vibrerende eitjes met afstandbediening
zaterdag 9 november 2013 om 13:17
Heyy allemaal,
Het zal vast hier al een keer voorbij zijn gekomen, maar toch doen ik een oproep. Mijn vrouw en ik zijn van plan om een vibrerend eitje met afstandbediening aan te schaffen. Nu zijn we al op internet aan het rondstruinen geweest, maar er is zoveel keus en ook qua prijs is er veel verschil. Wie kan mij verder helpen? Ik zoek dus ervaringsdeskundigen.
O ja, het belangrijkste is dat mijn vrouw er wel degelijk iets bij voelt als ze 'm in heeft en ten tweede het eitje mag zo min mogelijk geluid maken.
Groetjes en alvast bedankt voor jullie reacties,
Ironknight2
Het zal vast hier al een keer voorbij zijn gekomen, maar toch doen ik een oproep. Mijn vrouw en ik zijn van plan om een vibrerend eitje met afstandbediening aan te schaffen. Nu zijn we al op internet aan het rondstruinen geweest, maar er is zoveel keus en ook qua prijs is er veel verschil. Wie kan mij verder helpen? Ik zoek dus ervaringsdeskundigen.
O ja, het belangrijkste is dat mijn vrouw er wel degelijk iets bij voelt als ze 'm in heeft en ten tweede het eitje mag zo min mogelijk geluid maken.
Groetjes en alvast bedankt voor jullie reacties,
Ironknight2
woensdag 13 november 2013 om 20:11
quote:ironknight2 schreef op 13 november 2013 @ 19:56:
[...]
Graag Loesje, als je tenminste hier nog mijn berichtjes leest. Ik ben nog steeds zoekende naar een geschikt exemplaar. Maar zolangzamerhand zie ik door de velen verschillende eitjes die er in omloop zijn, niet meer welke keuze ik moet maken. Iemand enig idee?Bestel gewoon zo n ding en maak er niet zo n drama over,zo duur zijn ze niet.
[...]
Graag Loesje, als je tenminste hier nog mijn berichtjes leest. Ik ben nog steeds zoekende naar een geschikt exemplaar. Maar zolangzamerhand zie ik door de velen verschillende eitjes die er in omloop zijn, niet meer welke keuze ik moet maken. Iemand enig idee?Bestel gewoon zo n ding en maak er niet zo n drama over,zo duur zijn ze niet.
woensdag 13 november 2013 om 20:17
Heyy Stravie ik maak d'r geen drama van, maar ik wil niet de kans lopen dat we geen leuke en spannende avond hebben. Er is veel keus in, en dan kan ik beter af gaan op mensen die er ervaring mee hebben dan mijn geld meteen weg te gooien aan iets wat niet goed is en geen kwaliteit. En juist als je een goedkoop eitje neemt, denk ik dat je een slechte keus maakt.
Maar jij ervaring in dan?
Maar jij ervaring in dan?
donderdag 14 november 2013 om 06:01
Nieuw op de markt is de we-vibe 4. Die vind ik wel interessant trillers voor clit en g-spot tegelijk met draadloze afstandsbediening . Ik heb in ieder geval genoeg ideeën wat je mee kan doen!
Ach soms moet je de eerste zijn;)
http://www.willie.nl/informatie/we-vibe-4.aspx
Ach soms moet je de eerste zijn;)
http://www.willie.nl/informatie/we-vibe-4.aspx
donderdag 14 november 2013 om 11:28
donderdag 14 november 2013 om 23:18
Het is grappig, vooral in openbare plekken vind ik, maar echt een super toy is het niet in de zin van makkelijk klaarkomen oid.
Het is meer het idee, je bent ergens, niemand weet of ziet iets en ondertussen heeft diegene met de remote control de controle. Tijdens een etentje in een restaurant is het bv een leuke toevoeging.
Nadeel vind ik vooral dat het batterijen vreet! En dure batterijen ook. Daarnaast zijn de trillingen niet zo heftig dat ze ongecontroleerd aan tafel zit.
Het is meer het idee, je bent ergens, niemand weet of ziet iets en ondertussen heeft diegene met de remote control de controle. Tijdens een etentje in een restaurant is het bv een leuke toevoeging.
Nadeel vind ik vooral dat het batterijen vreet! En dure batterijen ook. Daarnaast zijn de trillingen niet zo heftig dat ze ongecontroleerd aan tafel zit.
zondag 17 november 2013 om 14:38
woensdag 20 november 2013 om 22:33
quote:ironknight2 schreef op 13 november 2013 @ 19:56:
[...]
Graag Loesje, als je tenminste hier nog mijn berichtjes leest. Ik ben nog steeds zoekende naar een geschikt exemplaar. Maar zolangzamerhand zie ik door de velen verschillende eitjes die er in omloop zijn, niet meer welke keuze ik moet maken. Iemand enig idee?[...]
[...]
Graag Loesje, als je tenminste hier nog mijn berichtjes leest. Ik ben nog steeds zoekende naar een geschikt exemplaar. Maar zolangzamerhand zie ik door de velen verschillende eitjes die er in omloop zijn, niet meer welke keuze ik moet maken. Iemand enig idee?[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 16-03-2014 18:05
Reden: spam
Reden: spam
% gewijzigd
donderdag 21 november 2013 om 20:26
quote:sicnarf schreef op 21 november 2013 @ 08:31:
@loesje79
Sta op punt deze te bestellen voor 'onder de kerstboom'
Tevreden van ? tips ? ervaringen ? hoe/wanneer gebruik jij-jullie deze ? Afstandsbediening valt goed te regelen ?Het fijne is dat deze 10 standen heeft dus, alhoewel ik de hardste stand niet zo fijn meer vindt. We hebben deze een keer meegenomen toen we in de kroeg waren, maar meestal thuis als we 'in the mood' waren. Afstandsbediening doet het bij ons goed, enkele meters haalt deze makkelijk
@loesje79
Sta op punt deze te bestellen voor 'onder de kerstboom'
Tevreden van ? tips ? ervaringen ? hoe/wanneer gebruik jij-jullie deze ? Afstandsbediening valt goed te regelen ?Het fijne is dat deze 10 standen heeft dus, alhoewel ik de hardste stand niet zo fijn meer vindt. We hebben deze een keer meegenomen toen we in de kroeg waren, maar meestal thuis als we 'in the mood' waren. Afstandsbediening doet het bij ons goed, enkele meters haalt deze makkelijk
donderdag 21 november 2013 om 22:41
Heeyyy allemaal.
Welke het geworden is? Dezelfde die Loesje heeft. Hij ziet er in het echt trouwens groter uit dan op het plaatje. Enne het bereik is heel groot.
Al even uitgetest. Tien meter haalt ie makkelijk.
Zodra we m hebben gebruikt laat ik het jullie weten. Enne anderen met ervaring zijn ook welkom.
Welke het geworden is? Dezelfde die Loesje heeft. Hij ziet er in het echt trouwens groter uit dan op het plaatje. Enne het bereik is heel groot.
Al even uitgetest. Tien meter haalt ie makkelijk.
Zodra we m hebben gebruikt laat ik het jullie weten. Enne anderen met ervaring zijn ook welkom.
zondag 24 november 2013 om 13:51
Hoi,
Interessante meningen allemaal, waar ik op terecht gekomen ben omdat ik gisteren met mijn vrouw een soortgelijk gesprek voerde. Zij wil dat spannende verhaal van het eitje dragen op openbare plaatsen wel eens uitproberen, maar kwam spoedig met het idee aandraven om iets dergelijks ook bij mij te doen.
Daarom mijn vraag: bestaat ook zoiets voor mannen? (om mij dus onverwacht dergelijke prikkels te bezorgen, zij heeft de remote)
Je ziet: wij zijn leken op dit vlak...
Thx
Interessante meningen allemaal, waar ik op terecht gekomen ben omdat ik gisteren met mijn vrouw een soortgelijk gesprek voerde. Zij wil dat spannende verhaal van het eitje dragen op openbare plaatsen wel eens uitproberen, maar kwam spoedig met het idee aandraven om iets dergelijks ook bij mij te doen.
Daarom mijn vraag: bestaat ook zoiets voor mannen? (om mij dus onverwacht dergelijke prikkels te bezorgen, zij heeft de remote)
Je ziet: wij zijn leken op dit vlak...
Thx
maandag 25 november 2013 om 12:00
Of je legt een trilei in je broek of je koopt een anaal trilei zie bv www.lelostore.nl