Thee drinken
zondag 24 november 2013 om 14:37
quote:sole-mare schreef op 24 november 2013 @ 14:26:
Jaja ik heb vooroordelen..
Als ik de naam Frizz zie denk ik aan thee en als ik de naam summerdance zie denk ik aan drank.. Bij jou aan verrukkelijke Italiaanse gerechten
Jaja ik heb vooroordelen..
Als ik de naam Frizz zie denk ik aan thee en als ik de naam summerdance zie denk ik aan drank.. Bij jou aan verrukkelijke Italiaanse gerechten
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
zondag 24 november 2013 om 14:45
quote:Mylene_Valerie schreef op 24 november 2013 @ 14:35:
[...]
Duh, die plaatjes zien er altijd anders uit dan irl, ik wil gewoon jouw taart zien .Sorry MV, ik ben toch echt te lui om foto's te maken en deze online te zetten en dan weer hier te plakken. Hij ziet er toch echt wel zo ongeveer uit als op het plaatje.
[...]
Duh, die plaatjes zien er altijd anders uit dan irl, ik wil gewoon jouw taart zien .Sorry MV, ik ben toch echt te lui om foto's te maken en deze online te zetten en dan weer hier te plakken. Hij ziet er toch echt wel zo ongeveer uit als op het plaatje.
•
zondag 24 november 2013 om 15:36
zondag 24 november 2013 om 22:14
zondag 24 november 2013 om 22:16
Zo, ik heb vanavond lekker gediscussieerd over zwarte pieten, Gordon en Jack onder het genot van een hapje en.. thee. Chinese in dit geval, leek me wel passend. En wat denken jullie? Zónder gedoe, zonder boosheid, zonder heftige stellingnames. Gewoon leuk zeg maar. Kan allemaal best, als je het maar niet hier op Actueel doet.
•