mandys fashion..
zondag 24 november 2013 om 14:48
hoi allemaal,
hoe kom je erachter of een webshop wel egt levert wat ze aanbieden..
ik heb deze webshop ontdekt.. mandy's fashion heet het
http://www.mandys-fashion.nl/
ze verkopen al uggs vanaf 75 euro.. iemand ervaring met deze?
ik vind het namelijk zonde dat ik straks niks thuis krijg en er wel voor betaald heb.
hoe kom je erachter of een webshop wel egt levert wat ze aanbieden..
ik heb deze webshop ontdekt.. mandy's fashion heet het
http://www.mandys-fashion.nl/
ze verkopen al uggs vanaf 75 euro.. iemand ervaring met deze?
ik vind het namelijk zonde dat ik straks niks thuis krijg en er wel voor betaald heb.
zondag 24 november 2013 om 14:54
Het feit dat ze dit verkopen http://www.mandys-fashion ... 241/ugg-hoog-model-4.html zegt al genoeg. Dit model bestaat namelijk niet in deze kleur, alleen in chestnut. Neppe meuk dus en niet bestellen daar. Bestel gewoon bij aangesloten websites, die vind je op www.uggaustralia.nl
Weet je iig zeker dat ze echt zijn. En voor 75 euro heb je gewoon geen echte uggs, dus zet dat maar uit je hoofd.
Weet je iig zeker dat ze echt zijn. En voor 75 euro heb je gewoon geen echte uggs, dus zet dat maar uit je hoofd.
zondag 24 november 2013 om 15:01
Graag gedaan, maar kijk alsjeblieft gewoon op de aangesloten websites voor uggs. Er is zoveel namaak in omloop en heb al zo vaak mensen gehoord die hun geld kwijt waren en niks kregen. Ook uit het buitenland niet bestellen als het zo goedkoop is, want de douane onderschept ze, vernietigd ze en je krijgt er een boete van 300 euro bovenop voor het invoeren van namaak-artikelen. Je kan met echte uggs gewoon niet voor een duppie op de eerste rang zitten, die dingen zijn gewoon duur helaas.
Hou anders www.cosmiccowboys.nl in de gaten, die hebben sale en daar komt, zeker na de winter, een hoop voor een redelijk lage prijs. Vaak dan maar in een aantal maten, maar als er net iets tussen zit wat past heb je geluk. Ik heb daar vorig jaar een paar sundance laarzen gekocht voor 180 euro terwijl die normaal over de 330 euro zijn
Hou anders www.cosmiccowboys.nl in de gaten, die hebben sale en daar komt, zeker na de winter, een hoop voor een redelijk lage prijs. Vaak dan maar in een aantal maten, maar als er net iets tussen zit wat past heb je geluk. Ik heb daar vorig jaar een paar sundance laarzen gekocht voor 180 euro terwijl die normaal over de 330 euro zijn
zondag 24 november 2013 om 15:06
quote:m-ellisa91 schreef op 24 november 2013 @ 15:00:
jaa dat was een samen werking.. dat had ik zelf ook ontdekt..
O ja ben je zo intiem met de eigenaar van de winkel dat je weet met wie zij samenwerkt. Waarom moet je hier dan nog vragen stellen?
Ja Melissa van Mandy's Fashion...je hebt idd het zelfde 06 nr als de nagelstyliste en je antwoord bewijst dat je hier spamt.
jaa dat was een samen werking.. dat had ik zelf ook ontdekt..
O ja ben je zo intiem met de eigenaar van de winkel dat je weet met wie zij samenwerkt. Waarom moet je hier dan nog vragen stellen?
Ja Melissa van Mandy's Fashion...je hebt idd het zelfde 06 nr als de nagelstyliste en je antwoord bewijst dat je hier spamt.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
zondag 24 november 2013 om 15:07
zondag 24 november 2013 om 15:09
quote:laurentien1979 schreef op 24 november 2013 @ 15:05:
Hebben jullie ooit wel eens gegoogeld hoe er met de schapen voor de uggs wordt omgegaan? Dan wil je toch sowieso geen uggs meer.Dat weten we nu inmiddels wel ja. En ja, ik wil ze nog steeds want ik heb nog steeds nooit bewijs gezien dat de schapen voor de laarzen van ugg australia zo behandeld worden. Op hun site geven ze aan dat ze ertegen zijn, dus daar ga ik dan vanuit.
Hebben jullie ooit wel eens gegoogeld hoe er met de schapen voor de uggs wordt omgegaan? Dan wil je toch sowieso geen uggs meer.Dat weten we nu inmiddels wel ja. En ja, ik wil ze nog steeds want ik heb nog steeds nooit bewijs gezien dat de schapen voor de laarzen van ugg australia zo behandeld worden. Op hun site geven ze aan dat ze ertegen zijn, dus daar ga ik dan vanuit.
zondag 24 november 2013 om 15:11
quote:viva-amber schreef op 24 november 2013 @ 15:06:
[...]
Ja Melissa van Mandy's Fashion...je hebt idd het zelfde 06 nr als de nagelstyliste en je antwoord bewijst dat je hier spamt.Waarom zou iemand van die site zelf spammen met een vraag of ze echt zijn? Iedereen met een beetje verstand ziet zo dat het nep is en dat antwoord krijg je dan ook, dat weet je van tevoren. Dat is geen goede reclame, dus om dan dat te gaan spammen is toch wel heel stom.
[...]
Ja Melissa van Mandy's Fashion...je hebt idd het zelfde 06 nr als de nagelstyliste en je antwoord bewijst dat je hier spamt.Waarom zou iemand van die site zelf spammen met een vraag of ze echt zijn? Iedereen met een beetje verstand ziet zo dat het nep is en dat antwoord krijg je dan ook, dat weet je van tevoren. Dat is geen goede reclame, dus om dan dat te gaan spammen is toch wel heel stom.