Minnaartopic, deel 21.

31-07-2013 15:24 3002 berichten
Al 20 delen schrijven we over onze minnaars en alle heftige gevoelens die meespelen of juist niet. Hier mogen we schoftig genieten, mijmeren, zeuren over wel of geen contact en aftellen tot de volgende date.

Met andere woorden:

Kan jij een minnaar hebben zonder verliefd op hem te worden? Blijf jij met het grootste gemak hangen in het verlust stadium of liggen heftige gevoelens constant op de loer?

Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden maar natuurlijk mag iedereen zich in de discussie mengen. Dit kan trouwens ook op een ander topic genaamd: "vind jij een SV ook zo vervelend?"

Kanttekening van mij: Ik zie graag dat de (vaste) schrijvers een avatar naast hun nick plakken. Zo houden we iedereen goed uit elkaar en blijven we lekker kleurrijk!
Alle reacties Link kopieren
Ff tussendoor... Love Hurts RTL4...zeer herkenbaar
You Can't Lose Something You Never Had....
@broodroostertje: Misschien een stomme vraag van mij, maar waarom accepteer je dit?

Ik zit gewoon plaatsvervangend boos op hem te worden.
Ha mrs Redhead, hoe is het??

Is je minnaar een Antilliaan, broodrooster? De mannen mogen daar rondneuken en van de vrouwen wordt trouw verwacht dus het zou me niet verbazen.

Tja, broodrooster, je pikt dit zelf. Schijnbaar is het te leuk en en vervult hij voldoende om het niet te pikken. Prima toch?
Ik vind het persoonlijk niet zo'n briljant plan om een minnaar zo dicht in de buurt te zoeken,.

Is er dan niemand die het opvalt dat hij zo vaak bij je komt of jullie het wel erg goed kunnen vinden wellicht ?

@ broodrooster , wat wist je van tevoren ?

dat hij van jou wel absolute monogamie verwachtte ??
Roodhaarr, waarom ik dit accepteer? Dat vraag ik mezelf ook wel eens af. Blijkbaar vind ik het te leuk met hem, ik kan wl zeggen dat ik het net accepteer en met een ander de koffer induiken, maar dan is het klaar. Dat wil ik nu nog niet.

Silver1977, het was ook in eerste instantie niet de bedoeling. We wonen al een eeuwigheid bij elkaar in de straat, eerst ik in een lange relatie, nu hij weer. We vonden elkaar 10 jaar geleden al leuk, maar steeds verkeerde timing. Nu toch gebeurd, en er is geen stoppen meer aan.

Ik wist van tevoren dat hij een vriendin had, maar niet dat het al zo serieus tussen hen was.

Rooss, je hebt gelijk, ik pik dit zelf. Op dit moment is het leuk en dat is voor mij prima.

Wel de lusten, niet de lasten denk ik dan maar
Nou.....mijn sportschool vlam minnaar heeft het voor elkaar hoor...doet alle ex minnaars verbleken...ik ben verliefd..alle aandacht, berichtjes, supergeile seks....ik heb er geen weerstand aan kunnen bieden. Er gaat een andere wereld voor me open....wow! Ik ben echt nog nooit, maar dan ook nog nooit verliefd geweest op een minnaar. Ik heb mijn meerdere denk ik eindelijk ontmoet. Ben heel veel weg voor mijn werk en dat vindt ik voor het eerst vervelend. We hebben een goede balans gevonden om dit te combineren naast ons andere leven. Ik moest dit ff delen....wist echt niet dat dit kon
@broodroostertje: wat ik me afvraag: is het wel echt alleen de lusten? Of voor zolang als het duurt?

Ik ben namelijk bang dat hij je met zijn aandacht steeds aait/paait en dat je vanwege dat prettige gevoel blijft. Intussen isoleert hij je van echte kansen (vrije mannen) door monogamie van jou te eisen. Het lijkt lief, maar ik zie er eigenlijk vooral manipulatie in. Het lijkt erop dat hij jou steeds in zijn hoofd heeft, maar in werkelijkheid weet hij heel goed met attenties zich te verzekeren van jouw beschikbaarheid. Als je er met die blik naar kijkt: zie je dan wat ik zie? Of zie je echt iets anders?

Ik ben bang dat je of jaren op een wachtbankje blijft zitten, of uiteindelijk met veel liefdesverdriet achterblijft. Volgens mij verdien je beter.
@roos

Het gaat hier allemaal lekker. Ik zie mijn vlam van vorig jaar ongeveer 1 keer per maand. Nog steeds spanning, leuke flirts, maar we doen er niets mee.

Intussen flirt ik volop met een geheel ander zakelijk contact. Geen idee hoe dat gaat eindigen, maar het is gewoon leuk. Elke ochtend begint met een berichtje van zijn zijde. Goed voor een glimlach om de dag mee te starten.

Mijn man en ik swingen daarnaast ook gewoon door. Mijn man weet van mijn geflirt en dat vindt hij prima. Ik merk wel dat mijn behoefte om dat flirten om te zetten in seks erg laag is. Seks krijg ik genoeg van mijn man. Swingen is dan al extra. Jij merkte ooit op dat ik het anders gewoon bij de jacht en de spanning zou moeten laten. Ik denk dat dat eigenlijk een best goed idee is.
O ja, jij had een collega-fling maar dat ging nog niet veel verder dan flirten hè? Ik ben weer bij.

Gos, wat een goede ideeën heb ik toch! Maar het is wel waar, de jacht, het pre-date tijdperk is aandachtstechnisch het leukst. En als het je om de seks niet echt te doen is dan is het prima om in dit stadium te blijven!

Appollonia, is dat dezelfde minnaar als waar je 2 weken geleden op uitgekeken was?
Feest der herkenning hier
Wat herken je dan Bastiaan?
De jacht, het flirten, de verleiding en het merken dat ze toehappen.

Heb wel eens meegemaakt dat als ze dan echt toehapte mijn interesse zelfs weg was. Nou was dat wel in een jaar dat ik wel heel erg actief was...
Hey Roos ja dat is dezelfde....en Bastiaan, geloof me dat herken ik ook allemaal.
super Apollonia !!

lekker van genieten.

De periode voor er daadwerkelijk een date is is vaak het leukst en meest intens.

Het uitdagen en kijken of je de ander zover krijgt....

Hier volgende week weer een fijne hoteldate op de planning.zin in !

merk alleen dat ik me nu niet echt fit voel, dik aan de vitaminen ...zo geen zin om ziek te worden nu.

Jij dit weekend een hot date Rooss ??

ik meende zoiets te hebben gelezen her en der hier
O jes!!

En dat weekend daarop ook.

En dat weekend dáárop ook.

Zielig hè?

(occilococcilum proberen!)
quote:Rooss4 schreef op 22 november 2013 @ 17:13:

O jes!!

En dat weekend daarop ook.

En dat weekend dáárop ook.

Zielig hè?

(occilococcilum proberen!)Geniet ervan!!! Heerlijk.
Ahhhhh heerlijk

Ik is jaloers

Zal dat occilocomunm eens proberen ...

Dit virusje moet echt de kop ingedrukt worden
Silver jij mag niet jaloers zijn hoor hahaha
Even nuanceren, volgend weekend is maar de vraag of het een geile avond gaat worden, hij is een "oude vlam" die op een bepaalde manier steeds aan het poortje blijft kloppen. Geestelijk daagt hij me zeer uit, lichamelijk wat minder. Dus we gaan voor een leuke middag/avond (de gek wil een strandwandeling maken! en dan zien we wel even.

Dat weekend daarop zie ik tantraman, die weet me lichamelijk dan weer wél onwijs te prikkelen!

Ik denk dat ik de verwarming maar opstook morgen op de slaapkamer, geheel tegen mijn principes in. Ik ben normaal niet zo'n koukleum maar mijn dieet zorgt ervoor dat ik het zoooooo koud heb steeds!
Slapen met gebreide sokken en goed vochtregulerende dunne stof om je lichaam werkt efficienter dan warmere kamer hoor...
Ja maar het neukt niet echt gezellig Innote.
quote:Rooss4 schreef op 22 november 2013 @ 23:33:

Ja maar het neukt niet echt gezellig Innote. Ahja ik heb een ander referentiekader he. Ik ga al maanden niet meer naar de slaapkamer om te neuken.
Hij slaapt bij mij dus we zullen die slaapkamer uiteindelijk echt wel gaan vinden. Ooit..een keer...beslist..misschien. En dan is het wel lekker als we niet liggen te kippevelleren.
elektrische deken !!!

heerlijk voor de koukleumen en als ik het warm heb gaat hij gewoon uit

Maar met een fijn manspersoon in bed krijg je het toch niet snel koud....
Bah, ik heb niks met kou tijdens de seks, leidt me af.

Het is hier heel erg rustig. Ik heb het erg druk met werk en privedingen en heb geen ruimte voor afleiding in mijn hoofd. Ik geniet nu echt van de tijd met mijn man, we hebben het samen gewoon ook erg goed.

Sommige mannen zitten nog heel braaf op het bankje, mailen af en toe wat en proberen toch nog datevoorstellen te doen. Van eentje heb ik zelf niks meer gehoord, die had enorm veel issues. Ik schat in dat hij nog wel een keertje zich meldt over een poosje, prima.

1,5 blijft diep zitten. Dat is wederzijds, maar ja, daar koop je niks voor als er geen ruimte thuis is. Ik heb een aantal stappen gezet om dat los te kunnen laten en dat helpt me. Ik voel me zen erover, it's out of my reach.

Achteraf denk ik dat we elkaar te snel zijn tegengekomen. Zo lang hadden we allebei nog niet een open relatie op dat moment, we waren nog heel erg aan het ontdekken allemaal hoe dat per gezin zou kunnen werken. Al doende leert men, we hebben absoluut heel veel geleerd maar daar ook diepe wonden mee geslagen, die littekens veroorzaakt hebben, met name bij zijn vrouw, maar toch ook bij mezelf.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven