Het is de 20ste, het is de 20ste, het is de 20ste!!

20-11-2013 07:30 181 berichten
Goedemorgen ladies,

Jaja ladies, als een voetbalhooligan scandeer ik de titel. Het is weer zo ver, na de stoomboot, nu ons cruiseschip dat op het punt staat om aan te meren. En nee, voor ons geen chocolademunten, nee nee!!

Ik heb sterk het gevoel dat deze maand heel lang heeft geduurd, alsof deze uit 60 dagen heeft bestaan. Maar goed, het is dan eindelijk zover en de grote feestdag is aangevangen. Trek je galajurk aan, steek je haar op, schuif je pumps aan en vervoeg je hier, waar het allemaal staat te gebeuren.

Welkom, welkom.
Alle reacties Link kopieren
Cruiseschip? Welk?

Ik vertrek zondag vanuit Barcelona ;)
Oh heerlijk, veel reisplezier gewenst.
Maar leg jouw verhaal dan uit? Jij gaat niet op vakantie?
Dit is het maandelijkse toeslagentopic.
Oh, nu snap ik hem. Daar heb ik geen verstand van... Nee, geen toeslagen hier (anders kan je ook niet op cruise).

Sorry voor mijn vervuiling van het topic
Prettige dag verder.
Jaaaaaaaaa catootje ik was ook alweer aan het aftellen. Je bent er lekker vroeg bij op deze zeer koude ochtend. Mag ik onder mijn galajurk een thermolegging aan?

Ik kan het zo goed gebruiken. Mijn prinsesje wordt morgen 9 dus groot feest zondag.

Fijne toeslagdag maar weer
Die thermolegging is een goed plan. Sexy ook.

Alvast gefeliciteerd met je meisje, 9 jaar is al heel groot.
Ach het is nog donker

Ja joh het gaat zo ontzettend hard niet normaal

Heerlijk en weer erg welkom deze maand. De auto moet te APK.....

Nou is het keurigsbedrag niet zo hoog maar ik vrees dat ze weer van alles vinden dat voor hopen geld gerepareerd moet worden. Maar goed....de ruitenwissers hebben we al vervangen (daar hebben ze ons vorige keer mee genaaid), de remmen zijn vorige maand al nagezien en vervangen en olie bijvullen kunnen we ook wel zelf. Verder is het in de handen van de almachtige monteur.
O starshine je bent aan de goden afgeleverd (of zoiets) ik vind dat ook altijd doodeng. Pfffff

Sterkte of zal ik gewoon succes zeggen

(ben benieuwd hoe lang het dit keer duurt voordat de citroen van het forum je topic komt vervuilen).
Waar zit de any-key?
Oh Starshine en dat met de winter voor de deur. Ik duim voor je dat het alleen een APKtje wordt en anders neem je toch de Bentley.
quote:Houston77007 schreef op 20 november 2013 @ 07:58:

(ben benieuwd hoe lang het dit keer duurt voordat de citroen van het forum je topic komt vervuilen).Iedereen is welkom. In Hollywood noemen ze dat the comic relief.
Yes!!! Ik denk dat ik nu m'n fiets maar eens ga laten maken, ik hobbel zo de keitjes af met een giga slag in mijn achterwiel!
quote:katrien1974 schreef op 20 november 2013 @ 07:56:

O starshine je bent aan de goden afgeleverd (of zoiets) ik vind dat ook altijd doodeng. Pfffff

Sterkte of zal ik gewoon succes zeggen

Nou ja precies....dat er iets gerepareerd moet okay, maar de prijzen zijn altijd zo hoog...ik voel me altijd genaaid.

En dan hebben ze het gewraakte onderdeel vervangen....moet je opnieuw dokken voor de keuring!
quote:yolcu schreef op 20 november 2013 @ 08:01:

Yes!!! Ik denk dat ik nu m'n fiets maar eens ga laten maken, ik hobbel zo de keitjes af met een giga slag in mijn achterwiel!Mooi moment om dat te doen, dan hoef je ook niet meer zo hard te trappen. Het is al erg genoeg in die kou.
quote:Cateautje schreef op 20 november 2013 @ 07:59:

Oh Starshine en dat met de winter voor de deur. Ik duim voor je dat het alleen een APKtje wordt en anders neem je toch de Bentley. Dat is natuurlijk ook een mogelijkheid Ik heb nog de beschikking over de groene Mercedes met chauffeur.
Ik ben benieuwd hoeveel ik krijg en hoe laat.. Ik ben redelijk blut haha
Internagelaktisch
Hoera! Ik heb het gevoel dat deze maand voorbij gevlogen is. Dit is dan ook de eerste maand dat ik nog geld heb en een volle koelkast. Mede door samenwonen en dus meer financiële ruimte.

Hier nog niet binnen en school tot 13:15, dus ik ga er ook niet echt op wachten. Zeker omdat het ook niet echt nodig is dus.

Geniet van de voorpret!
Goedemorgen Lilly.
Cateau, vind je topic altijd zo gezellig

Hier nog een weekendje wachten op de centen. Volgens mij komt het maandag of dinsdag pas.
Eindelijk dat ik een keer kan zeggen yes ik had het nodig. Woningbouw betalen om ingeschreven te kunnen blijven en boodschappen doen eindelijk!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven