Kraaitvat reclame, tenminste, zo spreekt de mevrouw van het spotje het uit.

En koude voeten als ik in bed lig. Brr, ze zijn nou al koud, mss ook ff de föhn erop zo!
Meepraat mensen ja. Mensen aan wie je een verhaal vertelt die met je gaan meeplaybacken.

Verder vind ik niks mis met watten trouwens ben ik de enige? Vind ze lekker zacht en als er een pot watten staat wil ik wel met mijn hand erin hoor.

Nagels over het schoolbord, ook vreselijk! Terra cotta, ook zoiets.. Brr

Oh en ik word kriegel van mensen aan wie je iets vertelt of uitlegt dat ze nog voordat je je zinnen afhebt, heel gehaast reageren: ja joh? Oh ja. Oh zo. Ja. Goh.
///
Als je watten lostrekt uit een pak dan heb je er weinig controle over hoe groot de pluk wordt. Het is nogal ongewis, net zoals fiberfill trouwens waarmee je speelgoedbeestjes vult. Je hebt een bepaalde hoeveelheid in je hoofd, maar het wordt altijd anders qua grootte. En het trekt ook onplezierig, soms moet je kracht zetten en dan heb je nog niet wat je bedoelt.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Oh en mensen die als ze je iets vertellen ipv knipperen bewust hun ogen langer dichthouden waardoor ze met dichte ogen heel snel een paar keer half knipperen... Arghhh
Ik word kriegel dat ik nu al een uur aan het wachten ben voor werk terwijl we een uur geleden hadden afgesproken en ik morgen ochtend weer vroeg op werk moet zijn!
.
En krakende knieën! Niet alleen bij anderen, maar ook dat gevoel bij mezelf.
Some flies are too awesome for the wall
Ik word kriegel van mensen die geeuwen en dan hun stembanden er bij gebruiken. Kan toch ook zonder geluid?
Ik ben niet dom, ik weet precies wat ik bedoel.
quote:SillySill schreef op 19 november 2013 @ 22:37:

Smakken staat echt met stip op 1! Daar kan ik echt agressief van worden.

Ik heb echt precies hetzelfde! Mijn moeder en zus vinden dat ik me aanstel. Maar ik kan hier ook echt absoluut niet tegen. Mijn mood veranderd per direct als er weer eens iemand zit te smaken en ik kan op dat moment niet weg. Vreselijk irritant.

Deze "ziekte" heeft trouwens een naam gekregen: misofonie.
anoniem_189375 wijzigde dit bericht op 20-11-2013 00:12
Reden: Toevoeging
% gewijzigd
Als iemand met jou over anderen praat, dan zal diegene ook met anderen over jou praten!
Smekken, snurken, met je vork te hard over je bord gaan, iemand die een wateri ijsje met zijn voortanden afbijt. Handdoek nooit in gebeten;))
Stel niet uit tot morgen,wat je vandaag kunt doen
quote:Razzle schreef op 19 november 2013 @ 22:17:

Piepschuim en stukjes in de vla/pudding!

Glaswol
Met nagels over het schoolbord.
Ik word kriegel van mezelf . Heb het koud, had al lang in bed willen liggen. En er staat nog afwas.
Grote garnalen, dus scampi's/gamba's: heel fout mondgevoel...ik ga niet zeggen waar het me aan doet denken, maar serieus goor! Kleine ganalen vind ik juist wel lekker
Mensen die zich niet aan hun afspraak houden.
quote:fairy1 schreef op 20 november 2013 @ 00:04:

Ik word kriegel van mezelf . Heb het koud, had al lang in bed willen liggen. En er staat nog afwas.Maak je niet druk die staat er morgen ook nog wel
Vragen wanneer ik van plan ben om de kerstboom op te gaan zetten.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:sehnsucht schreef op 20 november 2013 @ 00:13:

[...]

Maak je niet druk die staat er morgen ook nog wel
quote:Enn schreef op 20 november 2013 @ 00:13:

Vragen wanneer ik van plan ben om de kerstboom op te gaan zetten.

Ja, nu word ik wel nieuwsgierig wanneer dat is en waarom!
Stelletjes die roepen Wij zijn zwanger!!
.
flipsyflopsy wijzigde dit bericht op 22-11-2013 01:19
Reden: .
% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven