Zo afgrijselijk veel liefdesverdriet

21-05-2008 22:54 2065 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allen,

Sinds pasen is mijn relatie uit, na acht jaar samen te zijn geweest.

En ik ben zo vreselijk verdrietig!

Ik word echt niet goed van mezelf, probeer me met andere dingen bezig te houden, m'n vriendinnen, zelfs een tijdelijke scharrel, maar niets werkt.

Afleiding helpt, maar zodra het avond is en ik ben alleen dan begint de ellende...

Hoe hebben jullie je verdriet verwerkt?

En hoe lang gaat dit duren?!!
Pff, wat zijn jullie allemaal al ver!! Sorry dat ik nooit zo persoonlijk reageer, maar dit forum gaat zo ontzettend hard en wie zit er nou op mijn mening te wachten?!

En als ik jullie reacties lees denk ik, ja die heeft gelijk, en die ook en ga zo maar door, haha.

Ik zal echt mn best doen om wat vaker te reageren.

Merk wel dat ik er niet aan toe ben om hem ergens te zien of af te spreken. Heb echt een kutweek. Vorig jaar waren we nu op vakantie en komend weekend zouden we vier jaar wat hebben. Heb hem deze week twee keer gesproken, 1x puur zakelijk zeg maar, en vandaag ook een beetje gepraat over niks. En dat is zo fijn en het liefst wil je er dan naartoe om ff te kroelen, maar dat gaat niet!!

Ik ging een aantal stappen vooruit, maar deze week ga ik er weer net zoveel achteruit....
Meiden!

Jeetje zeg één dag niet kijken en ik moet me drie pagina's in lezen!

Excuus voor alle verhalen die ik nu negeer hoor!

@lis: als jij het zo voelt moet je lekker gaan rijden, als het een slecht plan is dan weet je dat zondagavond, jank je je de ogen uit je kop en ben je d'r maandag weer..

@mip, ik ben degene die Summers hondje probeert te lenen, voeg mij ook maar toe als je wilt! (potverdorie straks hebben we er allemaal een hele vriendinnengroep bij, leuk zeg!)

@Bo, hij stuurde terug dat ik hem in de war maakte en dat ie dezelfde gevoelens had.

Nou hij kan vanaf vandaag helemaal officieel de klere krijgen (excuus voor de weinig subtiele omschrijving)!

Ik had namelijk zo'n beetje de belangrijkste schooldag van het jaar, en dat wist ie, en meneer stuurt niet eens een sms om succes te wensen!

De eikel, maar goed, ik ben de dag goed doorgekomen, en Sum, heb NIET gesmst!

En met een beetje mazzel heb ik vandaag m'n propedeuse gehaald (waar ik ernstig trots op ben aangezien ik ernaast vijf dagen werk) en ga dus met m'n bips op de bank eten en voetbal kijken, zo!
Lieve Jemmie, dat gaat echt nog wel een tijdje duren hoor meis.

Maar uiteindelijk ga je echt meer stappen vooruit dan achteruit.

En hoe kom je erbij dat er niet op jouw verhaal gewacht wordt?!

Iedereen is hier meer dan welkom, de steun die je hier krijgt is echt fantastisch, dus je moet me beloven dat je in het vervolg alles spuit wat je maar kwijt wilt!
Okee, ik beloof het. Maar ik vind het zo lastig om op ieder zn verhaal te reageren. Wat jij ook al zegt, als je 1 dag niet kijkt dat ben je alweer drie pagina's verder. Kunnen we elkaar niet toevoegen op msn?? Dat zou al een stuk schelen, haha.

Nou, die ex van jou is idd een eikel zeg!! Dat ie niet eens heeft gereageerd. Hoop voor je dat je het heb gehaald.

Dit is wel weer een goeie reden om boos op hem te zijn en dat maakt het weer ietsje makkelijker.

Ik ben namelijk niet boos op mijn ex en dat is zo moeilijk. Had ik maar wat om wel boos te zijn, maar ja.
Lieverd, ik ben eigenlijk ook helemaal niet boos op hem hoor, sterker nog, eigenlijk is het een fantastische vent.

Maar ja, moet toch wat zoeken om afstand te kunnen nemen...

Je hoeft ook echt niet op iedereen te reageren hoor, ook al houd je alleen je eigen verhaal, er is niemand die je dat kwalijk zal nemen.

Waar het me om gaat is dat je steun ervaart wanneer je dat nodig hebt, en daar is dit forum voor.

Geloof me als ik zeg dat ik namens alle meiden spreek hoor!
Ja dat is het probleem. Hij is een leuke, lieve, knappe vent...

En ik zoek ook afleiding hoor. Ik het weekend stappen en zoveel mogelijk afspreken met vriendinnen. Dus doe echt mn best om afstand te nemen. Heb hem niet gesmst en ben ook niet naar hem toegegaan en voel me nu ook iets beter dan 2 uur geleden.

Jeetje zeg, hoe kom je hier ooit overheen?!
@jemmie: wat vlinder schrijft is absoluut waar (dat je altijd hier terecht kunt) en ik ben helaas ook niet zo ver nog; maar het helpt echt om hier dingen van je af te schrijven en te lezen dat we eigenlijk allemaal tegen dezelfde dingen aanlopen....

heb trouwens vandaag een betere dag, net na telefoongesprek met vriendinnetje waarin ze een aantal o zo ware dingen tegen me zei, dacht ik al rijdend in de auto dat ex toch ook echt minder leuke kanten en trekjes heeft die ik voor het gemak maar even was vergeten... was hem zo aan het idealiseren en natuurlijk zou ik het liefst nog willen dat we er samen aan zouden werken en is hij ook echt nog steeds niet uit mijn hart, er waren toch ook echt minder leuke kanten.

Neemt niet weg trouwens dat ik nog steeds af en toe wordt overspoeld van verdriet en toch ook de angst dat ik nooit meer gelukkig zal worden en een goede relatie zal hebben en zelfs kindjes.... maar ja, daar moet ik al helemaal niet teveel over gaan piekeren op dit moment!!

@vlinder: ga jou ook zeker toevoegen, eerst binnenkort nog even een account aanmaken op hyves...
Ja, het ging drie weken redelijk en deze week... DRAMA!! Haha, weet diep van binnen dat ik er heus wel kom en heb hele lieve vriendinnen die met steunen door dik en dun, maar toch. Iedereen is gesetteld, heeft het leuk samen en ik (wij) moeten weer helemaal van voor af aan beginnen.

En dan heb je hem aan de lijn en aan zn stem hoor je dat hij het toch ook wel fijn vind om je te spreken en zo. En dan wil je het liefst schreeuwen, probeer het nog een keer, we hadden het goed, we hebben een mooi huis, toe nog 1 keer!!

Maar als ik heel hard ben voor mezelf weet ik ook wel dat het zo niet langer kon. Ik had er veel meer voor over dan hij, heb zo ontzettend mn best gedaan en dat was zelfs niet genoeg.

Maarre, hoe voegen jullie elkaar toe op hyves?!
@ Vlinder, oeps, ook ik was je vergeten succes te wensen vanmorgen maar goed dat het zo lekker ging!

Ben trots op je meissie!!!!

U heeft een avondje met de billen op de bank ernstig verdiend

verder, van die rooie blijf je af, das MIJN held hihi

Ik vind trouwens dat al onze exen officieel de klere mogen krijgen!

(reden maakt eigenklijk niet eens uit)

@Jemmie, alles mag niets moet hier.

Het gaat ook razend snel als je wilt spuien spui gerust en als je alleen wilt lezen ook prima (wij zijn namelijk vrouwen dus heel makkelijk in de omgang hahaha)

Het gaat ook nog wel even duren voor het liefdesverdriet echt weg is, het rotte is, telkens als je denkt dat je er bent gebeurd er weer iets waardoor je volledig uit je sokken valt en LIJKT het alsof je weer terug bent bij af, dat is niet zo, elke keer klim je sneller uit je dalletje

Ik had het net zelf nog

Ik hoorde dat ex mijn spullen bij een vriend had gezet (was op mijn verzoek ook hoor, ik hoef hem echt niet te zien)maar om dan te horen dat ze er ook daadwerkelijk staan...OEF!

Ik zat dus eigenlijk te wachten op een tranen feest maar nee, dat bleef eigenlijk uit

Tuurlijk het steekt wel een beetje (hij ligt dus niet huilend op de bank elke avond naar een weg terug te zoeken) maar het is goed zo

Als ik kijk naar mezelf nu en naar een paar maanden geleden, ik ben gewoon een heel stuk meer mezelf en daar ben ik supertrots op!

Ik zeg maar zo...onderweg naar beter, weet je nog Vlin, elke dag een %tje!

@ Mippie, erg he die angst dat je soms denkt dat dit het was

heb ik ook hoor, maar ik denk ergens ook dat dat toch niet zo is

Daar zijn we toch met zn allen veeeeeels te leuk voor!

En nog even speciaal voor Vlinder:

(das voor het NIET smssen)

Kusssssssssssss
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Dat toevoegen gaat het handigst via mij denk ik

Zo ondertussen weet heel Viva Forum lezend Nederland hoe je mij moet vinden hihi

If not, ff een paar pagina's teruglezen daar staat de verwijzing!
Haha Summer dank je wel hoor!

Ik voel me ook best een beetje trots moet ik zeggen!

Dus + 3% voor mij vandaag..

Blijft raar idee he sum, maar wel lekker dat je je nu je spullen terug hebt hoor, weer een stukje afsluiting lijkt me...

Toch een goed teken dat je geen huilbui hebt gehad, je bent toch mooi op de goede weg dacht ik zo!
Euhm,,, heb je geloof ik toegevoegd summer... Eerst had ik die andere die vlinder ook had maar nu geloof ik wel de goeie...

Haha. Oh god, hij meldt zich aan op msn... Pff, gelijk stress
Ter info: Heb hem gelijk maar geblokkeerd en verwijderd. Goed he?! Voelt niet goed, maar is wel het beste anders vraag ik me alleen maar af met wie die aan het msnen is, want tegen mij praat ie niet en hij zat nooit op msn...
@ Jemmie, U zocht en heeft gevonde
HOERA HOERA HOERA!!!!

Goed zo Jem, thats the spirit!

Dat was ook het allereerste wat ik vorige maand deed

Blokkeren en verwijderen op MSN

Reden doet er ook wederom niet toe

Gewoon een klein stapje waar je zooooooooooooooo veel rust van gaat krijgen

(en oja, helemaal niet erg als je hem ook wer 60x toevoegd om hem daarna ook weer 60x te verwijderen.....deed ik ook, gewoon ff checken...erg he?

Nu is hij er voorgoed af hoor, behoefte is ook weg DUS trots!!!)

en 3% maar liefst Vlinder...pas op hoor straks hebben we niets meer te schrijven hier
hey tjikkies hier ben ik ook weer even,

zo hee, indd een dagje niet geweest en t is druk hier..

Naja op zich allemaal weer wat opgeknapt...op deze pagina (vorige pagina was nog drama zo te lezen)

Ehh...

@ Mippie: je mag mij ook toevoegen op hyves als je wil!!

@ Jemmie: meid geeft indd toch niet dat je niet echt reageert, als je ook hyves hebt: voel je vrij om toe te voegen!

@ lisette, ik denk dat je gewoon even een stapje verder kunt door indd gewoon te gaan rijden zonder dat voor hem te doen..

Maar zoals ?? zei, volgens mij bojoura, dat je wel stiekem steeds zn kant op kijkt...

Je voelt wel de spaning in je lijf want hij is ergens vlakbij.

Maar je gaat heb je besloten dus we horen het van je!

Veel sterkte!

Ik was vandaag druk in de weer met vanalles en nogwat, oa shoppen in a'dam .. Heeeerlijk 2 shirtjes, een bh en een VETTT mooie bikini gekocht!!!!! dus I'm happy

Had wel even een zwak momentje, ik wilde hem zo graag smsen!!!!!!!!!!! maja... beter van niet...

Pff wordt het ooit wel beter? Dat ik hem niet meer mis? Ik hoop het echt..

@ Vlin, dacht nog aan je want je had allemaal amsterdamse foto's op je hyves? haha, en ik was er vandaag!

Oja en gefeliciteerd met je P!! Welke opleiding doe je?

XXX Freebs
@ Freebs: geen idee hoe ik jou moet toevoegen... Wel lekker dat je hebt geshopt en leuke dingen hebt gekocht... Heb ik drie weken geleden gedaan, en naar de kapper geweest dus dat was ook wel fijn.

En ze zeggen dat het beter wordt, dat het slijt, maar ja, hoe lang het nog gaat duren?!

Ik zou me ook weer happy en gelukkig willen voelen, maar helaas, dit is nog niet het juiste moment.

Nou, ik ga lekker slapen. Weltrusten voor iedereen straks!
Good morning ladies, rise and shine...

We gaan de volgende dag in als "vrije" vrouwen

@ Vlinder, volhouden he dat niet smssen

@ Freebs zelfde geldt voor jou, gister ging het ook vandaag wordt een makkie

@ Sanne, you've got mail

@ Jemmie, dat geluk komt echt wel weer

@ Liset, hoe gaat tie vandaag? (nogmaals sorry dat ik gister zo over je heen viel hoor)

@ Mippie, hebbie al Hyves hahahaha.

Goed en ik...om nou te zeggen dat ik me helemaal een blij ei voel....nee, komt vast toch een beetje door die spullen die klaar staan....maar goed feit blijft dat ik er na exact een maand, toch wel goed bij sta.

Gek idee besef ik me nu ineens, heb hem al een maand niet gesproken, gezien, gevoeld...en ik sta er toch nog steeds

Eigenlijk best heel knap van mezelf

Dus dames....HET KAN!

Je gaat echt niet dood aan liefdesverdriet, het bewijs zit aan deze kant van het scherm
Haya ladies

@Jem.. Ehhh ik sta bij vlinder en summer op de hyves en bij lisette...?

Heeey summ...jaaaaaa het gaat goed hier!

Mis m wel maar ach... T leven gaat iig door! hoop echt nu eens een leuke kerel tegen t lijf te lopen...

Niet dat ik echt op zoek ben, maar gewoon voor de leuk ;)

How's every1?
Goedemoggel....

Weer vannacht als een blok geslapen. Gisteren een zozo dag gehad. Ik werk echt voor 2 hele lieve mannen en 1 hele grote eikel... en dit zat gisteren weer eens te zeiken. Dat hij de hele boel aan elkaar liegt en het zo speelt dat hij er maar niet op betrapt kan worden interreseert hem niet. Hij is perfect... oohhh ik wil die vent echt dumpen, maar dat gaat moeilijk.. Zucht

maar dat ter zijde. Gisteravond nog even on-line geweest maar gewoon te moe om te reageren. 'Heb lekker zitten borduren . Word ik rustig van.

Vandaag is het 3 weken geleden dat de grote bom is gevallen. Kijk het was al 2 maanden uit maar we hadden nog wel contact en we hebben zelfs nog een keer van elkaar genoten... en dat was echt lekker. Maar 3 weken geleden heeft hij verklaard dat ik een kleine dreinende peuter was die haar zin wilde doordrijven. Dat ik communicatief gestoord was. En weet je wat de grap is ik mis hem wel, maar ik mis de kerel van 6 maanden geleden. Die mijn hele huis stiekem versierde voor mijn verjaardag. De kerel die me het meest grappigste cadeau ooit heeft gegeven een paar uitlaten voor mijn nieuwe harley (en dat is heel duur). Maar vooral de vent die rechtop stond en trots was op wie hij was.

Ik mis niet de vent van de laatste 3 maanden, een wilde met zoveel woede, frustraties en wanhoop.

Ondanks dat ik gisteren erg moe was heb ik wel enorm gelachen. Een vriend van mij wilde weten hoe de beste vriend van mijn ex eruit zag. Ik heb namelijk altijd een negatief onderbuik gevoel bij deze persoon gehad. Jullie herkennen dat waarschijnlijk wel, dat je iemand ontmoet maar dat je onderbuik zegt... uit de wegblijven.

Ik heb ook sterk het gevoel dat hij een heel negatieve invloed heeft op mijn ex. Want elke keer als hij in de buurt van mijn ex is gedraagt mijn ex zich echt als een klootzak die wel even laat zien dat de gevoelens voor mij echt weg zijn. Terwijl als ik alleen met hem was dan gaf de lichaamstaal van mijn ex echt compleet anderen dingen aan. Dat is ook een van de grote problemen, mijn ex wil stoer doen in de club, maar eigenlijk een heel groot watje.

Dus ik gezegd waar hij een foto kan vinden on-line. Op het moment dat hij die foto bekijkt op zijn werkplek komt er een collega (homo) achter hem staan en roept keihard oohhh die ken ik dat is xxxie., die gaat elk jaar mee met de gaypride parade. Die is parttime homo, ja hij is net een langspeelplaat die van 2 kanten kan bespelen. Hij kan alle mannen krijg die hij wil en geniet er ook nog van....Het idee alleen al kwam ik niet meer bij van lachen. Mocht dit waar zijn... nou dan kan kom ik echt niet meer bij van het lachen. Want ondanks dat mijn ex beweerde dat mijn nonverbale communicatie gestoord is had het altijd bij juiste eind.. Ohhh maar het idee alleen al geeft me zo'n smile op mijn gezicht dat wil je niet weten.

Ik neem het allemaal met een groot vat zout... maar het heeft me wel aan het lachen gemaakt.

@Summerdance, don't worry. Ik weet dat je het goed bedoeld, omdat je weet hoe het voelt. Dat is zo prettig we gaan allemaal nu door hetzelfde proces heen...

@Vlinder, ben ook trots op je dat je niet gesms hebt. Beste blijft toch delete. Je kan ook zijn telefoonnummer naar mij sturen, dan bewaar ik in de tussentijd...

@Jemmie, goed dat je niet gesms heeft. Negeer die vent.... niet waard. Want als hij echt beseft hoeveel jij waard bent, had hij dat nooit laten gaan. Want in liefde is het geven en nemen. En elkaar accepteren voor wie je bent en wat je bent.

@Mippie, mag ik ook je vriendinnetje worden op hyves. Ben te vinden via summerdance.

@Voor iedereen die ik vergeten ben, hou vol dames we kunnen het.
@summer: vind het echt ongelovelijk knap van je hoe je je hier door heen slaat

Zelf gisteravond weer leuke avond gehad, met de buurtjes lekker nog een paar uur in de tuin gezeten met fles rose, helemaal goed. Maar ja, als je dan 's ochtends weer alleen wakker wordt en ex heeft nog steeds niets laten horen op mijn email dat ik het jammer vind dat hij het zo wil afsluiten en dat ik eigenlijk geen contact meer wil (had toch stiekum gehoopt dat hij zou terugmailen dat hij het ook niet zo wil afsluiten maar dat hij op een normale manier dingen wil regelen en dat hij nog wel graag contact wil) dan word ik toch wel weer verdrietig.

Nou ja, weer een dag om te proberen niet te sms-en of te mailen....
Het is hier een beetje stil

Of heb ik het vandaag zo rustig op mijn werk...
hey allemaal,

jaaa t was ff druk hier!

Wat een verhaal Liset!! haha wel lachen hoor...

Moet ook ff mn ei kwijt, pfff... Wil hem echt even mailen met dat alles goed met me gaat.

Tis namelijk zo oneerlijk dat ik meteen geen contact meer wil en kan hebben!!

En het is neit zo dat ik hem beter kwijt dan rijk ben, want hij is echt heel lief voor me...

Maja...

jongens ik moet niet mailen maar ik wil het zo graag....

Wat zal ik doen??
tsja telerustellingen alom mippie, daarom is het beter dat je geen contact hebt...

:-)

Hou vol hoor!!

waarom moet JIJ namelijk degene zijn die het contact wil behouden?

Daaaag als hij het zo graag wil dan komt ie maar, en anders niet.

Net als bij mij eigenlijk...

Hij weet dat ik liever geen contact heb...Dus mailt ie ook niet. Maja, dat stelt mij ook wel weer n beetje teleur..

anyway wat een gezeur!
Maar weetje... Hij begrijpt het, dat ik niet mail...

Het is niet zo dat ie het stom vindt dat ik niet mail: hij begrijpt het en vindt het niet erg zolang ik maar gelukkig word (uhhuh)

maar hij zou het wel heel leuk vinden als ik mail...

weeeeeh :'(

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven