gebeld door bijna eigen nummer?

20-11-2013 19:53 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Daarnet had ik iets heel raars.

Misschien slaat iemand er op aan?

Ik werd zojuist gebeld door een nummer wat ik niet kende. Het was een 06 nummer maar met onze landcode ervoor. Ik woon gewoon in Nederland dus 0031.

Ik nam op en hoorde meerdere jongens praten en lachen in een vreemde taal. Pools of Roemeens ofzo. Iemand zei een aantal keer: hallo!! Ook in die taal.

Ik zei ook hallo. Toen ze bleven lachen en hallo bleven zeiden heb ik opgehangen. Dit gesprek heeft 22 seconden geduurd.

Nog geen minuut later wordt ik gebeld door een ander 06 nummer. Dit maal zonder de landcode. Maar dit nummer was exact hetzelfde als mijn. Nummer, alleen het laatste cijfer was anders! Een 6 ipv een 5.

Hij ging twee keer over en toen is er opgehangen.

Ik vond het best wel apart.

Weet iemand hier iets van?

Ondanks dat het maar een telefoontje is krijg ik er best wel de kriebels van....

Zeker omdat het zoveel op mijn nummer leek!
Ohh 2 x haha

Ik zag hem de eerste keer niet staan dus dacht ik dat er wat fout was gegaan.

Ik het hele verhaal opnieuw getypt op mijn telefoon haha.
Ik denk gewoon een paar grapjurken. Kijken wie het volgende nummer heeft...
Die kijken gewoon wie de 'nummerbuuf' is. Lachen toch?
Het was een telefoontje uit een paralel universum
Toen ik een nummer mocht uitzoeken (4 of 6 jaar geleden) had ik ook mijn laatste 2 nummers om kunnen draaien. Dus ik weet dat dat nummer bestaat. Vroeger vond ik het ook grappig om te weten. Tegenwoordig interesseert het me geen bal meer wie het volgende nummer heeft.
Niets hoeft, paarden wel
Inderdaad gewoon een spelletje om uit te zoeken wie er bijna hetzelfde nummer heeft als jij.. Ze hadden ook met een flauw grapje op kunnen nemen, geen aandacht aan besteden! Gewoon kwajongensstreken :-)
quote:hvm schreef op 20 november 2013 @ 19:56:

Ik denk gewoon een paar grapjurken. Kijken wie het volgende nummer heeft...Alle nummers worden uitgegeven, dus ergens heeft iemand inderdaad het volgende nummer. Mijn ouders hun nummer en het nummer van mijn tante zijn bijvoorbeeld opvolgende nummers!
Ik had dat laatst ook met een telefoonnummer. Bleef me maar bellen! Op een gegeven moment heb ik dat nummer geblokkeerd en nu gelukkig geen last meer gehad.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven